Gå til innhold

Hva er world of Warcraft RAID?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen er allltiiiiid opptatt om jeg vil finne på noe/ snakker « sorry blir borte noen timer... er raid klokken da og da»...

begynner å bli så lei av at spillingen er første prioriteten. Sånn har det vært i hele tiden i to år. Jeg blir lei meg og såra for at han aldri har tid til meg. Først så er det jobb også spilling. På dette RAID greiene?

Anonymkode: ff42e...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Superstjerne

Raid er mange spillere som skal drepe et monster eller noe, trenger mange spillere.

 

tror du burde ta en snakk med han om hva du føler 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raid er når en gruppe på 10 personer eller fler skal drepe bosser i et tempel. Det er ofte kjernepersoner (guild medlemmer) som er med i denne gruppen, og denne "guilden" er avhengig av å ha sine faste medlemmer for å gjennomføre disse templene. 

Jeg har hatt kjæreste som var slik, og det er vanskelig å forstå prioriteringene hans. Selv om jeg også har vært med på raids. 

Anonymkode: f9c81...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppespilling for å gjøre noen "oppdrag". Jeg gjorde det når jeg var 14 år, og det var gøy men veldig nerdete

Anonymkode: 415db...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sammen med en skikkelig gamer. En av den sorten som prioriterer gaming foran alt.
Er det slik du vil ha det?

Min eks var en gamer, ble sur om der var familiebesøk dager det var raid, for raid var viktigst.
I tillegg til raid må man jo vedlikeholde karakteren sin, skaffe gear slik at den kan ha det som trengs og være best mulig.
WoW er en evigvarende tidstyv som aldri gir slipp.
Jeg prøvde å spille med han for å ha noe felles og ha forståelse for gamingen, men gamere er nå ett totalt rødt flagg for meg, aldri i livet om jeg kommer til å date noen som gamer igjen. Jeg orker ikke den prioriteringen som de har.
Jeg foretrekker å leve livet mitt med irl venner, ikke bare gamingvenner.

Anonymkode: 3035a...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo fått gode svar på hva et raid er, men jeg vil legge til at hvis han spiller i en halv-seriøs guild så har de mest sannsynlig faste kvelder i uka hvor de raider. Det er gjerne en litt "forpliktende" avtale om at han møter opp - kjipt å være den som lar 24 andre spillere stå der å vente.. 

Anonymkode: ba5d6...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingenting du skal ha sagt når det gjelder hva typen ønsker å bruke fritiden sin til. Du er ikke mora hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede fått vite hva raid er. Man må nesten være en del av det for å forstå hvor gøy og givende det er.

Anonymkode: 7d15f...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, hocane said:

Du har ingenting du skal ha sagt når det gjelder hva typen ønsker å bruke fritiden sin til. Du er ikke mora hans.

Nei, men hun er kjæresten hans og har faktisk mye med han å gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kenelz skrev:

Nei, men hun er kjæresten hans og har faktisk mye med han å gjør. 

Glad jeg ikke er i sånne forhold.

Dersom kjæresten min hadde fortalt meg hvor og når jeg får lov å spille kan jeg love deg at jeg hadde sendt henne på hue og ræva ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2020 den 23.36, AnonymBruker skrev:

Du har jo fått gode svar på hva et raid er, men jeg vil legge til at hvis han spiller i en halv-seriøs guild så har de mest sannsynlig faste kvelder i uka hvor de raider. Det er gjerne en litt "forpliktende" avtale om at han møter opp - kjipt å være den som lar 24 andre spillere stå der å vente.. 

Anonymkode: ba5d6...74a

Hei det er Ts. Jeg skjønner meg fortsatt ikke på raid selvom dere forklarer det. Hva er guild?

og hvorfor må han møte op?  Hvorfor kan De ikke bare spille de andre. Han sier han raider ONSDAGER spesifikt, men synes det er hver dag jeg. Han spillere jo hver dag.

han har adhd i tillegg så prioritering på meg blir det lite av. Svarer etter flere timer når jeg sender melding og jeg føler meg totalt oversett og gråter mange ganger. 

Anonymkode: ff42e...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, hocane skrev:

Glad jeg ikke er i sånne forhold.

Dersom kjæresten min hadde fortalt meg hvor og når jeg får lov å spille kan jeg love deg at jeg hadde sendt henne på hue og ræva ut.

Jaha? Lykke til med å finne deg en dame. Du får nok bare holde deg til de wow folka dine, for ingen jente hadde funnet seg i det. 
jeg er glad i typen min, men det er blitt så stort problem at jeg snart ikke gidder mer.

Anonymkode: ff42e...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Lykke til med å finne deg en dame. Du får nok bare holde deg til de wow folka dine, for ingen jente hadde funnet seg i det. 
jeg er glad i typen min, men det er blitt så stort problem at jeg snart ikke gidder mer.

Anonymkode: ff42e...371

Vi er mange oppegående damer som aksepterer at typen har hobby.

Anonymkode: 7d15f...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei det er Ts. Jeg skjønner meg fortsatt ikke på raid selvom dere forklarer det. Hva er guild?

og hvorfor må han møte op?  Hvorfor kan De ikke bare spille de andre. Han sier han raider ONSDAGER spesifikt, men synes det er hver dag jeg. Han spillere jo hver dag.

han har adhd i tillegg så prioritering på meg blir det lite av. Svarer etter flere timer når jeg sender melding og jeg føler meg totalt oversett og gråter mange ganger. 

Anonymkode: ff42e...371

En guild, eller et laug som det heter på norsk, er en slags organisert tropp med spillere som hjelper hverandre. 

Han må møte opp av samme grunn som at alle spillere må møte opp til fotballkamp, dersom noen ikke møter så taper resten av laget og da risikerer man å bli kastet ut fra guiden. 

Anonymkode: 4617d...6f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange oppegående damer som aksepterer at typen har hobby.

Anonymkode: 7d15f...2b4

Så du aksepterer å komme lengst ned på rangen? At han bare prioriterer spillet alltid?

glsd jeg heller verdsetter å gjøre ting ute, gå på eventyr osv og leve i virkeligheten....

Anonymkode: ff42e...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du aksepterer å komme lengst ned på rangen? At han bare prioriterer spillet alltid?

glsd jeg heller verdsetter å gjøre ting ute, gå på eventyr osv og leve i virkeligheten....

Anonymkode: ff42e...371

Du vet at det finnes en mellomting. Det er ikke slik at mesteparten av gamere spiller hver dag og flere timer dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du aksepterer å komme lengst ned på rangen? At han bare prioriterer spillet alltid?

glsd jeg heller verdsetter å gjøre ting ute, gå på eventyr osv og leve i virkeligheten....

Anonymkode: ff42e...371

Det er ikke så forbanna mange raid det kan være snakk om. Dama må klare å sysselsette seg selv litt.

Når du drar virklighetskortet blir det for dumt.

Anonymkode: 7d15f...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hocane said:

Glad jeg ikke er i sånne forhold.

Dersom kjæresten min hadde fortalt meg hvor og når jeg får lov å spille kan jeg love deg at jeg hadde sendt henne på hue og ræva ut.

Om du ser ikke forskjellen på å hele tiden bli nedprioritert når man har lyst å finne på noe sammen og kontrollere et menneske så har du problemer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...