lys Skrevet 9. februar 2011 #41 Skrevet 9. februar 2011 Nei, alle kvinner onanerer ikke. Jeg tror faktisk ikke det er helt uvanlig at kvinner ikke onanerer, da jeg kjenner flere som jeg vet ikke gjør det.
laperla Skrevet 9. februar 2011 #42 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg kan bare svare for meg selv, men ja, jeg onanerer. Det kan variere veldig, alt fra flere ganger om dagen, til flere dagers opphold. Det kommer an på humøret (Kanskje har jeg et lekkert manneben i tankene...?) Det bør kanskje nevnes at jeg er singel... Og at har kjennskap til noen snasne leketøy. Har venninner som ikke onanerer i hele tatt, og venninner som er i samme bås som meg. Endret 9. februar 2011 av laperla
womenwomen Skrevet 10. februar 2011 #43 Skrevet 10. februar 2011 Jeg kan bare svare for meg selv, men ja, jeg onanerer. Det kan variere veldig, alt fra flere ganger om dagen, til flere dagers opphold. Det kommer an på humøret (Kanskje har jeg et lekkert manneben i tankene...?) Det bør kanskje nevnes at jeg er singel... Og at har kjennskap til noen snasne leketøy. Har venninner som ikke onanerer i hele tatt, og venninner som er i samme bås som meg. De fleste " normale " damer onanerer tror nå jeg . Høres unormalt ut å ikke ha behov for det . Da er man jo litt asexuell eller hva skal man kalle det ? Finner ikke annet ord for det enn nettopp asexuell - dersom man aldri onanerer . Betyr jo at man ikke føler behov for sex da tydeligvis . Og det høres ikke normalt ut .
Gjest Marabella Skrevet 11. februar 2011 #44 Skrevet 11. februar 2011 Hvor mye jeg onanerer har gått i perioder. Periodevis har jeg kunne gått uker og måneder uten å onanere tidligere i livet. Det siste året har jeg fantasert mye om en nå tidligere kollega som jeg forelsket meg i og tente/ tenner rått på og har følgelig hatt meg mye alene mens jeg har tenkt på ham. Det virket som tiltrekningen var gjensidig men vi gjorde ikke "virkelighet" ut av det. Men du som jeg har fantasert og jeg tror jeg har onanert minst 2 ganger i uken i minst ett år nå - tidvis flere dager på rad da jeg tydeligvis har et stor behov. Har tidligere også, når jeg har vært (avstands-)forelsket fantasert om de mennene, men det har aldri vart så lenge som med den lekkerbiskenen jeg ikke kan glemme. Han skulle bare visst hvor mye sex han har vært med på uten å faktisk være der....
womenwomen Skrevet 11. februar 2011 #45 Skrevet 11. februar 2011 Hvor mye jeg onanerer har gått i perioder. Periodevis har jeg kunne gått uker og måneder uten å onanere tidligere i livet. Det siste året har jeg fantasert mye om en nå tidligere kollega som jeg forelsket meg i og tente/ tenner rått på og har følgelig hatt meg mye alene mens jeg har tenkt på ham. Det virket som tiltrekningen var gjensidig men vi gjorde ikke "virkelighet" ut av det. Men du som jeg har fantasert og jeg tror jeg har onanert minst 2 ganger i uken i minst ett år nå - tidvis flere dager på rad da jeg tydeligvis har et stor behov. Har tidligere også, når jeg har vært (avstands-)forelsket fantasert om de mennene, men det har aldri vart så lenge som med den lekkerbiskenen jeg ikke kan glemme. Han skulle bare visst hvor mye sex han har vært med på uten å faktisk være der.... Jeg vet meget godt hva du prater om ...he he ! Litt nytt mannebekjentskap evt. en ny flørt eller forelskelse kan virkelig sette kroppen i plutselig " fyr og flamme " ....og den må bare slukkes på et eller annet vis ! Og dette kan jo vare i mange dager , ja gjerne 1 uke i strekk og mere til . Da har man nesten ikke TID til å gjøre annet enn å onanere : ) Og man får ikke gjordt noe annet fornuftig disse dagenene desverre , annet enn å prøve å slukke brannen han tente i meg . Kvinner kan begjære like sterkt og kanskje enda sterkere enn menn ? Ingen tvil om det . Å føle seg skikkelig brunstig - er til tider slitsomt . Taper faktisk masse vekt og spiser lite og tenker kunn på sex ...he he Sikkert derfor jeg er så slank , jeg er stadig i ny brunst ! he he
Gjest birry93 Skrevet 12. februar 2011 #46 Skrevet 12. februar 2011 Finnes nok de kvinner som ikke onanerer, men jeg er ikke en av dem. :gjeiper: Jeg pleier å onanere om det er en stund siden jeg har hatt sex, og det hender at jeg må slippe ut et lite stønn av og til.
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. februar 2011 #47 Skrevet 12. februar 2011 Nei! Alle kvinner onanerer ikke. Det er vanskelig å finne godt nok belegg for andelen da dette som regel er basert på anonyme spørreundersøkelser og de har en tendens til å sprike kraftig. Danske EkstraBladet gjennomførte f.eks. en spørreundersøkelse blant 26.000 kvinner og menn. Der svarte, til en profilert sexologs forskrekkelse, tre prosent av kvinnene og fem prosent av mennene at de ikke onanerer. Sexologen mente dette var helt feil, hennes erfaring med haugevis av klienter viser at mange kvinner ikke onanerer mens enhver sunn og frisk mann gjør det. RFSU og "Lustgården" (svensk TV3) spurte 10.000 kvinner i 2007 og der viser resultatene at "så mange" som en tredel av kvinnene onanerte minst en gang i uka. Det står altså i skarp kontrast til den danske unersøkelsen hvor altså 97 % oppga at de onanerte. Gapet mellom 33% og 97% er såpass drøyt at det er nærmest umulig å hevde hva som er rett når det gjelder kvinner og onani. Jeg har også lest et sted at forskere (sexologer tipper jeg) anslår at et sted mellom 50% og 75% av alle kvinner onanerer, det er mulig det stemmer.....
Porphyra Skrevet 12. februar 2011 #48 Skrevet 12. februar 2011 Jeg onanerer ikke. Rett og slett fordi jeg ikke vil. Hvis jeg blir kåt når kjæresten ikke er i nærheten, tar jeg meg til å tenke på andre ting og tenke annerledes. Jeg synes rett og slett det er ekkelt. Jeg er ikke aseksuell, jeg bare synes det er ... rart å skulle ta på seg selv slik. Kjæresten og jeg har et fantastisk sexliv. Og han blir tent hvis jeg tar litt på meg selv under akten, så da gjør jeg det. Men regner med at det ikke er onanering? =P
Gjest Bellavista Skrevet 13. februar 2011 #49 Skrevet 13. februar 2011 Det er ikke min erfaring. Ikke min erfaring heller! Når man gjør det selv så får man akkurat det man vil til rett tid! Greit å gjøre det i sengen før man sovner og mannen heller vil sitte oppe et par timer til og se på TV enn å legge seg sammen med deg.(Han er jo ikke en like utslitt husmor) Men de beste orgasmene , må jeg innrømme, har jeg fått en sjelden gang når mannen min har fingret meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå