Banankaka04 Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 (endret) Hei! Jeg vet ingenting om deg, men jeg regner med at du sliter med et eller annet ettersom du klikket deg inn her... Vær så snill å be om hjelp, om du ikke allerede har bedt om hjelp! Det finnes hjelp å få, selv om det kanskje ikke alltid ser sånn ut! Det finnes mange mennesker der ute som ønsker å hjelpe deg, men for at disse menneskene skal kunne hjelpe deg, er du nødt til å si ifra! Jeg vet at det ofte kan være veldig vanskelig å be om hjelp, men husk at du er skikkelig modig om du våger å be om hjelp! Det er ikke svakhet, men viser bare hvor sterk du er! Det er ikke sunt å sitte og slite helt aleine, for du blir veldig sliten etter hvert! Ofte hjelper det å bare snakke med noen du har tillit til, og vite at den du snakker med både lytter og støtter... Det kan være et familiemedlem, en venn eller ei venninne, en kjæreste eller noen helt andre... Du kan også bruke dette kommentarfeltet til å lufte tankene dine om du føler for det! Uansett hva du sliter med, har jeg troa på deg! Dette skal du klare! Take care! Endret 22. juni 2020 av Banankaka04 1
Hr. Aktiv Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Det spørs jo hva du sliter med det da? Ser jo en del menn sliter og mange er stille og sier ikke mye om hva de sliter med. Jeg kan fortelle at mange sliter med at de ikke får sett sine barn pga. ei hevngjerring og egoistisk mor forhindrer dette og i tillegg får lov til det selv om det foreligger en dom på at far skal ha mye mere samvær enn det han får om han er heldig å får i det hele tatt. Da nytter det lite å henvise til dette med å snakke med noen. Det blir faktisk ikke bedre av det. Feilen er der like fullt etter endt dialog. Hadde folk visst hvilke mørketall av fallne krigere det finnes blandt menn og dette er gode menn her på berget så hadde de endret reglene og gjort det mye vanskeligere å kuppe saker, drive med sabotasje og annen utmattelsesteknikker. Ikke nok med at menn ikke får se sine barn, men de er gjort til gjeldsslaver i tillegg. Dette er skattefri millionbusiness til enkelte. Normenn er naive og tror faktisk vi har et rettferdig rettssystem her hjemme. Rettsstaten Norge ruver over alt. Nei det er ikke rettferdig. Den består av enkeltepersoners uttalelser som har en mening om ting de bare har lest litt om i forkant. For de som tror dette bare er tull. Hvis systemet er bra og godt nok så hadde artikler og bøker like dette ikke kommet på markedet. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9703d/moedre-motsetter-seg-delt-bosted-naar-samlivet-tar-slutt-uten-gode-grunner?fbclid=IwAR2TxibqMztbt-1VRZR0dPda8T13tMGR2XrJurTfmTuQwWELgoJtF6xap8A Det er trist at vi i 2020 prater så varmt om likestilling og det å inkludere hverandre. Jeg er ikke imot likestilling, men synes det hadde vært fint med likestilling begge veier. Der damene har kommet lenger enn oss menn hører vi ikke et pipp mens der vi ennda er foran så ropes det høyt i dameleiren. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 Jeg har bedt, og fått, såkalt hjelp - uten at det hjelper overhode. Jeg kan ikke hjelpes uansett hvor jeg går, og hvilket tilbud jeg har fått. Har prøvd all form for terapi og medisiner som ikke hjelper. Dessverre har jeg mistet tro på at alle kan få hjelp og bli bedre. Anonymkode: 84009...c88 1
Banankaka04 Skrevet 22. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bedt, og fått, såkalt hjelp - uten at det hjelper overhode. Jeg kan ikke hjelpes uansett hvor jeg går, og hvilket tilbud jeg har fått. Har prøvd all form for terapi og medisiner som ikke hjelper. Dessverre har jeg mistet tro på at alle kan få hjelp og bli bedre. Anonymkode: 84009...c88 Så utrolig leit å høre! Skulle ønske at jeg kunne hjelpe, uansett hvor mye det hadde kostet... Endret 22. juni 2020 av Banankaka04
