AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Del Skrevet 22. juni 2020 Jeg ønsker meg en symaskin, men har null peiling. Siden jeg ikke har sydd noe særlig før og ikke vet om jeg kommer til å bli hekta tenker jeg at rundt 2000 kr er makspris. Jeg har gått bort fra de aller billigste symaskinene, da det er litt synd om jeg liker det godt og må kjøpe ny maskin etter kort tid fordi den første jeg kjøper er for dårlig. Jeg har sett litt på Singer fashion mate 3342. Er det noen her som har erfaringer med denne? Er det andre maskiner du heller ville valgt? Hva bør jeg se etter? Anonymkode: fcfaf...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Del Skrevet 23. juni 2020 Ingen? Anonymkode: fcfaf...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 25. juni 2020 #3 Del Skrevet 25. juni 2020 (endret) Ingen erfaring med singer i det hele tatt. Sverger til pfaff eller janome 😄 Den enkleste genomet jeg har nå kostet vel 3500 tror jeg . Så ingen tips Endret 25. juni 2020 av iansak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Del Skrevet 25. juni 2020 kunne du først prøve å søke etter «symaskin» her på forumet. Anonymkode: a23ed...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Del Skrevet 1. juli 2020 Det er stor forskjell på billige og dyre maskiner. Jeg har hatt en Winger fashionmate og det var Lada mot min Bernina (Ferrari). Med andre ord er det verdt å legge litt mer i en maskin. Du får det du betaler for. Og en billigmaskin kan raskt drepe sy gleden, fordi det kan bli mye småtull. Alternativt kan kan du se etter eldre maskiner på finn. Gamle maskiner er ofte gode maskiner. Eller gå innom en sømbutikk og be om å få prøve ulike maskiner. Anonymkode: 2f32e...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå