AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #21 Skrevet 24. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke minst er det veldig lett å kjenne deg igjen ts. Du må la han insta-fyren gå, han er ikke interessert, og det har du fått svar på i hver eneste tråd du har skrevet. Du må slutte å gruble så på dette, jeg prøvde å skrive ordentlig i en av de andre trådene, men når du svarer med "hva mener du nå?", og 100 andre "ja men", "ja, men"-spørsmål, så orker en ikke mer til slutt. Sorry for at jeg er så hard mot deg, det bare er så trist at du kaster bort så mye energi på noe som aldri kommer til å bli bra for deg. Anonymkode: e29c6...a02 Men vent llitt-Hvorfor er det så lett å gjenkjennes? Anonymkode: 6d9a1...5b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #22 Skrevet 24. juni 2020 Måten du skriver på er veldig lett å kjenne igjen. Mye små og store bokstaver om hverandre og en spesiell måte å bruke bindestrek på. Det virker også som du skriver veldig fort og kanskje ikke leser over hva du skriver før du poster, det lurer seg inn ganske mange skrivefeil Anonymkode: 9fb72...28c 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #23 Skrevet 25. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så veldig hyggelig lesing..Hva mener du med det? Hvordan spesiell? TS Anonymkode: 6d9a1...5b1 Det er ikke for å være ekkel, men du virker litt intens, og jeg hadde muligens blitt litt sliten og trukket meg tilbake, hvis vi hadde hatt mye kontakt. Anonymkode: 6c0d5...004
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #24 Skrevet 25. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men vent llitt-Hvorfor er det så lett å gjenkjennes? Anonymkode: 6d9a1...5b1 Akkurat den ja. Bindestrek, og stor bokstav rett etterpå. Det er du faktisk den eneste jeg har sett gjøre. I tillegg til masse småfeil. Anonymkode: 6c0d5...004
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #25 Skrevet 25. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jupp! Han er ute av bildet nå-SÅ beskjeden er mottatt og registrert,for å si det sånn! Vet ikke hvem du er,men du virker veldig forståelsesfull og har sagt ifra på en omtenksom men streng måte-Det har derfor ært enkelre å ta til seg,og har virkelig lært mye av å få tips og råd altså-Vet jeg er vanskelig på dette. Når jeg spør sånne spørsmål, så er det ikke for å være vanskelig,. det er for å lære og for å virkelig forstå. Jeg spør, og får også derfor svar. Tusen takk for gode tips og råd-Pluss tålmodighet! Likte han godt, men sånn er det! Tror han egetnlig aldri hadde planer om noe mer enn over nett uansett. Jeg har ohvertfall lært at jeg skal jobbe mer med meg selv og ta ANSVAR-Der tror jeg at jeg har mye å hente-Så han fikk litt positiv innvikrning på livet mitt likevel! Sjekker opp gutter mye enkerle selv nå, ettersom jeg vet hvor fint sånne ting er å høre og hvor positivt det er! TS Anonymkode: 6d9a1...5b1 Ser du etterspør hvordan det er mulig å kjenne deg igjen. Du har en veldig spesiell måte å skrive på, og da kombinert med problemstillingen, så er det enkelt å kjenne igjen 😅 Jeg forstår godt at det ikke er for å være vanskelig at du spør spørsmål. Vi har alle vært der du er nå, litt for mange spørsmål, tanker og hekt på en mann som ikke føler det gjensidig. Jeg bare syns som sagt at det er ufattelig trist å lese at du fremdeles kastet bort tiden din på å tenke på en som aldri kommer til å bli noe mer med. I beste fall fortsetter han å kaste bort tiden din når HAN kjeder seg. Men du er verdt mye mer enn en pauseunderholdning for han ❤ vær så snill, jeg lover deg, du gjør absolutt det best i å bare blokke og glemme hele fyren. Når man er så hektet på noen, bør man bare fjerne de fra livet sitt, man evner ikke en gang å se andre menn som kanskje er rett foran nesen på deg, når man er så opptatt av noen. Og han kommer ikke plutselig til å snu, han er rett og slett ikke interessert i hverken forhold eller ff-forhold. I beste fall er han interessert i å fylle sin egen dødtid når han kjeder seg. Igjen, blokk, og kom deg videre. Jeg tror du gjør lurt i fremtiden med å søke etter kjærligheten på en arena som det et større sannsynlighet for at de andre gjør det samme. Feks en datingside, eller app. Personlig fant jeg kjærligheten på tinder, men jeg vet ikke om jeg anbefaler deg den appen, pr dags dato. Rett og slett fordi det er en del menn (og kvinner) som ikke er interessert i noe seriøst der (men det finner man på alle sider/apper), og man må være litt hardhudet og klare å lese tegnene på å kjenne det igjen, så man ikke går i samme fella igjen. Anonymkode: e29c6...a02 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #26 Skrevet 25. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat den ja. Bindestrek, og stor bokstav rett etterpå. Det er du faktisk den eneste jeg har sett gjøre. I tillegg til masse småfeil. Anonymkode: 6c0d5...004 Hæ? Mange som bruker bindestrek! Hahah! Skrivefeil er fordi jeg gidder ikke å tenkte så mye på gramatikken-Hvis det regelrett er umulig å lese hva som skrives, så må du endre,ellers-er det andre ting å tenkte på! Men ok-Notert! Takk! Anonymkode: 6d9a1...5b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #27 Skrevet 25. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for å være ekkel, men du virker litt intens, og jeg hadde muligens blitt litt sliten og trukket meg tilbake, hvis vi hadde hatt mye kontakt. Anonymkode: 6c0d5...004 Neida-Dette trengs-Er med på denne jeg ..Men altså...Tenkte det å stille spørsmål er en bra ting å gjøre,virker litt intens? Hvor intens kan du være på svart/hvitt komunikasjon liksom? Ikke for å være vanskelig, lurer oppriktig på denne..Hva har jeg gått glipp av? Anonymkode: 6d9a1...5b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #28 Skrevet 25. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Neida-Dette trengs-Er med på denne jeg ..Men altså...Tenkte det å stille spørsmål er en bra ting å gjøre,virker litt intens? Hvor intens kan du være på svart/hvitt komunikasjon liksom? Ikke for å være vanskelig, lurer oppriktig på denne..Hva har jeg gått glipp av? Anonymkode: 6d9a1...5b1 Man kan være veldig intens på meldinger og i skriftform, det er jo derfor mange av oss klarer å plukke opp dette fra de forskjellige trådene dine.. Du virker til å ha noe enormt med tankekjør, men at du kjører deg fast i tanker som er irrelevante. Det føles som om du henger deg fast på småting som er blitt sagt og gjort uten å klare å ta innover deg det store bildet. Du repeterer deg selv også svært, svært mye. Anonymkode: f4950...a0d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #29 Skrevet 25. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan være veldig intens på meldinger og i skriftform, det er jo derfor mange av oss klarer å plukke opp dette fra de forskjellige trådene dine.. Du virker til å ha noe enormt med tankekjør, men at du kjører deg fast i tanker som er irrelevante. Det føles som om du henger deg fast på småting som er blitt sagt og gjort uten å klare å ta innover deg det store bildet. Du repeterer deg selv også svært, svært mye. Anonymkode: f4950...a0d Ok-Synes det er interessant at tankene er irrenevante-På hvilken måte? Når du møter på mennesker som har interesser og behov,så blir det vel naturlig å spørre om hva/hvordan/hvorfor? Spessielt hvis noe er uklart. Men antar du sikter til dette med å velge selektiv info,altså å kun høre. Husker noe av feedbacken her gikk ut på å ta mer ansvar og å lytte mer til hva som sies, og det synes jeg var fin og bra konstruktiv kritikk! Er faktisk ikke første gang det blir nevnt med intens, så du hjelper til hvis du nevner noe mer rundt dette-Jeg er åpen for konstruktiv kritikk! TS Anonymkode: 6d9a1...5b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #30 Skrevet 25. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan være veldig intens på meldinger og i skriftform, det er jo derfor mange av oss klarer å plukke opp dette fra de forskjellige trådene dine.. Du virker til å ha noe enormt med tankekjør, men at du kjører deg fast i tanker som er irrelevante. Det føles som om du henger deg fast på småting som er blitt sagt og gjort uten å klare å ta innover deg det store bildet. Du repeterer deg selv også svært, svært mye. Anonymkode: f4950...a0d Mulig dette ligger i alle spørsmålene? Har lært at det er lurt å møte opp med et åpent sinn,og det er mulig at det trekkes litt for langt når du møter på situasjoner og hendeleser og folk som ønsker noe fra deg eller har et behov som skal dekkes. Spørsmål VET jeg kommer, men at det var tankekjør-Lurer på om det heller kan være missforstått åpenhet? FOrsøk på forståelse? Hvordan isåfall vi ldu skille tankekjør og åpenhet rundt det å prøve å være imøtekommende og positiv/åpen da? Repetisjon var hovedsakelig,slik jeg ser det en måte hvor du prøver å spille ball med noen som er som en vegg. Hva ville du ha gjort i en slik siutasjon? Avslutta raskere,og takka for deg? Isåfåll ville du ikke ha følt på at du muligens kunne ha gått glipp av noe, hvis du ikke prøver deg fram og møter nye mennesker og prøver å forstå deres perspektiv? Anonymkode: 6d9a1...5b1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #31 Skrevet 25. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Mulig dette ligger i alle spørsmålene? Har lært at det er lurt å møte opp med et åpent sinn,og det er mulig at det trekkes litt for langt når du møter på situasjoner og hendeleser og folk som ønsker noe fra deg eller har et behov som skal dekkes. Spørsmål VET jeg kommer, men at det var tankekjør-Lurer på om det heller kan være missforstått åpenhet? FOrsøk på forståelse? Hvordan isåfall vi ldu skille tankekjør og åpenhet rundt det å prøve å være imøtekommende og positiv/åpen da? Repetisjon var hovedsakelig,slik jeg ser det en måte hvor du prøver å spille ball med noen som er som en vegg. Hva ville du ha gjort i en slik siutasjon? Avslutta raskere,og takka for deg? Isåfåll ville du ikke ha følt på at du muligens kunne ha gått glipp av noe, hvis du ikke prøver deg fram og møter nye mennesker og prøver å forstå deres perspektiv? Anonymkode: 6d9a1...5b1 Han var ikke som en vegg engang. Om han var det, ville ballen sprettet tilbake til deg. Det var som om du kasta ball etter ball ut på en åpen sjø; du fikk ingenting tilbake. Jeg hadde definitivt avsluttet raskere ja. Jeg hadde ikke tenkt at jeg kunne gått glipp av noe der nei, det var jo ingenting å hente.. Jeg forstår ikke sammenligningen din mtp tankekjør og åpenhet. Det er jo helt ulike ting? Og når det gjelder repetisjonene fra deg gjelder det både i meldingene dine til han, men også i svarene dine her. Du stiller de samme spørsmålene flere ganger selv etter at flere forskjellige brukere har svart deg. Det føles som om du ikke tar til deg det som blir skrevet? Anonymkode: f4950...a0d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå