AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 På søndag flyttet jeg midlertidig inn i en enebolig av tre, der det er smartmåler på soveromsveggen, ca 2 m fra senga/hodet mitt. Våknet mandag mrg med knallhodepine som ga seg da jeg gikk ned i 1 etg og forsvant da jeg gikk ut. I går kveld skjedde det samme og i dag når jeg våknet fikk jeg hodepine som ble bedre når jeg gikk ned i 1 etg. Vanligvis bor jeg i en bygård av mur med 9 smartmåler 2 etg under meg, men der merker jeg ikke noe. Kan det være en sammenheng? 🤔 Anonymkode: 6a264...41d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Større sjanse for at du sover urolig på nytt sted, eller dårlig inneklima. Anonymkode: 5148d...f83 12
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Ja garantert ikke smart måleren. Det kan være dårøig luft, stress med nytt sted, vamen etc. Anonymkode: 5a16b...1af 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 10 minutter siden, Apocalypte skrev: hva er en smartmåler? Moderne strømmåler Anonymkode: 6a264...41d
prt90 Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: På søndag flyttet jeg midlertidig inn i en enebolig av tre, der det er smartmåler på soveromsveggen, ca 2 m fra senga/hodet mitt. Våknet mandag mrg med knallhodepine som ga seg da jeg gikk ned i 1 etg og forsvant da jeg gikk ut. I går kveld skjedde det samme og i dag når jeg våknet fikk jeg hodepine som ble bedre når jeg gikk ned i 1 etg. Vanligvis bor jeg i en bygård av mur med 9 smartmåler 2 etg under meg, men der merker jeg ikke noe. Kan det være en sammenheng? 🤔 Anonymkode: 6a264...41d Nei 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #7 Skrevet 24. juni 2020 Ts her. Kan tilføye at jeg har hodeskade etter ulykke og har fått sensitivt nervesystem. Etter skaden kan jeg ikke ha tlf på øret når jeg snakker fordi jeg blir varm på den siden, blir kvalm og av og til hodepine. Snakker alltid på høytaler/handsfree. Har likevel aldri reagert sånn som nå Anonymkode: 6a264...41d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #8 Skrevet 24. juni 2020 Hvis det er noen trøst er strålingen fra mobilen din mange ganger kraftigere enn en smartmåler. Anonymkode: 5a16b...1af 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #9 Skrevet 24. juni 2020 Du har fått nocebo-effekt. Du vet måleren er der, du vet om idiotene som tror trådløs stråling er skadelig. Derfor tror du smartmåleren gir deg hodepine og derfor får du det. Anonymkode: 46764...5d6 24
jabx Skrevet 24. juni 2020 #11 Skrevet 24. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: På søndag flyttet jeg midlertidig inn i en enebolig av tre, der det er smartmåler på soveromsveggen, ca 2 m fra senga/hodet mitt. Våknet mandag mrg med knallhodepine som ga seg da jeg gikk ned i 1 etg og forsvant da jeg gikk ut. I går kveld skjedde det samme og i dag når jeg våknet fikk jeg hodepine som ble bedre når jeg gikk ned i 1 etg. Vanligvis bor jeg i en bygård av mur med 9 smartmåler 2 etg under meg, men der merker jeg ikke noe. Kan det være en sammenheng? 🤔 Anonymkode: 6a264...41d Nei. 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #12 Skrevet 24. juni 2020 Ja, det er nok en sammenheng her. Enten smartmåleren, eller så kan det være de 5G-mastene som popper opp over alt, og at det er en i nærheten av det huset? Eller kanskje det nye huset får vann fra en annen kilde enn det forrige, og du har fått i det en annen sammensetning av giften myndighetene putter i vannet? Eller kanskje du har fått i det noe av det middelet de sprøyter fra fly (chemtrails)? Kan være hva som helst, trenger ikke være den smartmåleren, altså. Anonymkode: b6b78...d00 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #13 Skrevet 24. juni 2020 Når du legger deg i natt. legg hodet i en stor lapskausgryte, den stopper garantert all stråling. MVH Elektroinstallatør Anonymkode: 1f890...2c1 13
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #14 Skrevet 24. juni 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du legger deg i natt. legg hodet i en stor lapskausgryte, den stopper garantert all stråling. MVH Elektroinstallatør Anonymkode: 1f890...2c1 Tuller du? Ts Anonymkode: 6a264...41d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #15 Skrevet 24. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du legger deg i natt. legg hodet i en stor lapskausgryte, den stopper garantert all stråling. MVH Elektroinstallatør Anonymkode: 1f890...2c1 Eller ta på en foliehatt Anonymkode: 75db3...b85 12
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #16 Skrevet 24. juni 2020 Kort sagt; nei. Men hvis du vil prøve å skjerme deg fra strålingen fra smartmåleren kan du prøve å sette en stålplate mellom deg og måleren og se om det forbedrer søvnkvaliteten din. Å henge opp noe aluminiumsfolie mellom dere vil også kunne virke. Måten dette virker på er at a) stråling når mindre bort til deg når du sover, og b) hvis du vet du får mindre stråling på deg, vil du få en placeboeffekt som gjør at du ikke får hodepine mer. Det er helt utrolig hva man kan overbevise hjernen om. Heng opp noe aluminiumsfolie, reduser strålinga bort til deg og se hvordan du føler deg i morgen tidlig. Men aller mest sannsynlig er det andre årsaker til dette. Vi har et soverom uten ventil (holder på å fikse nå), og det er utrolig hvor tung luft det blir i et potte tett rom når man sover der over natta! Du er omringet av mye forskjellig stråling hver dag. Ta en tur på butikken, eller ha familien på besøk så har du X antall mobiler som stråler på deg. Gjerne er de nærmere deg enn 2 meter også. Får du hodepine på butikken? På jobb? I en el-bil? Det mest irriterende med smartmåleren er at det er noen forferdelige blå lys som lyser opp rundt hele døra på strømskapet. Har satt en bit elektrikerteip over lyset for å slippe UFO-lys i gangen 😂 Anonymkode: 10139...0b5 2
nomore82 Skrevet 24. juni 2020 #18 Skrevet 24. juni 2020 Du har altså flyttet inn i ny bolig hvor det er en smart strømmåler, etter å ha bodd i en bolig med ni smarte strømmålere. Etter en natts dårlig søvn og hodepine så mistenker du først den ene smarte strømmåleren?? Hvorfor? Det er mye som har endret seg rundt deg og det er veldig mange andre ting som har større sannsynlighet for at er årsaken, enn den ene smartmåleren. Jeg kan for eks begynne med: ventilasjon, luft, temperatur, støy, sirkulasjon, støv, midd, veggedyr, lys, endringer, ny madrass/seng + + +. 5
sommerfugl154 Skrevet 24. juni 2020 #19 Skrevet 24. juni 2020 Strålingen fra WiFi, mobil, radio, strømmåler, mikrobølgeovn, fjernkontroller osv osv, har lavere energiintensitet enn synlig lys. Ergo, skulle vi alle vært døde for lengst dersom teknologistrålingen er så farlig som noen påstår, eller hatt migrene hver dag. Det er det synlige lyset som gjør at vi ser noe som helst, hadde det ikke vært for det så ville vi opplevd et stummende mørke. Alt lys som er over den synlige delen av strålespektret kan/er farlig for oss i for store doser og jo høyere opp i spekteret jo farligere. Eksempler er UV-stråling som er rett over grensen for hva vi kan se, og er grunnen til at vi blir brune av sola/må smøre oss med solkrem. Deretter kommer blant annet røndkenstråling, som er farlig i for store doser (men det skal likevel enormt mye til) Øverst har man gammastråling som dannes i forbindelse med radioaktive stoffer. Gammastråling er veldig farlig og kreftfremkallende, men igjen kan man fint tåle en liten eksponering for dette også. Gammastråling absorberes i atmosfæren så det når ikke ned til oss fra solen heldigvis :-)) 2
sommerfugl154 Skrevet 24. juni 2020 #20 Skrevet 24. juni 2020 (endret) Slenger for ordens skyld med en illustrasjon som viser energiintensiteten til de ulike formene for stråling i forhold til hverandre. (Bortsett fra radioaktiv stråling som er en helt unik form for stråling og kategoriseres ikke som lys) Dette kalles for det elektromagnetiske strålespektret Litt over midten der ca. Har vi det lille området som inneholder alle de ulike strålene vi kan se (alle regnbuens farger) Kortere bølgelengde = mer energi vi blir utsatt for per.tid Endret 24. juni 2020 av sommerfugl154 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå