Gå til innhold

Rødt flagg, eller vanlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har prata med en gutt, og vet ikke helt om vi kan si at vi har holdtp å-Vi har ihvertfall hatt en interesse for hverandre(er jo derfor han tok kontakt). 

Det er mer riktig å si at vi HAR holdt på, fordi det er slutt og over nå. Han ville ikk mer, og sa at han ikke vari ntereseert. Og dette er noe jeg har følt på og spurt han om flere ganger. Da har han sagt at han ikke vet. Jeg har vært mistenksom om at han egentlig aldri har vørt interessert, og vil kun ha sex og /eller tidsfordriv.

Han har sagt at en av grunnene til at han ikke vil mer, er fordi han synes at jeg er masete-Men dette henger ikke på greip med tidligere spørsmål om han syens det er greit å få snaps og å melde-Det at ting ble masete, og han bestemte seg for å stoppe-Kom veldig brått. Han har sagt at han er mye opptatt med jobb,men du har jo pause og små pauser pluss litt fritid til tross for jobb? Endelte dager har han også hartt fri, og valgt å ikke melde, dette har han sagt rett ut at da betyr det at han ikke skal jobbe, og av erfaring fra oss to, så blir det også stille denne dagen.

Fol er jo forskjellige med tanke på kontakt. og det har vært snaps hverdag,men så har han ALDRI og da mener jeg aldri spurt om mine venner mine hobbyer. Flere ganger har jeg spurto m ahn er interesser,t da har han sagt at han er keen og at han ikke vet noen gagner også.Uten forklaringer ekler forsøk på å endre eller forebedre noe på hva som kunne evt vært problemet.

Har ikke mye erfaring med gutter dating og forhold- Og lurer på om det ligger noe i det at jeg har vært for mye "på" eller om dette er et rødt flagg som har vært oppe lenge flere ganger(fra min side,så jeg har hatt rett i antakelser,og skulle etnlig ha kutta han ut for lengst) EHva er andres erfaringer? 

Vi har fremdeles hverandre over snap og insta-Ogmed at det var han som kutta, så drømme jeg selvfølgelig om at han skal ombestemme seg-Men han her virker IKKE til å være av den typen. Burde han slettes ffra SOme?

Anonymkode: 6d9a1...5b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Det er bare å gå videre.

Anonymkode: 1dcb8...8e4

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Glem ham og gå videre, han er ikke interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Her synes jeg ikke det er noe tvil engang. Han er ikke interessert. Kanskje han var nysgjerrig på deg før, vanskelig å si. Bare gå videre, så kan du etterhvert finne en som er interessert 

Anonymkode: be476...af6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg på gress, bruker deg for når han har ‘magrere’ tiden. Tidsfordriv. 
slett og gå videre, for din egen del. 

Anonymkode: 7f22e...72d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du viser stor interesse kan det nok være at du har gått litt fort fram slik at han føler seg litt "pressa" la ting utvikle seg normalt

hilsen Mann

Anonymkode: efd36...868

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du viser stor interesse kan det nok være at du har gått litt fort fram slik at han føler seg litt "pressa" la ting utvikle seg normalt

hilsen Mann

Anonymkode: efd36...868

Hva mener du med normalt?

For greia er at hvis jeg lurer på noe eller jeg ønsker å prat med han,som jo var relativt ofte-Siden ejg liker ha-Så meldte jeg han nesten hver dag-Og la ikke mye i dette.Mine venninner osm har kjæreste forteller at de prata med kjæresten hver dag, og ofte også minst en time-Og vi har ikke hatt hverandres mobilnummer engang.

Og dette med jobb var jeg skeptisk til,siden det er kjent for å være universal feighets kunst å si dette istedenfor å være driekte og is det som det er,til trosss for at jeg har spurt han. Han har jo aldri spurt om noenting, og han virket ikke til å bry seg om at den adre parteni forholdet sine følelser-Da ble jeg jo enda mer mistenksom. Hvis en jeg ver interesserti hadde spurt meg om ejg var keen,ville jeg jo ha gjort noe endra noe eller sagt at det ikke var grunn til bekymring. Pluss at jeg ladri fikk selfie, og etterspurte det,så ble det bare ledd bort og han bytta tema.

Føler at det kun var hansom var viktig hva han ville og hva han likte, det at jeg aldri fikk spm om meg og ble sett-Kom ikke opp som et tema engang. Men så var det dette med naturlig og og kontakt-Da må du vel så på hva slags kontakt,npr det først ER kontakt også da. Og denne delen var for det meste sex prat.

Likerj o fyren og ønkser han skal ombestemme seg,sikekrt tåpelig og typiskt. Han føler med på SOME historiene mine hver dag-SÅ da er du jo ikke helt uinteressert.Men legger ikke så mye i det. Var interessert i å høre hva slags erfaringer og hva dere her inne mener!

Takk for  innspill! :)

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her synes jeg ikke det er noe tvil engang. Han er ikke interessert. Kanskje han var nysgjerrig på deg før, vanskelig å si. Bare gå videre, så kan du etterhvert finne en som er interessert 

Anonymkode: be476...af6

Tok dette opp med han, han sa faktis at "kansje jeg ikke var så interessert likevel..Mulig det" For å så senere si at han er keen og at jeg er digg..Altså..Vet ikke helt hvordan du skal reagere engang..Dette er over! :) TS

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Det er bare å gå videre.

Anonymkode: 1dcb8...8e4

SOm en side sak,så har hat sagt at han var ganske direkte i starten om hva han ville. han sa i starten at han synes at jeg er pen og digg-Men så direkte har han jo ikke vært likevel-Paga at han ikke sa rett ut at han ville ha sex-Eller er det bare jeg som må lære å lese mer mellom linjene? Ligger det allerede i lufta at det KUN er sex, dersom du hører dette? Ford ihan er alfor agrassiv i fremgangsmåten? Pleier vel å være sånn, når de senere blir kalde? Er ikke dette et tekstbokeksempel så vet ikke jeg.

Men det å si at han har vært ærlig, det har han jo ikke-Da ville han ha sagt at han kun var ute etter sex, både da han ble spurt,og da han tok kontakt-Ga han muligheten flere ganger til å si det! :) 

Så vet ikke helt om hvor genuin hans ide om at han var direkte egentlig var? Var dette å være direkte?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Om han sjelden har lyst til å prate, og aldri spør om deg og dine, så er han ikke interessert. Om man ikke er interessert i noen, så vil de oppleve det som mas om noen tar initiativ til samtaler titt og ofte. Han har også sagt at han ikke er interessert. Det her er ikke et rødt flagg, som tittelen nevner. Det er kun snakk om en som rett og slett ikke er interessert. Gå videre. 

Anonymkode: cc956...e9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

SOm en side sak,så har hat sagt at han var ganske direkte i starten om hva han ville. han sa i starten at han synes at jeg er pen og digg-Men så direkte har han jo ikke vært likevel-Paga at han ikke sa rett ut at han ville ha sex-Eller er det bare jeg som må lære å lese mer mellom linjene? Ligger det allerede i lufta at det KUN er sex, dersom du hører dette? Ford ihan er alfor agrassiv i fremgangsmåten? Pleier vel å være sånn, når de senere blir kalde? Er ikke dette et tekstbokeksempel så vet ikke jeg.

Men det å si at han har vært ærlig, det har han jo ikke-Da ville han ha sagt at han kun var ute etter sex, både da han ble spurt,og da han tok kontakt-Ga han muligheten flere ganger til å si det! :) 

Så vet ikke helt om hvor genuin hans ide om at han var direkte egentlig var? Var dette å være direkte?

TS

Jeg kjenner deg igjen fra de andre trådene dine hvor du gjentatte ganger fikk samme beskjed fra samtlige; han er dessverre ikke interessert i deg. Du har fått en skikkelig hekt på denne fyren og det beste du kan gjøre for deg selv, er å kutte ham ut fullstendig. 

Det er lett å bli opphengt i noen når man mangler erfaring, men her anbefaler jeg at du lytter til alle oss andre med mange år på baken i dating- og forholdsverdenen, for det er soleklart at han ikke er interessert nok og du sårer deg selv ved å holde fast på ham. Han har vært ærlig og ikke gjort noe som helst galt slik jeg ser det, så jeg synes ikke det blir fair av deg å snu skylden over på ham..? 

Ellers vil jeg påpeke at dersom noen sier til deg at de ikke er interessert, så er det UTEN TVIL veldig masete dersom du gjentatte ganger spør ham ut om dette. Det i tillegg til at du sier du spurte ham ut om han bare var nysgjerrig på deg osv. Du er nødt til å roe deg ned TS... 

Anonymkode: f4950...a0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner deg igjen fra de andre trådene dine hvor du gjentatte ganger fikk samme beskjed fra samtlige; han er dessverre ikke interessert i deg. Du har fått en skikkelig hekt på denne fyren og det beste du kan gjøre for deg selv, er å kutte ham ut fullstendig. 

Det er lett å bli opphengt i noen når man mangler erfaring, men her anbefaler jeg at du lytter til alle oss andre med mange år på baken i dating- og forholdsverdenen, for det er soleklart at han ikke er interessert nok og du sårer deg selv ved å holde fast på ham. Han har vært ærlig og ikke gjort noe som helst galt slik jeg ser det, så jeg synes ikke det blir fair av deg å snu skylden over på ham..? 

Ellers vil jeg påpeke at dersom noen sier til deg at de ikke er interessert, så er det UTEN TVIL veldig masete dersom du gjentatte ganger spør ham ut om dette. Det i tillegg til at du sier du spurte ham ut om han bare var nysgjerrig på deg osv. Du er nødt til å roe deg ned TS... 

Anonymkode: f4950...a0d

Vi har ikke noe mer kontakt- FØ\øler du forstår hva som gjennomgås, og er oppriktig interessert i å hjelpe! Setter pris på det :)

Imponerende å kjenne igjen en person sånn!

Det er HAN som ikke tok det videre, og derfor fungerer det ikke-Har snakket med han om dette.Men sånne folk er ikke vits i å prøve å fortelle noe, du må bare endre synet på dem, for deg selv-Har jeg hørt.

Er ikke der hvor han styrer alt og er ikke der hvor jeg tror at alt er ved det samme,og at han kan si hva som helst uten at det skal treffe på noen som helst måte. 

Trodde det var min tur, 8 år siden noen andre traff meg så hardt-Men sånn er det!

Har lært av det-Dating er KJIPT tar pause fra hele greia.

Fortsetter videre:)

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert. Siden du høres litt besatt ut bør du slette han fra sosiale medier og gå videre

Anonymkode: b76a2...c5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke noe mer kontakt- FØ\øler du forstår hva som gjennomgås, og er oppriktig interessert i å hjelpe! Setter pris på det :)

Det er HAN som ikke tok det videre, og derfor fungerer det ikke-Har snakket med han om dette.Men sånne folk er ikke vits i å prøve å fortelle noe, du må bare endre synet på dem, for deg selv-Har jeg hørt.

Er ikke der hvor han styrer alt og er ikke der hvor jeg tror at alt er ved det samme,og at han kan si hva som helst uten at det skal treffe på noen som helst måte. 

Trodde det var min tur, 8 år siden noen andre traff meg så hardt-Men sånn er det!

Har lært av det-Dating er KJIPT tar pause fra hele greia.

Fortsetter videre:)

Kjenner deg også igjen fra andre tråder 😅👏

Anonymkode: 72adf...4a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner deg også igjen fra andre tråder 😅👏

Anonymkode: 72adf...4a9

Hahah..Faen... :)

TS

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 13.56, AnonymBruker skrev:

For greia er at hvis jeg lurer på noe eller jeg ønsker å prat med han,som jo var relativt ofte-Siden ejg liker ha-Så meldte jeg han nesten hver dag-Og la ikke mye i dette.Mine venninner osm har kjæreste forteller at de prata med kjæresten hver dag, og ofte også minst en time-Og vi har ikke hatt hverandres mobilnummer engang.

Hvor mye man trenger eller ønsker av kontakt er jo veldig individuelt. Selvom du hadde behov for å prate med han hver dag, men at han hadde et annet behov kan jeg forstå at det opplevdes masete. For meg er masing litt turn off, og jeg kan miste interessen av det.

Selv prater ikke jeg med min bedre halvdel hver dag. Det kan fint gå 2-3 dager uten kontakt. Ting jeg lurer på kan jeg fint vente med å spørre om til vi snakker sammen eller møtes, om det ikke er veldig viktig.

Anonymkode: 5da03...02d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2020 den 17.10, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe imponerende over det. Du har en meget spesiell skrivestil. Det er dessverre lett å tenke at du har en personlighet som er spesiell også.  

Anonymkode: 6c0d5...004

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe imponerende over det. Du har en meget spesiell skrivestil. Det er dessverre lett å tenke at du har en personlighet som er spesiell også.  

Ikke så veldig hyggelig lesing..Hva mener du med det? Hvordan spesiell?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ikke minst er det veldig lett å kjenne deg igjen ts. Du må la han insta-fyren gå, han er ikke interessert, og det har du fått svar på i hver eneste tråd du har skrevet. 

Du må slutte å gruble så på dette, jeg prøvde å skrive ordentlig i en av de andre trådene, men når du svarer med "hva mener du nå?", og 100 andre "ja men", "ja, men"-spørsmål, så orker en ikke mer til slutt. 

Sorry for at jeg er så hard mot deg, det bare er så trist at du kaster bort så mye energi på noe som aldri kommer til å bli bra for deg. 

Anonymkode: e29c6...a02

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke minst er det veldig lett å kjenne deg igjen ts. Du må la han insta-fyren gå, han er ikke interessert, og det har du fått svar på i hver eneste tråd du har skrevet. 

Du må slutte å gruble så på dette, jeg prøvde å skrive ordentlig i en av de andre trådene, men når du svarer med "hva mener du nå?", og 100 andre "ja men", "ja, men"-spørsmål, så orker en ikke mer til slutt. 

Sorry for at jeg er så hard mot deg, det bare er så trist at du kaster bort så mye energi på noe som aldri kommer til å bli bra for deg. 

Anonymkode: e29c6...a02

Jupp!

Han er ute av bildet nå-SÅ beskjeden er mottatt og registrert,for å si det sånn! :)

Vet ikke hvem du er,men du virker veldig forståelsesfull og har sagt ifra på en omtenksom men streng måte-Det har derfor ært enkelre å ta til seg,og har virkelig lært mye av å få tips og råd altså-Vet jeg er vanskelig på dette. 

Når jeg spør sånne spørsmål, så er det ikke for å være vanskelig,. det er for å lære og for å virkelig forstå. Jeg spør, og får også derfor svar.

Tusen takk for gode tips og råd-Pluss tålmodighet!

Likte han godt, men sånn er det! Tror han egetnlig aldri hadde planer om noe mer enn over nett uansett. Jeg har ohvertfall lært at jeg skal jobbe mer med meg selv og ta ANSVAR-Der tror jeg at jeg har mye å hente-Så han fikk litt positiv innvikrning på livet mitt likevel! 

Sjekker opp gutter mye enkerle selv nå, ettersom jeg vet hvor fint sånne ting er å høre og hvor positivt det er! :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...