Gå til innhold

Onanerer alle kvinner og hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Gjest Milah
Skrevet

Batman og fitteprinsen: Hva har dette med onani å gjøre?

Tviler meget sterkt på at vi sitter å gjør oss mer dydige enn vi er. Jeg kan nå bare snakke for meg selv, men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å si at jeg onanerte ofte - hvis jeg gjorde det.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Bommpy! Skrev du onani? jeg ble så fryktelig kåt nå, jeg tror jeg logger av og må kle meg opp i sexy vinyl for meg selv i speilet og ta meg selv veldig hardt, for dette er oppissende.

Tusen takk for at dere alle bidrar med slike opphisende innlegg, ord som stå og onani og fite gjør at jeg umiddelbart må logge meg av for å gå og ta påå meg selv

:roll::roll::roll::roll::roll:

UMIDDELBART

Gjest Batman
Skrevet
Bommpy! Skrev du onani? jeg ble så fryktelig kåt nå, jeg tror jeg logger av og må kle meg opp i sexy vinyl for meg selv i speilet og ta meg selv veldig hardt, for dette er oppissende.

Tusen takk for at dere alle bidrar med slike opphisende innlegg, ord som stå og onani og fite gjør at jeg umiddelbart må logge meg av for å gå og ta påå meg selv

:roll::roll::roll::roll::roll:

UMIDDELBART

Skulle gjerne vært flue på veggen hos deg. Tror du lever ut det meste når gjelder sex. Bra Towelie, du er kul!!!

Men hvor er gubben, er'n ikke klar ikveld?

Gjest gjest1
Skrevet

Skulle gjerne vært flue på veggen hos deg. Tror du lever ut det meste når gjelder sex. Bra Towelie, du er kul!!!

Men hvor er gubben, er'n ikke klar ikveld?

var ikke en " :roll: " nok?

Skrevet

Du glemte ironoflagget. Noen må ha det inn med t-skje :ler:

Gjest grrrrrrrrrrrr
Skrevet
Jeg har faktisk aldri bli kåt av noen av disse trådene.. :tunge1: Tro hva du vil' date=' men.. Jeg er her for å diskutere, ikke for å onanere! :hoho:[/quote']

Huff noe så tørt og teoretisk! :-?

Gjest grrrrrrrrrrrr
Skrevet
Jeg har faktisk aldri bli kåt av noen av disse trådene.. :tunge1: Tro hva du vil' date=' men.. Jeg er her for å diskutere, ikke for å onanere! :hoho:[/quote']

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Ja, da får det være det da :tunge1: Tror faktisk veldig mange her inne er enige med meg.. For hvorfor skal vi ikke kunne innrømme at vi hadde blitt kåte av disse trådene hvis vi hadde blitt det? De fleste her er da veldig anonyme :tunge1: Nei, dette blir for dumt.. :hoho: Veldig mange av disse trådene handler om andres problemer, hvorfor skal man bli kåt av det? :roll:

Skrevet

Tror ikke det er store forskjellen på menn og kvinner, så da har du svaret

Skrevet

Ja, jeg onanerer. Har gjort det gjevnlig siden jeg var 11-12 år. Noen ganger lite, andre ganger mye. Nå som jeg er singel blir det ofte :-) . Sånn ca.3-5ganger i uka, og da må jeg minst ha 2-3 orgasmer før jeg er fornøyd :kul:

Lenge leve dildo`n og vibb`n :wink:

Skrevet

Nei, jeg onanerer nesten ikke. Rett og slett fordi jeg syns det er kjedelig. Sex har jeg derimot lyst på nesten hele tiden... *sukk*

Og jeg blir sjelden horny av innlegg her inne. Dersom jeg er spesielt horny, og vurderer å ta meg en kjapp en på egenhånd, kan det absolutt hjelpe med en chat på internett eller noen erotiske noveller. Men å lese seksualitetstrådene på KG??? Neineinei!!!

Skrevet

Jeg var 17 år før jeg onanerte for første gang! Og nå gjør jeg det ikke så ofte, kanskje 1-2 ganger i månden.

Det er ikke alle kvinner som gjør det, tro på kona di du

Skrevet

Jeg onanere! ikke så ofte, men det hender jo inne mellom at jeg kan sette på en god film, og leke og kose med meg selv... Jeg gjør det ikke bare da jeg er alene, samboeren liker å se på at jeg gjør det også!!

Men hvis han skal reise bort, og være borte en helg.... da er det bare og lade opp batteriene..... :ler:

Jeg koser meg helst med 1 film eller 2 jeg da.......

Det syntes jeg er fantastisk godt faktisk :)

• 5 år senere...
Skrevet

Nei, jenter er nok ikke like som oss menn. Jenter tenner ikke på samme måte, de trenger mye mer tid på å bli kåte og for å komme. Jeg tror ikke det er så vanlig at jenter fingrer jevnført med hvor ofte vi menn onanerer. Men klart at det finnes noen som skiller seg ut.

Gjest HunterLady
Skrevet

Når jeg ikke hadde barn: Minst hver dag. Flere ganger for dagen.

Nå: Når jeg har tid, altså sjeldnere. Om det går mer enn 3 dager, så begynner jeg å kjenne det ja!!! Onanerer oftere på kvelden nå, for å sovne raskere :)

Skrevet

Har ikke lest hele debatten, så svarer helt enkelt bare på overskriften..

Jeg er ei jente på 22 år som har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15 år. Har nå hatt kjæreste i 3 år og har det supert med han.

Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har onanert i mitt liv. Syns ikke det er opphissende i det hele tatt og får ingenting ut av det. Dette er helt likt i og utenfor forhold.

Så nei - alle kvinner onanerer ikke

Skrevet

Jeg har prøvd det, men likte det ikke. Jeg liker det når kjæresten min gjør det på meg, men får det rett og slett ikke til selv. Uansett hva og hvordan jeg prøver.

Så nei - ikke alle kvinner onanerer. Fun fact: Kjenner for øvrig tre menn som (alle av tre ulike grunner) ikke onanerer.

Skrevet

Nei, jenter er nok ikke like som oss menn. Jenter tenner ikke på samme måte, de trenger mye mer tid på å bli kåte og for å komme

Det er ikke min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...