Gå til innhold

Shaker som smaker godt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde Nutrilett og herregud, det var jo som å drikke vann med smak av mel 😆 Er det noen som har gode tips til shakes og andre kalorifattige måltider og mellommåltider som smaker godt hvis man er litt kresen på smak? Lager gjerne fra bunnen av, men ikke alltid det er tid til slikt i en travel hverdag. 

Anonymkode: b8769...93e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER Nutrilett og bruker det til og med som måltid når jeg ikke er på diett 😂

Sikker på at du ikke hadde for mye vann i? 2 dl max 🌟

AnonymBruker
Skrevet

Herbalife sine smaker ganske godt syns jeg, men er jo smak og behag ☺️

Anonymkode: 5e661...dbc

AnonymBruker
Skrevet

Noka med sjokolade smaker godt men blandes med melk😊

Anonymkode: 54ff3...0a2

Skrevet

Jeg kjenner følelsen TS 🙈

Jeg har prøvd en million sånne shaker, men den som smaker minst vondt etter min mening er Forever Living sin med vaniljesmak. Den MÅ blandes med melk og ikke med vann. Du bør også lage den som en smoothie slik at du dreper enda mer av smaken 😆

Bland oppi noen bringebær, litt appelsinjuice, noen jordbær og blåbær og det kan nesten drikkes.

Hilsen ei som har gitt opp shaker.

Skrevet

Ferdige smoothie poser fra feks. Kiwi, jeg liker de med kål eller spinat, blenda med Biola uten tilsatt sukker og eventuelt litt vann. Smaker godt og kroppen får i tillegg i seg litt mer Av det den trenger. Hvis kaloriene ikke er så farlig ville jeg slengt oppi to spiseskjeer havregryn også, da metter det lengre og gir en fin blodsukkerstigning. 

Skrevet (endret)

Bær(fryste er billig og holdbart), skyr/dobbel 0, proteinpulver vanilje fra nutramino og havregryn. Da får du vitaminer fra bær, proteiner og noe aminosyrer fra protpulveret, protein, kalsium, melkesyrer fra yoghurtene, karbohydrater og sunn næring fra havregryn.

(For å få den mer flytende og ikke så tjukk; juice, melk eller sukkerfri saft blandet med vann for å unngå kalorier)

1000 ganger bedre enn shakes og jeg drikker det gledelig fordi det faktisk smaker digg

Endret av Camillapb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker noka sin vaniljeshake. Både med vann og melk. Liker også womens best sin slim body shake, litt dyre men smaker veldig godt og de har masse forskjellige smaker. 
de kan kjøpes på tights.no eller på deres egen hjemmeside

Anonymkode: 03b6d...5fc

AnonymBruker
Skrevet

Camebridgekuren sin sjokolade er ikke så verst. 

Anonymkode: 99942...e97

AnonymBruker
Skrevet

Cambridge sin vanilijeshake er god, selv om den minner meg litt om smaken av pannekakerøre. 
Sjokoladen ER god:)

Anonymkode: 2401d...c5b

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste jeg liker er Nutrilett chocolate,med masse isbiter. YUMMY! 

Anonymkode: a0999...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på om dere som har erfaring faktisk har gått ned noe i vekt, og hvor mye i begynnelsen. Lurer på å ta meg en runde men har aldri gjort det før, så vet ikke om det virker.

Anonymkode: 9f519...568

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte på om dere som har erfaring faktisk har gått ned noe i vekt, og hvor mye i begynnelsen. Lurer på å ta meg en runde men har aldri gjort det før, så vet ikke om det virker.

Jeg gikk ned 15 kg på Cambridgekuren på 3 mnd. Man går i ketose med så lite karbs og da blir man ikke så sulten heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Protein.no. Aldri prøvd noe annet sånn sett. Men disse funker faktisk med kun vann. Kjempegode! 

Anonymkode: a6d4c...fac

AnonymBruker
Skrevet

Allevo, både den som smaker sjokolade og den som smaker mango og banan eller noe slik 🙂

Anonymkode: aa48a...af6

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk ned 15 kg på Cambridgekuren på 3 mnd. Man går i ketose med så lite karbs og da blir man ikke så sulten heller. 

Kjempebra! Da skal jeg gi det et forsøk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til:)

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg langt unna, du blåser raskt opp igjen etterpå.

Anonymkode: b5b56...aef

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hold deg langt unna, du blåser raskt opp igjen etterpå.

Hvis man ikke er påpasselig etterpå så går man opp igjen. Jeg gikk ned 15 kg på Cambridgekuren for 3 år siden og har ikke gått opp igjen.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke er påpasselig etterpå så går man opp igjen. Jeg gikk ned 15 kg på Cambridgekuren for 3 år siden og har ikke gått opp igjen.

Svært få klarer å holde vekten. Er disse de tjener penger på, som tar kur etter kur.

Derfor man bør spise vanlig mat i riktig mengde i stedet, ikke slankekurer med pulver. Har jobbet med Herbalife selv, svindel hele greiene.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...