Gå til innhold

Se her, falske øyevipper er fint, så lenge det er gjort riktig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hva har skjedd med huden hennes?

Fregner, antar jeg? 

Anonymkode: 52b92...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Apocalypte skrev:

Kylie Jenner har operert hele ansiktet og i tillegg brukt mye fillers og botox så nei, hun har langt fra de samme øynene hun hadde da hun var yngre. 

Neivel. Men hun har uansett de samme øyelokkene og det samme blikket på dette bildet, hvor hun er voksen, som på det første bildet av henne i denne tråden:

Kylie Jenner Looks Unrecognizable in Shocking Quarantine Selfies ...

Bilde hentet fra https://www.thehollywoodgossip.com/2020/04/kylie-jenner-looks-unrecognizable-in-shocking-quarantine-selfies/

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg syns ikke falske vipper er pent. Men selvsagt er det kanskje penere på disse rike kjendisene som har råd til å bruke «millioner» på å gjøre det riktig enn det er på den vanlige «kvinnen i gata».

For på de fleste er det veldig tydelig ja😅. Og naturlig er såååå mye penere. 
 

Anonymkode: 15720...2db

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei jeg syns ikke falske vipper er pent. Men selvsagt er det kanskje penere på disse rike kjendisene som har råd til å bruke «millioner» på å gjøre det riktig enn det er på den vanlige «kvinnen i gata».

For på de fleste er det veldig tydelig ja😅. Og naturlig er såååå mye penere. 
 

Anonymkode: 15720...2db

Ok. Jeg har ikke millioner på bok, men jeg får til falske vipper som ikke ser fake ut. :)

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg skriver er at jeg ikke skjønner hvordan dere mener at dere kan se at de har falske øyevipper. Hadde dere kunne begrunnet ordentlig hadde jeg trodd på dere. Så enkelt er det. En god nok grunn er en troverdig grunn, og det som har kommet frem her til nå har ikke vært særlig troverdig. 

Selvfølgelig har jeg bestemt meg for at falske øyevipper er fint når jeg omtrent ikke har vipper selv, og får det til såpass naturlig og fint med falske øyevipper at vennene mine spør meg hva i alle dager jeg har brukt og om jeg kan lære dem opp til hvordan jeg gjør det. (Dette er venner som ellers sier "nå har du lagt på deg" osv, så handler ikke om at de ikke er ærlige!)

Anonymkode: 9232a...0ec

Vi har godt syn kanskje? Og derfor kan vi se det, vanskeligere er det ikke. Men det virker som du vil tro det og det må du få lov til, for all del.

Du har bare bestemt deg for at vi ikke er troverdige??  Merkelig måte å argumentere på. "Jeg hører hva du sier, men tror ikke på deg". Neivel, ingen tvinger deg, men det blir ikke mye diskusjon ut av det når du nekter å tro på hva folk faktisk sier. 

Fint at venninnene dine synes du er flink med falske øyevipper! 

 

Anonymkode: d4271...839

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Fortsatt stygt som fy.

Anonymkode: a0f3a...2be

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har godt syn kanskje? Og derfor kan vi se det, vanskeligere er det ikke. Men det virker som du vil tro det og det må du få lov til, for all del.

Du har bare bestemt deg for at vi ikke er troverdige??  Merkelig måte å argumentere på. "Jeg hører hva du sier, men tror ikke på deg". Neivel, ingen tvinger deg, men det blir ikke mye diskusjon ut av det når du nekter å tro på hva folk faktisk sier. 

Fint at venninnene dine synes du er flink med falske øyevipper! 

 

Anonymkode: d4271...839

Hva vil du at jeg skal si da? Du vet jo hva det vil si at noe ikke er troverdig. Jeg har dessuten begrunnet hvorfor det ikke er troverdig tidligere i denne tråden. Hva mer kan jeg si?

Jepp, de vil jo at jeg skal lære dem opp, og har begynt å bruke det selv, så ja... Venninnene mine er jenter som bruker ganske lite sminke og har beina godt plantet på bakken for å si det sånn. 

Anonymkode: 9232a...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nope. Fortsatt stygt som fy.

Anonymkode: a0f3a...2be

Ok. Men jeg lurer veldig på hva du synes er fint, hvis dette ikke er det. 

Anonymkode: 9232a...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har du kommentert øyelokkene når du skriver at blikket ser "slørete" eller "neddopa" ut. Hva er et slørete eller neddopa blikk for deg hvis det ikke har noe med øyelokkene å gjøre? Tøv. Og Kylie Jenner har de nøyaktig samme øyelokkene på bilder der hun er barn/ungdom uten vipper og voksen med vipper.

Hva min venninnes øyevipper har med saken å gjøre er at du mener at det er så unaturlig, når vippene til min venninne er nøyaktig de samme med naturlig sminke. Du får det ikke til å bli unaturlig uansett hva du skriver om det. 

Men du høres jo ut som at du ikke tror på det naturlige lenger siden alt er fake for deg, så da kan vi jo være enige om å være uenige da. 

Anonymkode: 9232a...0ec

Nei, jeg har ikke snakket om Kylie Jenners øyelokk. Det blir ikke sannere om du påstår det to ganger - jeg har snakket om øyevippene hennes på bildet du la ved. De får blikket hennes til å se slørete ut og det synes jeg altså ikke er pent. Legger forøvrig ved et bilde av Kylie som barn, så får du bare fortsette å påstå at dette slørete blikket hennes er slik hun alltid har sett ut. 

Jeg tror ikke vi kommer noen vei med å diskutere, nei, da vi nok ikke mener det samme med begrepet å se naturlig ut. For deg er naturlig alt du synes ser pent ut (uansett om det er medfødt eller laget av plast eller minkhår) og for meg er det alt som ser ut som det ikke har gjennomgått noen grundig modifisering. 

Hvordan venninna di ser ut med vippene sine vet ikke jeg, men jeg har aldri før i mitt liv sett noen med naturlige vipper som peker rett opp. Jeg ville derfor raskt antatt at vippene hennes var modifisert, noe du jo også bekrefter at de er.

Jeg tror forøvrig i høyeste grad på det naturlige. Spørsmålet er om du tror på det naturlige - eller i det hele tatt vet hva naturlig betyr og hva som faktisk er det. 

Og nei, du tåler ikke at folk svarer. Du oppfører deg totalt uspiselig, bruker hersketeknikker og gjør narr av alle som ikke synes falske vipper er pent og ser helt naturlig ut. Det er ikke å tåle et svar. 

last ned (1).jpg

Anonymkode: 52b92...762

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke snakket om Kylie Jenners øyelokk. Det blir ikke sannere om du påstår det to ganger - jeg har snakket om øyevippene hennes på bildet du la ved. De får blikket hennes til å se slørete ut og det synes jeg altså ikke er pent. Legger forøvrig ved et bilde av Kylie som barn, så får du bare fortsette å påstå at dette slørete blikket hennes er slik hun alltid har sett ut. 

Jeg tror ikke vi kommer noen vei med å diskutere, nei, da vi nok ikke mener det samme med begrepet å se naturlig ut. For deg er naturlig alt du synes ser pent ut (uansett om det er medfødt eller laget av plast eller minkhår) og for meg er det alt som ser ut som det ikke har gjennomgått noen grundig modifisering. 

Hvordan venninna di ser ut med vippene sine vet ikke jeg, men jeg har aldri før i mitt liv sett noen med naturlige vipper som peker rett opp. Jeg ville derfor raskt antatt at vippene hennes var modifisert, noe du jo også bekrefter at de er.

Jeg tror forøvrig i høyeste grad på det naturlige. Spørsmålet er om du tror på det naturlige - eller i det hele tatt vet hva naturlig betyr og hva som faktisk er det. 

Og nei, du tåler ikke at folk svarer. Du oppfører deg totalt uspiselig, bruker hersketeknikker og gjør narr av alle som ikke synes falske vipper er pent og ser helt naturlig ut. Det er ikke å tåle et svar. 

last ned (1).jpg

Anonymkode: 52b92...762

 

Du henger etter, se det Apocalypte skrev og mitt tilsvar til det. Så kan vi bare glemme hele greiene med henne som barn og nå, når det uansett ikke kan sammenlignes siden hun har forandret utseendet siden den gang (og det uansett ikke går an å sammenligne fysiologien til et barn og et voksent menneske, det blir feil uansett). 

For deg har jo venninna mi gått igjennom grundig modifisering selv når hun ser så naturlig ut som det går an med bare litt mascara (altså ikke grundig modifisert, lol), så det faller jo på sin egen urimelighet at du prøver å påstå at dine meninger er riktige og ikke mine. Vi kan godt være fullstendig enige om å være uenige, som sagt.

Og du tåler heller ikke at folk svarer. Du oppfører deg totalt uspiselig, bruker hersketeknikker og gjør narr av alle som synes falske vipper er pent og ser helt naturlig ut. Det er ikke å tåle et svar. Hvordan føles det at noen tenker at du driver med nøyaktig det samme som du selv anklager andre for å gjøre? 

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du henger etter, se det Apocalypte skrev og mitt tilsvar til det. Så kan vi bare glemme hele greiene med henne som barn og nå, når det uansett ikke kan sammenlignes siden hun har forandret utseendet siden den gang (og det uansett ikke går an å sammenligne fysiologien til et barn og et voksent menneske, det blir feil uansett). 

For deg har jo venninna mi gått igjennom grundig modifisering selv når hun ser så naturlig ut som det går an med bare litt mascara (altså ikke grundig modifisert, lol), så det faller jo på sin egen urimelighet at du prøver å påstå at dine meninger er riktige og ikke mine. Vi kan godt være fullstendig enige om å være uenige, som sagt.

Og du tåler heller ikke at folk svarer. Du oppfører deg totalt uspiselig, bruker hersketeknikker og gjør narr av alle som synes falske vipper er pent og ser helt naturlig ut. Det er ikke å tåle et svar. Hvordan føles det at noen tenker at du driver med nøyaktig det samme som du selv anklager andre for å gjøre? 

Anonymkode: 9232a...0ec

Skjønner godt at alle rundt deg sier dine vipper er kjempefine og ser heeelt naturlige ut, for jeg hadde ikke villet være i nærheten hvis noen sa det motsatte.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marihønepøne skrev:

Skjønner godt at alle rundt deg sier dine vipper er kjempefine og ser heeelt naturlige ut, for jeg hadde ikke villet være i nærheten hvis noen sa det motsatte.

Ok, du kjenner meg inn og ut hører jeg. Tipp topp tommel opp! 

Anonymkode: 9232a...0ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marihønepøne skrev:

Skjønner godt at alle rundt deg sier dine vipper er kjempefine og ser heeelt naturlige ut, for jeg hadde ikke villet være i nærheten hvis noen sa det motsatte.

Haha! Tenkte akkurat det samme! 

Anonymkode: 00b67...e73

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Marihønepøne skrev:

Skjønner godt at alle rundt deg sier dine vipper er kjempefine og ser heeelt naturlige ut, for jeg hadde ikke villet være i nærheten hvis noen sa det motsatte.

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Tenkte akkurat det samme! 

Anonymkode: 00b67...e73

 

Har dere lest det ab_762 skriver eller holder dere med vedkommende bare fordi dere deler meninger? Vedkommende er jo minst like uspiselig. 

Anonymkode: e20a6...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lett å se at de aller fleste har falske vipper, også bildene av kylie jenner "uten" sminke (hun har falske vipper på begge de bildene også). Synes det beste resultatet er på bilde to i første innlegg, men vet ikke hvordan de så ut rett forfra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si at jeg synes det er stygt, men jeg synes det er litt mye. Det er bare min mening, en smakssak. Hvorfor man gidder å diskutere smak side opp og side ned skjønner jeg ikke. Noen liker en naturlig styling, andre liker at det er litt mye. Hva så. Jeg synes også at knallgrønne klær er litt mye, trønderbart med snurr er litt mye osv. 

Anonymkode: a8ee5...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke det er noe pent når man kan se at det er falske vipper. På samme måte som jeg ikke synes det er pent med synlig falske pupper, negler, hår eller annet. Samtlige over ser det ut som kunstige vipper. Ser dog bedre ut på Kylie Jenner siden hun naturlig har sort og tykt hår.  

Anonymkode: 783e5...0f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dere med dere - som bruker falske øyenvipper - som skal overbevise oss som syns det er harry, at det er egentlig veldig fint? Nei, jeg syns ikke det er fint. Det ser latterlig ut, og nei, så lenge det ser naturlig ut er det ikke så ille, men veldig ofte ser det ikke naturlig ut og flere som hevder det og poster bilder av falske vipper, gjør meg bare mer overbevist om at det ikke ser bra ut, for dere ser ut til å ha blitt så vant til at vippene skal være veldig lange og fyldige, at dere ikke ser selv at det ser snålt ut. Flere av bildene viser kvinner med for lange vipper og mange vil se at vedkommende har falske vipper.

Jeg misliker buffalosko og det er ingen som kan overbevise meg om at de er fine, uansett hvor mange bilder dere finner på nettet hvor folk ser OK ut med buffalosko. De er ikke fine og ser harry ut, og selv om noen få personer får det til å se OK ut betyr det ikke at majoriteten ser snål ut med de. Samme med grilldress.

Anonymkode: 4bc3d...ca5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neivel. Men hun har uansett de samme øyelokkene og det samme blikket på dette bildet, hvor hun er voksen, som på det første bildet av henne i denne tråden:

Kylie Jenner Looks Unrecognizable in Shocking Quarantine Selfies ...

Bilde hentet fra https://www.thehollywoodgossip.com/2020/04/kylie-jenner-looks-unrecognizable-in-shocking-quarantine-selfies/

Anonymkode: 9232a...0ec

Eh, et bilde fra mobilkamera hvor du så vidt ser vippene. 🤦🏻

Anonymkode: 4bc3d...ca5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Venninnene mine er jenter som bruker ganske lite sminke og har beina godt plantet på bakken for å si det sånn. 

Anonymkode: 9232a...0ec

Nei, men da så, siden venninnene dine som bruker ganske lite sminke og har beina godt plantet på bakken mener det, vel, da har du så rett så. 

Anonymkode: 4bc3d...ca5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...