AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Har opprettet en Tinder profil. Jeg har 6-7 gode bilder, og likevel ingen matches. Kjøpte Tinder "Gold" uten at det gir bedre suksess. Har prøvd med tekst og uten tekst, uten forskjell. Er det virkelig slik det er for mange menn på Tinder? Anonymkode: 6f542...11f 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har opprettet en Tinder profil. Jeg har 6-7 gode bilder, og likevel ingen matches. Kjøpte Tinder "Gold" uten at det gir bedre suksess. Har prøvd med tekst og uten tekst, uten forskjell. Er det virkelig slik det er for mange menn på Tinder? Anonymkode: 6f542...11f Ja, jeg tror det? Er du mann eller dame? Jeg har ikke tinder men testet "badoo" for å .. prøvekjøre. Jeg får heller ikke så mange matcher men har ei som jeg har snakket med siden første dag (bare noen dager). Jeg får ~5-20 likes i døgnet ca. som ikke er spesielt mye, men jeg tror de fleste får enda færre siden det også står "very high" på popularity "Moderne" dating suger for menn 😂 Helt krise, det eneste alt handler om er utseende, og jeg tror mange bare vil oppleve uendelig frustrasjon... Anonymkode: 50549...ef6 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Det er 2 regler som gjelder: Vær dame. eller Vær veldig kjekk. Hvis du ikke er en av de to får du slette tinder, og eventuelt prøve igjen når du blir eldre. Anonymkode: c9751...7fb 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Jeg er dame og får heller ingen matcher! Anonymkode: 3708e...59e 1
Anonymburker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 Sveiper du på høyre til noen da? Det er to vidt forskjellige grunner til at kvinner og menn ikke får matcher. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 2 regler som gjelder: Vær dame. eller Vær veldig kjekk. Hvis du ikke er en av de to får du slette tinder, og eventuelt prøve igjen når du blir eldre. Anonymkode: c9751...7fb Dette er så feil. Er du den samme som deiver og gnager om at menn aldri får match hvis de ikke ser ut som en modell? Jeg ser etter norn helt vanlige som ser snill ut. Hvis de er dødskjekk sveiper jeg de rett til venstre. Men så er det veldig mange fæle menn på tinder og da, og det er jo ikke rart at de ikke får matcher. Anonymkode: 518af...e69 2
likestilling Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er så feil. Er du den samme som deiver og gnager om at menn aldri får match hvis de ikke ser ut som en modell? Jeg ser etter norn helt vanlige som ser snill ut. Hvis de er dødskjekk sveiper jeg de rett til venstre. Men så er det veldig mange fæle menn på tinder og da, og det er jo ikke rart at de ikke får matcher. Anonymkode: 518af...e69 Ikke meg du siterer, men av nysgjerrighet; hvor mange går under "helt normale som ser snille ut", altså de som ikke er for kjekke og ikke for stygge? Halvparten? 25%? 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 Hva slags bilder er det du har? Anonymkode: 058ee...9bd
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 5 minutter siden, likestilling skrev: Ikke meg du siterer, men av nysgjerrighet; hvor mange går under "helt normale som ser snille ut", altså de som ikke er for kjekke og ikke for stygge? Halvparten? 25%? Det er desverre veldig få av de jeg ser som normal på tinder. Kanskje derfor jeg sletta appen for noen mnd siden. Anonymkode: 518af...e69
likestilling Skrevet 26. juni 2020 #10 Skrevet 26. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er desverre veldig få av de jeg ser som normal på tinder. Kanskje derfor jeg sletta appen for noen mnd siden. Anonymkode: 518af...e69 Ja, da bekrefter du jo egentlig det som sies om at nåløyet er veldig trangt for menn Det hadde vært interessant å ha noe skikkelig forskning på dette i stedet for så mange subjektive opplevelser... det finnes sikkert for tinder også Jeg tipper det også blir en negativ feedback-loop med flere og flere kvinner som sletter det fordi "ingen er normale" og så blir det en stor overvekt av menn.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #11 Skrevet 26. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvis du ikke er en av de to får du slette tinder, og eventuelt prøve igjen når du blir eldre. Anonymkode: c9751...7fb Hjelper ikke å bli eldre heller, dessverre. Anonymkode: dba10...969
likestilling Skrevet 26. juni 2020 #12 Skrevet 26. juni 2020 Her fant jeg et annet eksperiment der en jente får bilder av en venn og skal "leke mann" på Tinder og prøve hvordan det er... Etter noen dager har hun mistet all motivasjon og er helt demotivert 😂 Ingen stor suksess... 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #13 Skrevet 26. juni 2020 Damer får flere treff . har 40-50 treff på meg og er mann( har tinder gold ) men lite spennede . De fleste lukter forsørg meg lang vei eller har maaange unger . Anonymkode: 87baa...f45 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #14 Skrevet 26. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette er så feil. Er du den samme som deiver og gnager om at menn aldri får match hvis de ikke ser ut som en modell? Jeg ser etter norn helt vanlige som ser snill ut. Hvis de er dødskjekk sveiper jeg de rett til venstre. Men så er det veldig mange fæle menn på tinder og da, og det er jo ikke rart at de ikke får matcher. Anonymkode: 518af...e69 Jeg er nok ikke den som "deiver og gnager" nei, og er heller ikke singel Om et fåtall av mennene på tinder har suksess, så vil ikke tinder fungere for kvinner heller hvis det er forhold man søker. Sånn er nå bare matematikken. Alle kvinner sier "jeg sveiper venstre på modellkjekke menn med sixpack. Jeg ser etter en mann jeg er tiltrukket av, men han kan godt ha litt pappamage, for jeg er ikke kresen". Men det er de samme som sveipes til høyre av alle. Uansett hvordan man vrir og vender på det er det for få menn som kommer gjennom nåløyet, og det er for få av de populære til at alle kan bli sammen med en av dem (sex er noe annet da). Anonymkode: c9751...7fb 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #15 Skrevet 26. juni 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ikke den som "deiver og gnager" nei, og er heller ikke singel Om et fåtall av mennene på tinder har suksess, så vil ikke tinder fungere for kvinner heller hvis det er forhold man søker. Sånn er nå bare matematikken. Alle kvinner sier "jeg sveiper venstre på modellkjekke menn med sixpack. Jeg ser etter en mann jeg er tiltrukket av, men han kan godt ha litt pappamage, for jeg er ikke kresen". Men det er de samme som sveipes til høyre av alle. Uansett hvordan man vrir og vender på det er det for få menn som kommer gjennom nåløyet, og det er for få av de populære til at alle kan bli sammen med en av dem (sex er noe annet da). Anonymkode: c9751...7fb Skulle tro jeg var mann da, for jeg får omtrent ingen matcher. Kvinne 36 Anonymkode: 518af...e69
likestilling Skrevet 26. juni 2020 #16 Skrevet 26. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle tro jeg var mann da, for jeg får omtrent ingen matcher. Kvinne 36 Anonymkode: 518af...e69 Har du prøvd "mannestrategien" med å bare trykke like på alle? Jeg tror helt seriøst det er objektivt mye mye vanskeligere for menn på Tinder enn kvinner, siden alt av data og forsøk og denslags peker dit, men at kvinner også har subjektivt dårlige opplevelser er en annen ting, det har jeg ingen problemer med å tro... 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #17 Skrevet 26. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er 2 regler som gjelder: Vær dame. eller Vær veldig kjekk. Hvis du ikke er en av de to får du slette tinder, og eventuelt prøve igjen når du blir eldre. Anonymkode: c9751...7fb Bildene jeg har er bra. Ellers er jeg helt normalt kjekk. Mistenker at den tiden jeg bruker på Tinder, i mitt tilfelle, vil være bortkastet. Eventuelt får man prøve andre datingsider på nett, som jeg har mer tro på. Over og ut, tror jeg. ts Anonymkode: 6f542...11f 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #18 Skrevet 26. juni 2020 Det morsomme er at du finner de samme på Tinder og Sukker. Er du mann og får ingen matcher velkommen i klubben. Tinder fungere kun for 20% av de kjekkeste menn og 80% peneste damer. Vi vanlige menn 80% må sloss om bunn 20% damer som har mange unger, sykelig overvektige etc. Anonymkode: 7c285...4f2 3
likestilling Skrevet 26. juni 2020 #19 Skrevet 26. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bildene jeg har er bra. Ellers er jeg helt normalt kjekk. Mistenker at den tiden jeg bruker på Tinder, i mitt tilfelle, vil være bortkastet. Eventuelt får man prøve andre datingsider på nett, som jeg har mer tro på. Over og ut, tror jeg. ts Anonymkode: 6f542...11f Nå har jeg heldigvis vært spart for "Tinder" i stor grad siden jeg har vært i forhold men jeg prøvde det for lenge siden og de er IKKE laget for å på en best mulig måte skape god kontakt mellom mennesker. Veldig overfladisk og man blir lokket til å kjøpe "gold" og slikt... Det var bedre før Jeg vet ikke om ting som "sukker" og slikt eksisterer enda men "den gamle typen" var på mange måter mye bedre... Begge kjønn opplever nok en del frustrasjon i dagens digitale kjøttmarked, men jeg tror som sagt menn (med mindre man klarer å lage en "helt i toppen"-profil kommer desidert dårligst ut... Jeg vet ikke hvilke alternativer som finnes, men lykke til, og sikkert ikke dumt å kaste tinder Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #20 Skrevet 26. juni 2020 4 minutter siden, likestilling skrev: Nå har jeg heldigvis vært spart for "Tinder" i stor grad siden jeg har vært i forhold men jeg prøvde det for lenge siden og de er IKKE laget for å på en best mulig måte skape god kontakt mellom mennesker. Veldig overfladisk og man blir lokket til å kjøpe "gold" og slikt... Det var bedre før Jeg vet ikke om ting som "sukker" og slikt eksisterer enda men "den gamle typen" var på mange måter mye bedre... Begge kjønn opplever nok en del frustrasjon i dagens digitale kjøttmarked, men jeg tror som sagt menn (med mindre man klarer å lage en "helt i toppen"-profil kommer desidert dårligst ut... Jeg vet ikke hvilke alternativer som finnes, men lykke til, og sikkert ikke dumt å kaste tinder Lykke til! 👍 Anonymkode: 6f542...11f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå