Gå til innhold

Hva skal dere i sommer? 🌺


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Huset skrev:

Huffda😑 Høres ut som dere trenger å sette foten ned litt, dersom dette er uønsket. 

Hadde vært greit hvis de hadde bidratt litt. Tatt med eget sengetøy og håndklær, for eksempel, og handlet inn mat av og til. 

Anonymkode: f329a...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært greit hvis de hadde bidratt litt. Tatt med eget sengetøy og håndklær, for eksempel, og handlet inn mat av og til. 

Anonymkode: f329a...f36

Krev at de gjør dette. Det er ikke lenger foreldre deres som bor der. Vi tar ofte med sengetøy og slikt når vi besøker andre, og det er en selvfølge at vi disker opp med noe mat. Anser det som normal høflighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på hytta. Den ligger midt i smørøyet,så det blir mange flotte dagsturer herfra. Regner med vi blir her det meste av sommeren også får vi nok rikelig med besøk hit.

Anonymkode: ddead...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal noen netter til Tromsø på hotell, godt å komme seg bort litt.

Får besøk av familie i noen dager.

Ellers planlegger vi noen dagsturer i nærområdet. Barna vil veldig gjerne på telttur, så kanskje et par netter i telt. Hvis vi ikke får solgt campingvogna, blir det kanskje et par dager på tur i den.

Anonymkode: 63e29...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2020 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Sliter litt med å finne på noe, har nå fri i en uke, og det er den eneste ferien jeg har! Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg er ikke spesielt glad i Stranda, varme, gåturer eller noe sånt, hva har dere planlagt? Trenger litt inspirasjon 😂 meg og min mann bor i en liten hybel nå, som vi skal flytte ut av etter sommeren da jeg er ferdig utdannet vernepleier, hadde vært godt å komme seg litt vekk fra denne lille leiligheten litt.. 

Anonymkode: c1866...791

Skal selv en ukes biltur på vestlandet. Vil dere oppleve noe mer eksotisk, hva med Svalbard, Island, Færøyene eller Grønland. Både Færøyene og Svalbard har vill og vakker natur. Grønland og Island har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2020 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på roadtrip med en venninne:) Blir å sove i telt for alt kommer til å være bortbestilt av overnatting når alle skal på norgesferie:P Litt usikker på hvordan jeg skal få til dusjing, men vet man får kjøpt diverse hjelpemidler til sånt da. Får se hva jeg finner på:)

Anonymkode: 0dd07...684

Er på slik tur nå! Sykkel og telt med tre venninner. Nydelig vær. Sol og god temperatur. Mangel på dusj uproblematisk. Alt primitivt her. Matlaging på kokeapparat. Vask av kropp og klær i bekk og vann. På do i naturen. Så lenge været holder seg bra er dette uproblematisk!

Anonymkode: a390d...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på telttur til Vestlandet med en venninne. Det blir storferien! Skal også ta inn på hotell på andre siden av byen med samboer. Da får vi forhåpentligvis litt feriefølelse. Blir ganske hett å sitte på hybelen hele sommeren så turist i egen by er perfekt! 

Anonymkode: 5ae8b...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøre kystriksveien 😍 har med telt i bilen, så vi blir å kjøre rundt i alle kroker og kroker, er så glad jeg har en eventyrlysten mann som jeg er! Krysser fingrene på at vi får leie kajakk og kanskje en rorbu 😍

Anonymkode: fb107...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, her håper jeg det blir ok vær iallefall.

Anonymkode: 239c1...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ingen planer. Går ut i ferie i morgen, håper at vi finner noe ok å gjøre. Er lit smådeprimert pga at vi alltid pleier å gjøre noe spennende om sommeren, reise og oppleve nye kulturer. Men det ble selvfølgelig kansellert. Nå kjører vi litt rundt i Norge på måfå, med barna, kanskje treffe litt slekt, og håper at vi kommer over noe gøy. Blir kanskje en fjelltur, selv om jeg ikke er så glad i det. Drar sørover i landet, slik at vi kansjke får litt ok vær, om ikke annet...

Anonymkode: d6e76...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede vært på årets norgesferie. Kjører fra Østlandet til Bodø hvert år. Skjønner ikke hva alle skal til Lofoten etter, jeg synes kystveien er minst like fin😊. Skulle gjerne hatt mer tid til å gå noen av de mange flotte fjellturene langs veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte å se på alle som koser seg med familie og venner:/ Skal ingen verdens ting, kun prøve å komme meg ovenpå igjen fra langtidssyke og forhåpentligvis få skoleplass

Anonymkode: 05aa1...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandskysten, biltur fra Flekkefjord til Grimstad.

Anonymkode: 26a9e...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen store planer annet enn at jeg skal ha ferie. Reise litt rundt etter været, kanskje. Skal IKKE til Vestlandet, Sørlandet eller Nord-Norge for å stå i kø med halve resten av landet, men reiser heller til steder der det ikke er forventet så mye folk. Har fått litt dilla på Stolpejakten i år og kommer nok til å ta turer til steder der det er fine kart å gå på. 
Får besøk av barn og barnebarn en uke, da. Det blir veldig stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...