AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 jeg fikk påvist polypp i livmor for 1 år siden etter litt mellomblødning. Det ble tatt biopsi og det var godartet. fikk tilbud om utskrapning under narkose, men siden mellomblødninger stoppet etter noen mndr takket jeg nei. Nå har jeg fått mye kraftigere mens, med mye rødt og rosa blod, og blør rundt eggløsning igjen😑 vurderer å be om inngrep likevel.. Er det noen her som har fjernet polypp i livmor? Hvordan var det med inngrep og etterpå? K43 Anonymkode: e962a...bba
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Jeg gjorde det for 14 dager siden og det gikk greit med inngrepet, har blødd og spottet litt men nå har det stoppet. Det som ikke gikk greit var spinalbedøvelsen jeg fikk, de klarte å stikke nålen for langt inn og perforerte en hinne slik at jeg har fått hodepine fra helvete. Har nå ligget i to uker for det gjør det bedre, i tillegg har jeg fått Blood patch behandling dvs de har sprøytet mitt eget blod inn i korsryggen for å tette hullet men det har ikke blitt bedre😑 Anonymkode: a553d...76c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #3 Skrevet 22. juni 2020 uff nå ble jeg bekymret, har dårlig erfaring med epidural, de traff isjasnerve og jeg fikk smerter i beina i dagevis😬 tror jeg evt vil be om full narkose, selv om d er en risiko.. Anonymkode: e962a...bba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå