Gå til innhold

Se her, falske øyevipper er fint, så lenge det er gjort riktig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som synes det er såååå stygt... 

 

TMZ: Kylie Jenner kjøpte hus til 390 millioner kroner – VG

Bilde over hentet fra https://www.vg.no/rampelys/i/Jo5PKP/tmz-kylie-jenner-kjoepte-hus-til-390-millioner-kroner

Image may contain Hannah Jeter Human Person Evening Dress Clothing Gown Apparel Robe and Fashion

Bilde over hentet fra https://www.glamour.com/story/roughly-90-percent-of-the-star

 

Makeup Ideas 2017/ 2018 - Soft Natural Glam - Eye Makeup ...

Bilde over hentet fra https://flashmode.me/beauty/make-up/makeup-ideas-2017-2018-soft-natural-glam-eye-makeup/

 

Og slik får man et fint resultat: 

 

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stygt er det ikke, men jeg synes ikke det ser spesielt bra ut. Godt vi er ulike, og så lenge folk er fornøyde selv så er alt vel!👍

Anonymkode: 067bb...790

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stygt er det ikke, men jeg synes ikke det ser spesielt bra ut. Godt vi er ulike, og så lenge folk er fornøyde selv så er alt vel!👍

Anonymkode: 067bb...790

Hva synes du ser bra ut da? Helt uten sminke til alle anledninger? 

Ja, så lenge man ikke shamer hverandre, er alt vel. Dessverre ikke alle som greier det...

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes du ser bra ut da? Helt uten sminke til alle anledninger? 

Ja, så lenge man ikke shamer hverandre, er alt vel. Dessverre ikke alle som greier det...

Anonymkode: 9232a...0ec

Tja, si det. Jeg synes sminke er pent jeg, men folk kler jo ulike ting. Blir du shamet for falske vipper da? Andre har da ikke noe med hvordan du vil pynte deg.

Anonymkode: 067bb...790

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, si det. Jeg synes sminke er pent jeg, men folk kler jo ulike ting. Blir du shamet for falske vipper da? Andre har da ikke noe med hvordan du vil pynte deg.

Anonymkode: 067bb...790

Les den andre tråden folk skriver i nå om falske vipper, så ser du mye shaming. 

Hvis du synes sminke er pent, hvordan kan du si at dette ikke er pent? På de to øverste bildene her kan du jo ikke se at de bruker falske vipper? 

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det ser mildt sagt uheldig ut, men det er meg. Så lenge dere synes dere er fine selv så må dere jo bare gå sånn :) 

Anonymkode: 52b92...762

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg det ser mildt sagt uheldig ut, men det er meg. Så lenge dere synes dere er fine selv så må dere jo bare gå sånn :) 

Anonymkode: 52b92...762

Til deg også, hva er det som ser så uheldig ut når du ikke kan se at de bruker falske vipper? 

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du synes sminke er pent, hvordan kan du si at dette ikke er pent? På de to øverste bildene her kan du jo ikke se at de bruker falske vipper? 

Anonymkode: 9232a...0ec

Jo, det kan vi.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marihønepøne skrev:

Jo, det kan vi.

Hvordan da? Forklar. Har du lasersyn?

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt falske vipper I "alle år". De på jobben ble veldig overrasket når jeg fortalte at vippene mine ikke var ekte. Det hadde de aldri lagt merke til. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Til deg også, hva er det som ser så uheldig ut når du ikke kan se at de bruker falske vipper? 

Anonymkode: 9232a...0ec

Selvfølgelig kan man se det. Nå driter jeg i og for seg i om ting ser falskt eller ekte ut; du må gjerne gå med blått hår og falsk bart for min del hvis du liker det sånn. Men jeg synes ikke falske øyevipper er pent. Jenner-dama der oppe får et blikk som ser slørete og dopa eller dissosiativt ut og hun under har jo øyevippehårene rett opp og rett ned og det får blikket hennes til å se kunstig stirrende ut. Det er jo fullt lov å like å se sånn ut, men det må også være greit at ikke alle liker det. Du retter jo tråden her direkte mot blant annet meg, så du må jo tåle at jeg svarer. 

Anonymkode: 52b92...762

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kaleidoskop skrev:

Jeg har hatt falske vipper I "alle år". De på jobben ble veldig overrasket når jeg fortalte at vippene mine ikke var ekte. Det hadde de aldri lagt merke til. 

Nettopp :) 

Tror mange ikke vet hva de snakker om når de snakker om falske vipper. Det har fått ufortjent dårlig rykte, mange forbinder det med drag-look og overdreven sminke, og vil ikke endre mening selv om de ser noe som ser ut som bare mascara. 

En gang for alle - falske vipper ER fint for oss som nesten ikke har vipper fra før, og som klarer å sette de på så det ser fint ut. 

Anonymkode: 9232a...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan man se det. Nå driter jeg i og for seg i om ting ser falskt eller ekte ut; du må gjerne gå med blått hår og falsk bart for min del hvis du liker det sånn. Men jeg synes ikke falske øyevipper er pent. Jenner-dama der oppe får et blikk som ser slørete og dopa eller dissosiativt ut og hun under har jo øyevippehårene rett opp og rett ned og det får blikket hennes til å se kunstig stirrende ut. Det er jo fullt lov å like å se sånn ut, men det må også være greit at ikke alle liker det. Du retter jo tråden her direkte mot blant annet meg, så du må jo tåle at jeg svarer. 

Anonymkode: 52b92...762

Jeg visste dere skulle nevne det med slørete blikk og vippehårene "rett opp og rett ned". For det første: googler du Kylie jenner no makeup så ser du at hun naturlig har tunge øyelokk, uavhengig av falske vipper eller ikke. For det andre har jeg ei veninne som har helt like vipper som hun på bilde nr 2, når hun bruker mascara og vippetang, og hennes vipper er 100% naturlige. 

Jeg tror dere bare har bestemt dere for at dette ikke er fint. 

"må jo tåle at jeg svarer"? Hvem har sagt at jeg ikke tåler at du svarer? Er ikke dette et diskusjonsforum? 😂

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, du mistror jo alle som ikke liker falske vipper?  Hvordan kan du da si at du tåler svarene? 

Du tror vi "bare har bestemt oss for at det ikke er fint"?  Vel, du har bestemt deg for at det er fint, er det bedre?

Grunnene vi gir for å mislike falske øyevipper er ikke gode nok for deg?

Hva er en god nok grunn da, det lurer jeg på. 

Anonymkode: d4271...839

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du mistror jo alle som ikke liker falske vipper?  Hvordan kan du da si at du tåler svarene? 

Du tror vi "bare har bestemt oss for at det ikke er fint"?  Vel, du har bestemt deg for at det er fint, er det bedre?

Grunnene vi gir for å mislike falske øyevipper er ikke gode nok for deg?

Hva er en god nok grunn da, det lurer jeg på. 

Anonymkode: d4271...839

Det jeg skriver er at jeg ikke skjønner hvordan dere mener at dere kan se at de har falske øyevipper. Hadde dere kunne begrunnet ordentlig hadde jeg trodd på dere. Så enkelt er det. En god nok grunn er en troverdig grunn, og det som har kommet frem her til nå har ikke vært særlig troverdig. 

Selvfølgelig har jeg bestemt meg for at falske øyevipper er fint når jeg omtrent ikke har vipper selv, og får det til såpass naturlig og fint med falske øyevipper at vennene mine spør meg hva i alle dager jeg har brukt og om jeg kan lære dem opp til hvordan jeg gjør det. (Dette er venner som ellers sier "nå har du lagt på deg" osv, så handler ikke om at de ikke er ærlige!)

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste dere skulle nevne det med slørete blikk og vippehårene "rett opp og rett ned". For det første: googler du Kylie jenner no makeup så ser du at hun naturlig har tunge øyelokk, uavhengig av falske vipper eller ikke. For det andre har jeg ei veninne som har helt like vipper som hun på bilde nr 2, når hun bruker mascara og vippetang, og hennes vipper er 100% naturlige. 

Jeg tror dere bare har bestemt dere for at dette ikke er fint. 

"må jo tåle at jeg svarer"? Hvem har sagt at jeg ikke tåler at du svarer? Er ikke dette et diskusjonsforum? 😂

Anonymkode: 9232a...0ec

Jeg har ikke kommentert Kylie Jenners øyelokk, jeg har kommentert de falske øyevippene hennes. Var det ikke øyevipper vi diskuterte her? Forresten, nå jeg googler "kylie jenner no make up" får jeg enten bilder av henne som barn eller ungdom (hvor hun ser helt normal ut) eller bilder som det under her - med falske vipper. 

Jeg skjønner heller ikke hva din venninnes øyevipper har med saken å gjøre. Hvem som helst kan ved hjelp av sminke eller annen modifisering få deler av kroppen sin til å se mindre naturlig eller til og med uekte ut - det får jo ikke andre menneskers  falske kroppsdeler til å se mer ekte ut. 

Med mindre noen er blitt så vant til å se kun det som er falskt at man ikke lenger vet hvordan det som er ekte ser ut. Jeg mistenker at en del unge jenter ikke lenger helt vet hvordan en naturlig kropp ser ut. 

Anonymkode: 52b92...762

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kommentert Kylie Jenners øyelokk, jeg har kommentert de falske øyevippene hennes. Var det ikke øyevipper vi diskuterte her? Forresten, nå jeg googler "kylie jenner no make up" får jeg enten bilder av henne som barn eller ungdom (hvor hun ser helt normal ut) eller bilder som det under her - med falske vipper. 

Jeg skjønner heller ikke hva din venninnes øyevipper har med saken å gjøre. Hvem som helst kan ved hjelp av sminke eller annen modifisering få deler av kroppen sin til å se mindre naturlig eller til og med uekte ut - det får jo ikke andre menneskers  falske kroppsdeler til å se mer ekte ut. 

Med mindre noen er blitt så vant til å se kun det som er falskt at man ikke lenger vet hvordan det som er ekte ser ut. Jeg mistenker at en del unge jenter ikke lenger helt vet hvordan en naturlig kropp ser ut. 

Anonymkode: 52b92...762

Glemte å legge inn bildet: 

last ned.jpg

Anonymkode: 52b92...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å legge inn bildet: 

last ned.jpg

Anonymkode: 52b92...762

Hva har skjedd med huden hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kommentert Kylie Jenners øyelokk, jeg har kommentert de falske øyevippene hennes. Var det ikke øyevipper vi diskuterte her? Forresten, nå jeg googler "kylie jenner no make up" får jeg enten bilder av henne som barn eller ungdom (hvor hun ser helt normal ut) eller bilder som det under her - med falske vipper. 

Jeg skjønner heller ikke hva din venninnes øyevipper har med saken å gjøre. Hvem som helst kan ved hjelp av sminke eller annen modifisering få deler av kroppen sin til å se mindre naturlig eller til og med uekte ut - det får jo ikke andre menneskers  falske kroppsdeler til å se mer ekte ut. 

Med mindre noen er blitt så vant til å se kun det som er falskt at man ikke lenger vet hvordan det som er ekte ser ut. Jeg mistenker at en del unge jenter ikke lenger helt vet hvordan en naturlig kropp ser ut. 

Anonymkode: 52b92...762

Selvfølgelig har du kommentert øyelokkene når du skriver at blikket ser "slørete" eller "neddopa" ut. Hva er et slørete eller neddopa blikk for deg hvis det ikke har noe med øyelokkene å gjøre? Tøv. Og Kylie Jenner har de nøyaktig samme øyelokkene på bilder der hun er barn/ungdom uten vipper og voksen med vipper.

Hva min venninnes øyevipper har med saken å gjøre er at du mener at det er så unaturlig, når vippene til min venninne er nøyaktig de samme med naturlig sminke. Du får det ikke til å bli unaturlig uansett hva du skriver om det. 

Men du høres jo ut som at du ikke tror på det naturlige lenger siden alt er fake for deg, så da kan vi jo være enige om å være uenige da. 

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har du kommentert øyelokkene når du skriver at blikket ser "slørete" eller "neddopa" ut. Hva er et slørete eller neddopa blikk for deg hvis det ikke har noe med øyelokkene å gjøre? Tøv. Og Kylie Jenner har de nøyaktig samme øyelokkene på bilder der hun er barn/ungdom uten vipper og voksen med vipper.

Hva min venninnes øyevipper har med saken å gjøre er at du mener at det er så unaturlig, når vippene til min venninne er nøyaktig de samme med naturlig sminke. Du får det ikke til å bli unaturlig uansett hva du skriver om det. 

Men du høres jo ut som at du ikke tror på det naturlige lenger siden alt er fake for deg, så da kan vi jo være enige om å være uenige da. 

Anonymkode: 9232a...0ec

Kylie Jenner har operert hele ansiktet og i tillegg brukt mye fillers og botox så nei, hun har langt fra de samme øynene hun hadde da hun var yngre. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...