Gjest Jente19. Skrevet 4. juli 2005 #1 Del Skrevet 4. juli 2005 Hallo! Jeg lurer på om det er noen her som skal til Malta 23. juli. Skal bo på hotell New Dolmen i Bugibba.. Noen som har tips om hva som bør ses/gjøres der? Det er ikke tillatt å poste e-postadresser i innlegg. Reglene Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 7. juli 2005 #2 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvis du søker i forumet, så får du opp minst en tråd ang. Malta. Var der i fjor, startet tråd før jeg dro. Anyway, du må dra til Mdina for å oppleve det historiske Malta, Valetta for å oppleve historisk og shopping-Malta og Sliema for å oppleve shopping og party-Malta. Det går greit å kjøre bil, syntes jeg, men andre har hatt motforestillinger om det. Bussene er visstnok ikke helt beregnelige, men siden tempo på Malta er SLOW, så gjør det ikke så mye for de vanlige passasjerene om de må vente en halvtime. Ellers bør du prøve å få en tur til den blå grotte på sydsiden av øya. Hvis du skal være der en stund, og har bil, ta en tur til Gozo, som er den nordligste øya. Spis på restauranten Il'Tmun http://www.planetsoftpages.com/entry/19620 i Victoria, hovedstaden. Det var det aller beste stedet vi spiste på begge øyene på en tidagers ferie... (Finnes en i Xlendi også, den prøvde vi ikke.) Hvis du dykker, så er både Gozo og Malta bra steder å dykke, og det koster ikke så mye. På Gozo har du St. Andrews Diver's Cove eller noe sånn i Xlendi, de er et bra dykkersted. Ellers vil jeg anbefale å bli med ut på båttur en dag. Det er det eneste vi angrer på at vi ikke rakk da vi var der. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå