Gå til innhold

Hva er world of Warcraft RAID?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Kenelz skrev:

Om du ser ikke forskjellen på å hele tiden bli nedprioritert når man har lyst å finne på noe sammen og kontrollere et menneske så har du problemer. 

Absolutt. Jeg mener jeg har vært ekstremt tålmodig med han... og det nå i to år! I begynnelsen 6 månedene ble jeg prioritert, men etter drt har det vært helt omvendt. Vi ser hverandre sjeldent.... han vil ikke «komme ned» han bor i Oslo og jeg i Østfold... fordi han skal spille.

om hverdagene har han naturligvis jobb osv, og etter jobb så er det spilling. I helgen braste det over fordi han igjen skulle spille og da får vi faktisk ikke sett hverandre i virkeligheten mer... blir bare forhold over meldinger som han sjeldent svarer på.... alle dere som sier «la han ha en hobby!» seriøst? Hadde dere vært i samme sko hadde dere giddet det her opplegget?

 

Anonymkode: ff42e...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Stop loss" er et økonomisk konsept man med fordel kan bruke i alle typer situasjoner.

Anonymkode: 1365e...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2020 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Jaha? Lykke til med å finne deg en dame. Du får nok bare holde deg til de wow folka dine, for ingen jente hadde funnet seg i det. 
jeg er glad i typen min, men det er blitt så stort problem at jeg snart ikke gidder mer.

Har kjæreste. Takk for innspillet men vi har ikke et mor sønn forhold.

Ingen av oss som kontrollerer fritiden til hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2020 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Hei det er Ts. Jeg skjønner meg fortsatt ikke på raid selvom dere forklarer det. Hva er guild?

og hvorfor må han møte op?  Hvorfor kan De ikke bare spille de andre. Han sier han raider ONSDAGER spesifikt, men synes det er hver dag jeg. Han spillere jo hver dag.

han har adhd i tillegg så prioritering på meg blir det lite av. Svarer etter flere timer når jeg sender melding og jeg føler meg totalt oversett og gråter mange ganger. 

Anonymkode: ff42e...371

En guild er et slags samfunn inni spillet, hvor en gruppe mennesker går sammen for å drepe forskjellige ting i spillet. Det er også mye annet å gjøre, men raiding er ofte det viktigste. Da går spillerne forskjellige steder in game, har forskjellige oppgaver (noen har karakterer som healer, andre gjør skade på avstand, andre gjør skade på nært hold osv). Hvis en ikke dukker opp, så står de med en mindre person, som ikke er optimalt for raidet, og er dårlig gjort for de 39 andre. Han kan heller ikke svare på meldinger noe særlig når han raider, fordi han må følge med hele tiden. Jeg sjekker aldri telefoner hvis jeg raider, da er jeg opptatt. 

La han raide på onsdager i fred, og la han være den dagen. Han er en av 40 mennesker som skal gjennom flere steder i spillet, og andre mennesker er avhengig av at han dukker opp. Han bør kunne få denne ene dagen i uken 😊 han KAN selvfølgelig slutte, men gaming er en hobby som alt annet, og han gjør det fordi han har lyst og synes det er gøy. 

Sjansen for at du får han til å slutte med gaming er liten, så du må enten akseptere at han er en gamer, ikke akseptere det og gå videre, eller bli med han.

Anbefaler det siste, gaming og WOW er overraskende gøy bare du kommer inn i det 😊 uansett så må du snakke med han om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...