AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #21 Skrevet 26. juni 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Det er 2 regler som gjelder: Vær dame. eller Vær veldig kjekk. Hvis du ikke er en av de to får du slette tinder, og eventuelt prøve igjen når du blir eldre. Anonymkode: c9751...7fb Rik. Vise frem bilder av tor båt, luksushytte, kostbar turer skydiving osv. Anonymkode: aa7d0...95b 1
Katten.2.0 Skrevet 26. juni 2020 #22 Skrevet 26. juni 2020 Det holder å skape litt blikkfang -> vite hvilken type jente du ser etter -> appellere til den type jente. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #23 Skrevet 27. juni 2020 Men dere menn som klager over få matcher på Tinder. Er det null smiling på bildene, du ser heller barskmorsk ut? Har dere muskelselfies fra gymmen eller badet? Fyllebilder? Bilder med solbriller og/eller hvor dere står laaangt vekk? En haug med frukt-emojies i bio? Skjerpings. Dere må kunne bedre, ass. Ca 98% av de mennene jeg får på Tinder ticker en av disse. Rett venstre med seg. Jeg vil få et inntrykk av DEG, ikke den du tror jeg vil se! Vis fram hvem DU er! Liker du å lage mat? Ja, så legg ved et bilde av deg med forkle og gryter. Er du en dyrebeskyttelsens mann? Få se bilder av deg med kattunger i armkroken. Klatrer du? Et bilde av deg hvor du grubler over et vanskelig bulder passer seg isåfall. Triatlet? Et actionbilde fra sist trening/løp er flott. Driver du helst med hage/planter? Vis meg planten du er mest stolt av (bare ikke aubergin). Liker du bare å drikke øl, se på netflix og fotball mens du snuser? Sorry, da HAR du dessverre lite å tilby. Jobb med det, i stedet for å klage på kvinnene som ikke sveiper riktig vei på deg (det var nemlig riktig vei for henne). Anonymkode: 2bb54...89b 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #24 Skrevet 27. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men dere menn som klager over få matcher på Tinder. Er det null smiling på bildene, du ser heller barskmorsk ut? Har dere muskelselfies fra gymmen eller badet? Fyllebilder? Bilder med solbriller og/eller hvor dere står laaangt vekk? En haug med frukt-emojies i bio? Skjerpings. Dere må kunne bedre, ass. Ca 98% av de mennene jeg får på Tinder ticker en av disse. Rett venstre med seg. Jeg vil få et inntrykk av DEG, ikke den du tror jeg vil se! Vis fram hvem DU er! Liker du å lage mat? Ja, så legg ved et bilde av deg med forkle og gryter. Er du en dyrebeskyttelsens mann? Få se bilder av deg med kattunger i armkroken. Klatrer du? Et bilde av deg hvor du grubler over et vanskelig bulder passer seg isåfall. Triatlet? Et actionbilde fra sist trening/løp er flott. Driver du helst med hage/planter? Vis meg planten du er mest stolt av (bare ikke aubergin). Liker du bare å drikke øl, se på netflix og fotball mens du snuser? Sorry, da HAR du dessverre lite å tilby. Jobb med det, i stedet for å klage på kvinnene som ikke sveiper riktig vei på deg (det var nemlig riktig vei for henne). Anonymkode: 2bb54...89b Jeg har prøvd med bare kjipe selfies og fått haugevis av matcher/likes, stort sett blir man filtrert ut etter det første bildet. Selvfølgelig kan man bli silt ut etterpå av noen, men man kommer langt med et pent ansikt... Tinder er ekstremt overfladisk, generelt... Jeg har ikke lagt ut noen bilder av tomater eller chiliplanter, men det hadde vært gøy å prøve for å se om det er noe i det 😛 Uansett; det finnes helt sikkert avvik og folk som leser profil nøye og slik men generelt er det slik mange sier, at kvinner er laaaaangt mer selektive og at det fører til en merkelig dynamikk. Bare se på alt som er gjort av forsøk og undersøkelser. Anonymkode: 50549...ef6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #25 Skrevet 27. juni 2020 Det folk ikke forstår er at det er "lett" for kvinner når det kommer til sex. Seff vil de fleste kvinner få masse match da så det er ikke et godt argument når vi vet at menn også forakter kvinner som har sex.. Får jeg 1000match så er det bare 1000 som vil knulle meg og thats it. Er det så bedre? Man får match for at noen vil tømme seg i deg? Hadde det vært en ren forholdsapp så hadde matchkvoten vært helt annerledes og kun en bitteliten andel kvinner hadde fått match... Jeg blir ikke happy eller føler meg heldig over at menn kunne tenkt seg å tømme seg i meg. Føler tinder er demotiverende og en ren sexapp så det er like skuffende for kvinner. Anonymkode: b188b...46d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #26 Skrevet 27. juni 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det folk ikke forstår er at det er "lett" for kvinner når det kommer til sex. Seff vil de fleste kvinner få masse match da så det er ikke et godt argument når vi vet at menn også forakter kvinner som har sex.. Får jeg 1000match så er det bare 1000 som vil knulle meg og thats it. Er det så bedre? Man får match for at noen vil tømme seg i deg? Hadde det vært en ren forholdsapp så hadde matchkvoten vært helt annerledes og kun en bitteliten andel kvinner hadde fått match... Jeg blir ikke happy eller føler meg heldig over at menn kunne tenkt seg å tømme seg i meg. Føler tinder er demotiverende og en ren sexapp så det er like skuffende for kvinner. Anonymkode: b188b...46d Kanskje du kan prøve å bli kjent med folk før du lar dem tømme seg i deg, som du sier? Jeg vil ikke ha ONS og liker lange forhold der man kjenner hverandre, og jeg tror egentlig det gjelder de fleste; i alle fall er det mulig å sortere ut disse vil jeg tro... Hvis du klarer å få 1000 matcher uten at noen av dem vil annet enn å tømme seg så gjør du et eller annet rart, for det er ikke slik de fleste menn er.... Anonymkode: 50549...ef6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #27 Skrevet 27. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men dere menn som klager over få matcher på Tinder. Er det null smiling på bildene, du ser heller barskmorsk ut? Har dere muskelselfies fra gymmen eller badet? Fyllebilder? Bilder med solbriller og/eller hvor dere står laaangt vekk? En haug med frukt-emojies i bio? Skjerpings. Dere må kunne bedre, ass. Ca 98% av de mennene jeg får på Tinder ticker en av disse. Rett venstre med seg. Jeg vil få et inntrykk av DEG, ikke den du tror jeg vil se! Vis fram hvem DU er! Liker du å lage mat? Ja, så legg ved et bilde av deg med forkle og gryter. Er du en dyrebeskyttelsens mann? Få se bilder av deg med kattunger i armkroken. Klatrer du? Et bilde av deg hvor du grubler over et vanskelig bulder passer seg isåfall. Triatlet? Et actionbilde fra sist trening/løp er flott. Driver du helst med hage/planter? Vis meg planten du er mest stolt av (bare ikke aubergin). Liker du bare å drikke øl, se på netflix og fotball mens du snuser? Sorry, da HAR du dessverre lite å tilby. Jobb med det, i stedet for å klage på kvinnene som ikke sveiper riktig vei på deg (det var nemlig riktig vei for henne). Anonymkode: 2bb54...89b Nei på alt du nevner. Og jeg er en av de som smiler. Jeg vet ikke. Tror kanskje ikke tinder er for alle menn. Må legge til at dette ikke er klaging fra min side, for det var dette jeg hadde forventet. ts Anonymkode: 6f542...11f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #28 Skrevet 27. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men dere menn som klager over få matcher på Tinder. Er det null smiling på bildene, du ser heller barskmorsk ut? Har dere muskelselfies fra gymmen eller badet? Fyllebilder? Bilder med solbriller og/eller hvor dere står laaangt vekk? En haug med frukt-emojies i bio? Skjerpings. Dere må kunne bedre, ass. Ca 98% av de mennene jeg får på Tinder ticker en av disse. Rett venstre med seg. Jeg vil få et inntrykk av DEG, ikke den du tror jeg vil se! Vis fram hvem DU er! Liker du å lage mat? Ja, så legg ved et bilde av deg med forkle og gryter. Er du en dyrebeskyttelsens mann? Få se bilder av deg med kattunger i armkroken. Klatrer du? Et bilde av deg hvor du grubler over et vanskelig bulder passer seg isåfall. Triatlet? Et actionbilde fra sist trening/løp er flott. Driver du helst med hage/planter? Vis meg planten du er mest stolt av (bare ikke aubergin). Liker du bare å drikke øl, se på netflix og fotball mens du snuser? Sorry, da HAR du dessverre lite å tilby. Jobb med det, i stedet for å klage på kvinnene som ikke sveiper riktig vei på deg (det var nemlig riktig vei for henne). Anonymkode: 2bb54...89b Mente ikke «nei på alt» på den måte. Enig i at bildene sikkert kan forbedres, slik du foreslår. ts Anonymkode: 6f542...11f
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #29 Skrevet 27. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan prøve å bli kjent med folk før du lar dem tømme seg i deg, som du sier? Jeg vil ikke ha ONS og liker lange forhold der man kjenner hverandre, og jeg tror egentlig det gjelder de fleste; i alle fall er det mulig å sortere ut disse vil jeg tro... Hvis du klarer å få 1000 matcher uten at noen av dem vil annet enn å tømme seg så gjør du et eller annet rart, for det er ikke slik de fleste menn er.... Anonymkode: 50549...ef6 Jeg har ikke Tinder og har heller ikke ons, men ser hvordan det opplegget der er både utifra da jeg selv var bruker der inne,venniners erfaringer,hva man leser og hører.. Hvordan sortere man dem ut? Tror p0 det når han sier han vil noe seriøst selvom mange bruker nettopp det som taktikk? Gå for han på 160kg med søvnapne og diverse hygieneproblemer? Jo det er slik menn flest er. Først og fremst ute etter sex på sånne apper. Får de kontakt med en dame men ser ikke for seg forhold med henne så ønsker de sex uansett. Anonymkode: b188b...46d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #30 Skrevet 28. juni 2020 Er det andre sider som fungerer bedre enn Tinder? For slike som meg ikke får matcher. Anonymkode: 6f542...11f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #31 Skrevet 28. juni 2020 På 26.6.2020 den 20.55, AnonymBruker skrev: Har opprettet en Tinder profil. Jeg har 6-7 gode bilder, og likevel ingen matches. Kjøpte Tinder "Gold" uten at det gir bedre suksess. Har prøvd med tekst og uten tekst, uten forskjell. Er det virkelig slik det er for mange menn på Tinder? Anonymkode: 6f542...11f Da er ikke bildene gode. Anonymkode: e2955...de6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #32 Skrevet 28. juni 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det andre sider som fungerer bedre enn Tinder? For slike som meg ikke får matcher. Anonymkode: 6f542...11f Jeg vil ikke nødvendigvis si at det er BEDRE, men det er noe som heter "badoo" Det er mer populært i andre land enn Norge. Egentlig er det kanskje bedre, men mange flere på Tinder her. Jeg er fra en ganske liten plass men får 10-20 matcher/likes i døgnet omtrentlig (men nå er det vel stopp siden jeg er gjennom bunken 😛) Uansett, verdt å prøve, men det er mye likt. Jeg brukte det i et annet land med god suksess for en god stund siden. Bare å kjøre "vanlig" strategi med å like alle og plukke etterpå, Anonymkode: 50549...ef6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #33 Skrevet 28. juni 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Da er ikke bildene gode. Anonymkode: e2955...de6 Eller så er ikke fyren god nok. Anonymkode: 682d9...dc1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #34 Skrevet 28. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er ikke bildene gode. Anonymkode: e2955...de6 Det skulle man tenke, men det stemmer ikke alltid. Anonymkode: 6f542...11f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå