Gå til innhold

Leser ikke menn tinderprofilen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever at ca alle menn som skriver til meg spør hvor jeg bor for eksempel. I profilen min står det hvor jeg bor. Gidder de ikke engang lese profilen til de de skriver til? 

Anonymkode: 897a0...02e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det først og fremst handler om det enorme volumet av høyresveip og meldinger som må til for hver suksess. Å bruke 5 minutter per dame på tinder går ikke, det vil ta alt for lang tid i forhold til sannsynligheten for respons.

Dette gjelder først og fremst sveiping da, hvis man får matcher bør det jo ikke være så stort volum å pløye gjennom.

Anonymkode: 1f25e...aa8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, står tydelig at jeg har barn.

Tre meldinger ut; Åh, du har barn? Sorry, blir litt mye for meg, lykke til på jakten»

🙄

Anonymkode: ab1d0...e0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da har vi nok ikke matcha. Jeg høyresveiper ingen uten å lese teksten og se gjennom bildene. Sikkert den minst typiske mannen på Tinder, da jeg sikkert ikke sveiper den veien på flere enn 3%.

Anonymkode: 23778...93c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det først og fremst handler om det enorme volumet av høyresveip og meldinger som må til for hver suksess. Å bruke 5 minutter per dame på tinder går ikke, det vil ta alt for lang tid i forhold til sannsynligheten for respons.

Dette gjelder først og fremst sveiping da, hvis man får matcher bør det jo ikke være så stort volum å pløye gjennom.

Og det enorme volumet av høyresveip og meldinger som må til for hver suksess kommer av at du bryr deg så lite om hvem damene er at du ikke gidder å ofre fem minutter på å lese det de har lyst til å fortelle om seg selv engang. Tror du det er en mann som tydelig viser at han vil ha en hvilken som helst dame (fitte) vi ønsker oss?

Anonymkode: 544f5...e2c

• Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg har skrevet at jeg har nulltoleranse for røyking, og en gang så matchet jeg meg en fyr som etter skrev "jeg ville bare si at jeg røyker" 🤦‍♀️  Jeg også opplevd at menn spør hvor jeg bor. Jeg tror de fleste menn bare sveiper utifra bildene.

Endret av Eplen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Eplen skrev:

Jeg har skrevet at jeg har nulltoleranse for røyking, og en gang så matchet jeg meg en fyr som etter skrev "jeg ville bare si at jeg røyker" 🤦‍♀️  Jeg også opplevd at menn spør hvor jeg bor. Jeg tror de fleste menn bare sveiper utifra bildene.

Det er greit nok at de sveiper ut i fra bildene, men skulle jo tro at man ville gå inn på selve profilen til den man matcher med når man faktisk skriver meldinger til vedkommende da. Men tydeligvis ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Det gjør ikke kvinner heller. 

Det har stått i profilen min hva jeg jobber med alle de 7 årene jeg har hatt appen. Får uansett alltid det spørsmålet.

Slutt å tro at kjønn er forklaringen på alt.

• Liker 6
Skrevet

Jeg leser i alle fall alltid bio. Damer som ikke gidder å skrive et eneste ord om seg selv = sveip til venstre...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Og det enorme volumet av høyresveip og meldinger som må til for hver suksess kommer av at du bryr deg så lite om hvem damene er at du ikke gidder å ofre fem minutter på å lese det de har lyst til å fortelle om seg selv engang. Tror du det er en mann som tydelig viser at han vil ha en hvilken som helst dame (fitte) vi ønsker oss?

Anonymkode: 544f5...e2c

Jeg personlig har aldri vært på tinder, er ikke singel. Men har kamerater som har prøvd.

Det enorme volumet høyresveip som må til er fordi de nesten ikke får likes, men det er en annen diskusjon. Jeg er enig i at man bør lese bio om man får en match. Siden menn flest får minimalt med matcher dog så vil jeg tro ts snakker med de som faktisk har mange matcher.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig har aldri vært på tinder, er ikke singel. Men har kamerater som har prøvd.

Det enorme volumet høyresveip som må til er fordi de nesten ikke får likes, men det er en annen diskusjon. Jeg er enig i at man bør lese bio om man får en match. Siden menn flest får minimalt med matcher dog så vil jeg tro ts snakker med de som faktisk har mange matcher.

Får menn virkelig nesten ikke likes? Jeg er ingen Don Juan, men får greit med likes. Har dog jobbet litt med å lage en brukbar profil. Det blir for dumt å sveipe til høyre med folk man ikke vil matche med. Jeg mener det er for sent å lese bio etter man har fått en match.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Jdz said:

Får menn virkelig nesten ikke likes? Jeg er ingen Don Juan, men får greit med likes. Har dog jobbet litt med å lage en brukbar profil. Det blir for dumt å sveipe til høyre med folk man ikke vil matche med. Jeg mener det er for sent å lese bio etter man har fått en match.

Hvor gammel er du da? Det avhenger nok mye av alder, jo yngre jo vanskeligere er det for menn (høyde etc er og viktig da)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fysikeren skrev:

Det har stått i profilen min hva jeg jobber med alle de 7 årene jeg har hatt appen. Får uansett alltid det spørsmålet.

I alle dager.. Jeg skriver naturlig nok ikke om kvinner i denne tråden fordi jeg er en heterofil kvinne. Ikke alt handler om kjønnskamp. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplever at ca alle menn som skriver til meg spør hvor jeg bor for eksempel. I profilen min står det hvor jeg bor. Gidder de ikke engang lese profilen til de de skriver til? 

Nei virker ikke som om de gidder å lese. Til og med meldingene jeg skriver blir skumlest og halvparten utelagt, ut i fra spørsmål jeg får om noe jeg akkurat har sagt 🤪

Anonymkode: 8b20e...dbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fysikeren skrev:

Kan skrive at jeg er en av de kvinnene som er skyldig i p spørre hva en mann driver med, men der er fordi «lastebilsjåfør», «operatør» «ingeniør» ol. bare er generelle titler og ikke direkte sier noe om hva man faktisk gjør. En «operatør» kan man være i matindustrien, i oljeindustrien, om man arbeider med vannrensing... mange veldig ulike arbeidsplasser og oppgaver. Lastebilsjåfør er noe mer spesifikt, men igjen sier ikke noe om han kjører for postnord, om det er en som henter døde dyr på gårder rundt i område, om han kjører bossbilen ol.

Ja i slike tilfelelr, men kun en generell arbeidstittel i «jobb» rubrikken, da spør jeg for å få vite litt mer om «hva» han driver med.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror du menn har tid til slik bullshit? Menn, særlig stygge menn, har ikke sjans på Tinder. Derfor sveiper de til høyre kun for kanskje å få en match hver eneste dag. Deretter blir de så glad at de får match at de sikkert glemme å lese profilen. Det er slik realiteten er for menn. Jeg blir forbanna når enkelte kvinner glemmer hvor privilegert dem er når det gjelder datinglivet.

Anonymkode: 41ff1...ddd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei virker ikke som om de gidder å lese. Til og med meldingene jeg skriver blir skumlest og halvparten utelagt, ut i fra spørsmål jeg får om noe jeg akkurat har sagt 🤪

Ja, det opplever jeg også hele tiden. Føler det er litt dumt at jeg bruker masse tid når de ikke engang gidder å lese ordentlig.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du menn har tid til slik bullshit? Menn, særlig stygge menn, har ikke sjans på Tinder. Derfor sveiper de til høyre kun for kanskje å få en match hver eneste dag. Deretter blir de så glad at de får match at de sikkert glemme å lese profilen. Det er slik realiteten er for menn. Jeg blir forbanna når enkelte kvinner glemmer hvor privilegert dem er når det gjelder datinglivet.

For meg er det ikke "bullshit" å lese profilen til den man matcher med når mab skriver til vedkommende. Det er et tegn på at man er interessert om man leser den og for eksempel kommenterer noe fra profilen, og et tegn på at meldingen man sender ikke er en melding man sender til alle andre. Hva du mener er bullshit og ikke bryr jeg meg faktisk ikke om, og det er ikke det denne tråden handler om heller. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Priviligerte? Er da like mange menn som kvinner her i verden. 

Anonymkode: 53cf5...7c0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Priviligerte? Er da like mange menn som kvinner her i verden. 

Anonymkode: 53cf5...7c0

Kvinner på Tinder puler det samme 20% kjekkeste menn. Slik som i dyreverdenen alfahannen får alle damene. Resten få ingen.

Anonymkode: eb3ac...f5d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...