Gå til innhold

Leser ikke menn tinderprofilen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplever at ca alle menn som skriver til meg spør hvor jeg bor for eksempel. I profilen min står det hvor jeg bor. Gidder de ikke engang lese profilen til de de skriver til? 

Anonymkode: 897a0...02e

Sikkert like ille de mennene som de damene som svarer på min profil. Tror dette har blitt en mere tidtrøyte og bekreftelsesbehovsapp enn et realt sjekkested for mulig treff av kjæreste. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du menn har tid til slik bullshit? Menn, særlig stygge menn, har ikke sjans på Tinder. Derfor sveiper de til høyre kun for kanskje å få en match hver eneste dag. Deretter blir de så glad at de får match at de sikkert glemme å lese profilen. Det er slik realiteten er for menn. Jeg blir forbanna når enkelte kvinner glemmer hvor privilegert dem er når det gjelder datinglivet.

Anonymkode: 41ff1...ddd

Du mener priveligerte når det kommer til sex? Ja uff...vi hopper og danser av at menn vil tømme seg i oss..

Hvis de liksom blir så glade av å endelig få match da er det jo VELDIG rart at de ikke vil fremstille seg selv på en bedre måte ved å stille spm rundt det hun skriver i bilen sin.

I smell bullshit.

Anonymkode: 0f5f8...8b3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner på Tinder puler det samme 20% kjekkeste menn. Slik som i dyreverdenen alfahannen får alle damene. Resten få ingen.

Anonymkode: eb3ac...f5d

Alle får noen..alle som mener de er de andre 80% innrømmer etterhvert at de også får match men da er problemet at hun er liksom for dårlig, noe som kommer av at menn flest overvurderer seg selv.

De 20% er mer de som får kontakt med de aller peneste, ikke kvinner generelt.

Anonymkode: 0f5f8...8b3

• Liker 6
Skrevet

Kan skrive at jeg er en av de kvinnene som er skyldig i p spørre hva en mann driver med, men der er fordi «lastebilsjåfør», «operatør» «ingeniør» ol. bare er generelle titler og ikke direkte sier noe om hva man faktisk gjør. En «operatør» kan man være i matindustrien, i oljeindustrien, om man arbeider med vannrensing... mange veldig ulike arbeidsplasser og oppgaver. Lastebilsjåfør er noe mer spesifikt, men igjen sier ikke noe om han kjører for postnord, om det er en som henter døde dyr på gårder rundt i område, om han kjører bossbilen ol.

Ja i slike tilfelelr, men kun en generell arbeidstittel i «jobb» rubrikken, da spør jeg for å få vite litt mer om «hva» han driver med.

Anonymkode: 8b20e...dbd

Min jobb har alltid stått beskrevet i bioen, ikke bare i jobb-rubrikken.

I alle dager.. Jeg skriver naturlig nok ikke om kvinner i denne tråden fordi jeg er en heterofil kvinne. Ikke alt handler om kjønnskamp. 

Trådtittelen er "Leser ikke menn tinderprofilen?", ikke "leser ikke folk tinderprofilen?".

Skrevet

Syns ikke "menn må høyresveipe på alt og ta grovsorteringa i etterkant" er et argument i det hele tatt. Det går meget godt an å sjekke bioen til matchet sitt før man eventuelt sier hei. 

Jeg opplever ikke dette så ofte, og de gangene jeg opplever sånn "Hvor bor du"-greier, så tolker jeg det som en måte å starte en samtale på, de gangene det skjer er det så godt som alltid innen, la oss si, de to første meldingene. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner på Tinder puler det samme 20% kjekkeste menn. Slik som i dyreverdenen alfahannen får alle damene. Resten få ingen.

Anonymkode: eb3ac...f5d

Jeg skjønner ikke helt denne. Jeg har 2 gode venninner, er sjeldent vi synes de samme mennene er kjekke. Vi har totalt forskjellig smak

Anonymkode: 918e1...43e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.6.2020 den 16.02, AnonymBruker skrev:

Det er greit nok at de sveiper ut i fra bildene, men skulle jo tro at man ville gå inn på selve profilen til den man matcher med når man faktisk skriver meldinger til vedkommende da. Men tydeligvis ikke. 

Jeg har bostedet som brukernavn, de spør fortsatt hvor jeg holder til😩

Anonymkode: ffc40...aea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo lengre bio, jo verre. En til to linjer er maks. Helst en vits, eller en kort anekdote som forteller noe om deg. Eller noe sarkastisk. Eller ingenting, bare yrke står oppgitt.

Punktliste som "blid, omtenksom, eventyrlysten, bestemt" gir meg ingenting og er faktisk et ganske stort minus. Alle kan si slikt, men det gir ingenting for jeg kan ikke få bekreftet det. Hvis du faktisk er bestemt, si noe morsomt som "hvis vi drar på tur på fjellet, skal jeg ha med tre skift, parasoll og en solstol med ekstra store puter for komfort. Og du skal bære alt". Greit, det var kanskje ikke morsomt men ta poenget.

Mann30.

Anonymkode: 50ea1...b03

AnonymBruker
Skrevet

Ser på bildene og location jeg, så sveiper jeg utifra det. Profilen kan jeg lese etterpå om det blir match

Anonymkode: fd9ae...029

• Liker 1
Skrevet

Lese bio fullt når man matcher var min"strategi" når jeg var på tinder. Jeg var eneste som svarte henne på noe veldig spesifikt hun skrev i bio og nå har vi snart 18 måneder feiring på gang siden første date🙂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 25.6.2020 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Tror du menn har tid til slik bullshit? Menn, særlig stygge menn, har ikke sjans på Tinder. Derfor sveiper de til høyre kun for kanskje å få en match hver eneste dag. Deretter blir de så glad at de får match at de sikkert glemme å lese profilen. Det er slik realiteten er for menn. Jeg blir forbanna når enkelte kvinner glemmer hvor privilegert dem er når det gjelder datinglivet.

Anonymkode: 41ff1...ddd

Er vel på tide at du kommer deg til psykolog eller endrer synet ditt på ting. Hjelper ikke å sitte her inne å hate og snakke ned kvinner bare fordi du ikke gidder å gjøre en innsats med deg selv som menneske for å bli mer attraktiv som partner. for det er der problemet ligger: menn som ikke får dame, oppfører seg og er generelt ufine og avstøtende. Jeg ser masse menn ute hver dag med dame. Alle menn kan få seg dame om de vil, de mest attraktive snakker ikke til damer engang, fordi damene «tar» de. Mens for oss damer så blir mennene skremt om man er veldig pen, smart og har meninger. Er man snill og omsorgsfull blir man utnyttet og brukt for sex. Er lei av å lese sånne nedsettende tull om damer, at «stygge» og «søppel» damer får seg masse likes og dates. Mens det er så synd på dere menn som ikke får noe, buhu!! Menn trenger ikke å gjøre noe for å få dame i dag, det er damene som må gjøre innsatsen, så lenge han er attraktiv og er oppegående. Skal man få en mann av kvalitet, så er ikke tinder greia eller å sitte å vente på å bli sjekket opp. Vi får kanskje masse likes, men får nesten ingen dater, de fleste vil bare chatte og tømme seg i deg for en kveld og nada er seriøse og ønsker et seriøst forhold. Jeg er så lei av å møte menn som bare vil se film og pule, og aldri vil finne på noe eller bare blir stille når du spør. Og at dere tror dere eier kroppene våre og kan bare ta på oss når det passer dere fordi dere «fortjener det eller at det er synd på dere».

Anonymkode: 2a35a...583

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...