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #5 Skrevet 22. juni 2020 5 timer siden, Banankaka04 skrev: Så utrolig leit å høre! Skulle ønske at jeg kunne hjelpe, uansett hvor mye det hadde kostet... Skulle ikke du stoppe med kvinneguiden? 🙂 Anonymkode: c7cf7...49b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Skrevet 22. juni 2020 Er du her fortsatt? Anonymkode: 8f855...b52
Blondine Skrevet 22. juni 2020 #7 Skrevet 22. juni 2020 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det spørs jo hva du sliter med det da? Ser jo en del menn sliter og mange er stille og sier ikke mye om hva de sliter med. Jeg kan fortelle at mange sliter med at de ikke får sett sine barn pga. ei hevngjerring og egoistisk mor forhindrer dette og i tillegg får lov til det selv om det foreligger en dom på at far skal ha mye mere samvær enn det han får om han er heldig å får i det hele tatt. Da nytter det lite å henvise til dette med å snakke med noen. Det blir faktisk ikke bedre av det. Feilen er der like fullt etter endt dialog. Hadde folk visst hvilke mørketall av fallne krigere det finnes blandt menn og dette er gode menn her på berget så hadde de endret reglene og gjort det mye vanskeligere å kuppe saker, drive med sabotasje og annen utmattelsesteknikker. Ikke nok med at menn ikke får se sine barn, men de er gjort til gjeldsslaver i tillegg. Dette er skattefri millionbusiness til enkelte. Normenn er naive og tror faktisk vi har et rettferdig rettssystem her hjemme. Rettsstaten Norge ruver over alt. Nei det er ikke rettferdig. Den består av enkeltepersoners uttalelser som har en mening om ting de bare har lest litt om i forkant. For de som tror dette bare er tull. Hvis systemet er bra og godt nok så hadde artikler og bøker like dette ikke kommet på markedet. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9703d/moedre-motsetter-seg-delt-bosted-naar-samlivet-tar-slutt-uten-gode-grunner?fbclid=IwAR2TxibqMztbt-1VRZR0dPda8T13tMGR2XrJurTfmTuQwWELgoJtF6xap8A Det er trist at vi i 2020 prater så varmt om likestilling og det å inkludere hverandre. Jeg er ikke imot likestilling, men synes det hadde vært fint med likestilling begge veier. Der damene har kommet lenger enn oss menn hører vi ikke et pipp mens der vi ennda er foran så ropes det høyt i dameleiren. Du har rett, det er ikke likestilling på enkelte områder. 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det spørs jo hva du sliter med det da? Ser jo en del menn sliter og mange er stille og sier ikke mye om hva de sliter med. Jeg kan fortelle at mange sliter med at de ikke får sett sine barn pga. ei hevngjerring og egoistisk mor forhindrer dette og i tillegg får lov til det selv om det foreligger en dom på at far skal ha mye mere samvær enn det han får om han er heldig å får i det hele tatt. Da nytter det lite å henvise til dette med å snakke med noen. Det blir faktisk ikke bedre av det. Feilen er der like fullt etter endt dialog. Hadde folk visst hvilke mørketall av fallne krigere det finnes blandt menn og dette er gode menn her på berget så hadde de endret reglene og gjort det mye vanskeligere å kuppe saker, drive med sabotasje og annen utmattelsesteknikker. Ikke nok med at menn ikke får se sine barn, men de er gjort til gjeldsslaver i tillegg. Dette er skattefri millionbusiness til enkelte. Normenn er naive og tror faktisk vi har et rettferdig rettssystem her hjemme. Rettsstaten Norge ruver over alt. Nei det er ikke rettferdig. Den består av enkeltepersoners uttalelser som har en mening om ting de bare har lest litt om i forkant. For de som tror dette bare er tull. Hvis systemet er bra og godt nok så hadde artikler og bøker like dette ikke kommet på markedet. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9703d/moedre-motsetter-seg-delt-bosted-naar-samlivet-tar-slutt-uten-gode-grunner?fbclid=IwAR2TxibqMztbt-1VRZR0dPda8T13tMGR2XrJurTfmTuQwWELgoJtF6xap8A Det er trist at vi i 2020 prater så varmt om likestilling og det å inkludere hverandre. Jeg er ikke imot likestilling, men synes det hadde vært fint med likestilling begge veier. Der damene har kommet lenger enn oss menn hører vi ikke et pipp mens der vi ennda er foran så ropes det høyt i dameleiren. 6 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Det spørs jo hva du sliter med det da? Ser jo en del menn sliter og mange er stille og sier ikke mye om hva de sliter med. Jeg kan fortelle at mange sliter med at de ikke får sett sine barn pga. ei hevngjerring og egoistisk mor forhindrer dette og i tillegg får lov til det selv om det foreligger en dom på at far skal ha mye mere samvær enn det han får om han er heldig å får i det hele tatt. Da nytter det lite å henvise til dette med å snakke med noen. Det blir faktisk ikke bedre av det. Feilen er der like fullt etter endt dialog. Hadde folk visst hvilke mørketall av fallne krigere det finnes blandt menn og dette er gode menn her på berget så hadde de endret reglene og gjort det mye vanskeligere å kuppe saker, drive med sabotasje og annen utmattelsesteknikker. Ikke nok med at menn ikke får se sine barn, men de er gjort til gjeldsslaver i tillegg. Dette er skattefri millionbusiness til enkelte. Normenn er naive og tror faktisk vi har et rettferdig rettssystem her hjemme. Rettsstaten Norge ruver over alt. Nei det er ikke rettferdig. Den består av enkeltepersoners uttalelser som har en mening om ting de bare har lest litt om i forkant. For de som tror dette bare er tull. Hvis systemet er bra og godt nok så hadde artikler og bøker like dette ikke kommet på markedet. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/9703d/moedre-motsetter-seg-delt-bosted-naar-samlivet-tar-slutt-uten-gode-grunner?fbclid=IwAR2TxibqMztbt-1VRZR0dPda8T13tMGR2XrJurTfmTuQwWELgoJtF6xap8A Det er trist at vi i 2020 prater så varmt om likestilling og det å inkludere hverandre. Jeg er ikke imot likestilling, men synes det hadde vært fint med likestilling begge veier. Der damene har kommet lenger enn oss menn hører vi ikke et pipp mens der vi ennda er foran så ropes det høyt i dameleiren. Det er ikke likestilling på mange områder. I mange barnefordelingssaker bruker moren barna for å ramme faren. Det er helt uakseptabelt og jeg skammer med på disse mødrenes vegne. Å bruke barna på denne måten er så simpelt og umodent, et samlivsbrudd er ikke en måte å ta hevn over den andre parten når det rammer barna. Dessuten er det også veldig viktig at barna har et bra forhold til far.
Banankaka04 Skrevet 24. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2020 På 22.6.2020 den 16.32, AnonymBruker skrev: Skulle ikke du stoppe med kvinneguiden? 🙂 Anonymkode: c7cf7...49b Jo, men stikker innom av og til for å svare på noen kommentarer... Problem med det?
Banankaka04 Skrevet 24. juni 2020 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2020 På 22.6.2020 den 16.43, AnonymBruker skrev: Er du her fortsatt? Anonymkode: 8f855...b52 Ja, dessverre...
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #10 Skrevet 24. juni 2020 Det er faktisk ikke hjelp å få. Har mistet to nære til selvmord de siste månedene. Begge hadde oppsøkt hjelp flere ganger. En av de prøvde familien å få lagt inn flere ganger. Ble sendt hjem med antidepressiva og time hos psykolog flere uker senere. Så det er noe alvorlig galt her til lands! Samtidig lyver politikere om at det er så mye hjelp å få. Sto jo på nettavisene også nylig om en jente på 13 som tok selvmord mens hun sto i kø hos bup. Anonymkode: 439ee...ada
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå