Gå til innhold

Kontakt etter ons?

Gjest Lureren

Anbefalte innlegg

Gjest Lureren

Er det vanlig å ha kontakt etter en one night stand?

Sikkert et ganske individuelt spørsmål, men jeg bare lurer så på hva jeg kan forvente..

Møtte en fyr på en festival på helga, vi fant tonen, som førte til litt sovepose-kos i teltet :tunge1:

Om morgenen fikk han nummeret mitt, men jeg hadde ikke mob der da så jeg fikk ikke hans..Det vil si at det er opp til han å ta kontakt.. Etter bare så kort tid liker jeg denne gutten veldig godt, vet fornavnet hans (ikke etternavn :oops: ), og hvor han bor, så det skal da ikke være helt umulig å spore han opp.. Siste han sa var "vi snakkes da", med et herlig smil, *sukk*

Vi bor på helt forskjellig sted, men til høsten skal jeg flytte til nærmeste byen fra han. Snakka på å ta en fest sammen..

Vel, det jeg skal frem til, er jeg helt teit som går og håper på noe her??

Jeg er 20 og han er 18..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok litt individuelt ja, men det kan jo hende han tar kontakt. Jeg tok kontakt med en jeg hadde ONS med for 2 mnd. siden, og vi bor i forskjellige byer. Jeg sendte en melding til ham 3-4 dager etterpå, og nå er vi veldigt på sms`n. Jeg har liksom blitt kjent med ham nå i ettertid. Ganske snodig egentlig :-)

Men det kommer nok ikke til å bli noe seriøst her for begge har barn på hver vår kan, og er da ganske bundet til der vi bor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lureren

Er vel egentlig bare det jeg "vil med han", bare litt smskontakt, og kanskje noe mer når jeg flytter..ha en liten kosevenn ;) (ikke at jeg tar det som en selvfølge at han vil det samme, er jo veldig innstilt på at han ikke vil ha noe med meg å gjøre.., men kanskje det er verdt å førsøke å sende en melding?? Bare høre hvordan det står til..)

Fant nummeret hans her om dagen, skal eller skal ikke sende en sms?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nummeret hans her om dagen, skal eller skal ikke sende en sms?? 

hva er det dere jenter er så redde for?

at han skal sende datavirus mms tilbake?

at han IKKE sender melding tilbake.... slik at alle illusjonene og lykkefantasidrømmene forsvinner i et jafs og alt blir trist og leit igjen?

er dere jenter redde for at sms man får tilbake ikke var akkurat slik man beskrev for seg selv i forkant slik at fantasifluktene ikke får noe mer næring?

Please answer me dear Ladies, - What are your problems? and how can we guys manage to solve your unflattered broken dreams?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lureren

Takk for sparket i baken!!! :D Selv om det ikke akkurat var datavirus jeg var redd for å få tilbake da :P

Burde vel slutte å tenke for mye over sånne ting, bare gjøre det man føler for :D Eneste jeg er redd for er om jeg har feil nummer..*pingle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:D Eneste jeg er redd for er om jeg har feil nummer..*pingle*

Hihi. "Hei sexy. Takk for hyggelig sovepose-kos. Skal vi gjenta det i en litt større en?"...

Også havner det hos en gubbe med ølvom og tupé som var på fisketur med bestekameraten for noen helger tilbake. :hoho:

Vi jenter er noen store pingler, og krisemaksimerer det aller meste. Men vi er jo litt søte også, da. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

hehe :ler:

Heldigvis var det riktig nummer!!! gikk ikke mange minuttene før vi "snakka" sammen på msn, fikk bilde av han *puh* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...