AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #241 Del Skrevet 1. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer, du begynner å skjønne det nå👏 Han har en annen Facebook krets enn deg uavhengig at dere har noen felle venner. Bare godta at andre får flere likes på sine face og Instagram poster enn hva du gjør. Anonymkode: 74b2a...a80 Ryk til helvette med den nedlatende tonen din!Poenget med tråden er nettopp å klage. And for the record; jeg har tatt noen av rådene på Instagram. Når jeg har åpen konto og hashtagger får jeg opp til 25-30 likes utenom de faste følgerne. Og en ting til, flere folk begynte å like bildene etter jeg la ut rant😳😂🤦♀️🤷♀️ Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #242 Del Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ryk til helvette med den nedlatende tonen din!Poenget med tråden er nettopp å klage. And for the record; jeg har tatt noen av rådene på Instagram. Når jeg har åpen konto og hashtagger får jeg opp til 25-30 likes utenom de faste følgerne. Og en ting til, flere folk begynte å like bildene etter jeg la ut rant😳😂🤦♀️🤷♀️ Anonymkode: 556dc...84f Ooof, so angry! Det var positivt å høre. Da får du nå i det minste nok med ønskelige likes på IG, enn de stakkars få som du får på Facebook. Det og klage på at andre får mer likes enn deg skjønner du vel gir ingen mening for din egen aktivitet på SoMe. Så bra så bra.. Det lønner seg og teste ut det ene å det andre av råd😃 Anonymkode: 74b2a...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #243 Del Skrevet 1. oktober 2020 Latterlig så folk skulle like etter ranten😅🙈 Hele 6 stk(To av de bruker alltid å like da men)Har ikke hashtagga det siste så får vel mer når man gjør det🤣😅 Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #244 Del Skrevet 10. september 2023 Still det om til at "kun meg" kan se det da, så kan ingen se hvor mange like du har fått😊 Anonymkode: df0ea...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå