GÃ¥ til innhold

Hva skal dere i sommer? 🌺


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å finne på noe, har nå fri i en uke, og det er den eneste ferien jeg har! Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg er ikke spesielt glad i Stranda, varme, gåturer eller noe sånt, hva har dere planlagt? Trenger litt inspirasjon 😂 meg og min mann bor i en liten hybel nå, som vi skal flytte ut av etter sommeren da jeg er ferdig utdannet vernepleier, hadde vært godt å komme seg litt vekk fra denne lille leiligheten litt.. 

Anonymkode: c1866...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ska på telttur :)

Anonymkode: 6f9e6...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt norgesferie, skal til Lofoten og kose meg i fjellet og ved havet! :) 

Anonymkode: 21b1d...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island. MÅ ut av landet asap! Reiseabstinenser så det holder. Kanskje en tur nordover i slutten av juli også hvis været ser greit ut.

Anonymkode: dc8d5...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemme. Klarer ikke flere timer i bil og er derfor avhengig av kollektivtransport for å komme meg rundt i landet, Norgesferie utgår da.

Anonymkode: 0be60...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Har ingen konkrete planer, men blir nok noen små turer rundt omkring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal pusse opp hjemme🤪

Anonymkode: b0ef0...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha besøk av svigers noen dager (hurra...), og så skal vi være en del på hytten. Ellers blir det nok dassing her hjemme.. Har en som hater bæremeis, og ikke kan gå så langt selv, og i tillegg er hysterisk redd fluer (!) og nå nekter å gå noe sted hvor han tidligere har opplevd at det er en Flue.. så ja, kan bli en litt lang sommer. 

Anonymkode: 10c37...71f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting spesielt :) Vi har litt prosjekter i huset, men har ikke tatt ut noe særlig ferie (mannen byttet jobb og har ikke opparbeidet seg så mye ferie uansett). 

Kanskje en helgetur til en annen by, men vi har det godt her vi er på sørlandet :) 

Anonymkode: e97b6...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shoppe og dille rundt på kjøpesentre og i byen, ordne og rengjøre i leiligheten, gå gjennom klesskapet og kaste klær, fikse sitteplassen ute, kafe med venninner, sove lenge, se på ørten filmer og tv-serier, spille tvspill, lese bok, gå en tur når det ikke er for varmt etc etc.

Anonymkode: dc3d8...2b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på campingferie med campingvogn. Vi skal være litt på hytta også :) 

Anonymkode: 193be...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal som vanlig drive hotell for mannens slektninger. Vi overtok huset etter hans foreldre, så alle hans søsken mener tydeligvis at de har rett til å være her store deler av ferien sin.

Anonymkode: f329a...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir for det meste hjemme, med to små barn. Vi har et lite hus i landlige omgivelser, men bynært, og kan lett få følelsen av at vi er på hyttetur samtidig som det meste ligger kun 15 min unna. Dette er en drøm om sommeren, men vi går ofte glipp av å nyte det vi har fordi vi alltid reiser bort med en gang det blir ferie (reiser fordi vi har familien langt unna). Men akkurat i sommer kjenner jeg at jeg vil være hjemme. Skal gjøre litt hagearbeid og male huset, ellers blir det lokale aktiviteter, alt fra telttur i hagen, dager på stranda, utforsking av egen by med barna våre, besøk av barnas venner med familie osv. Får sikkert litt familiebesøk om vi signaliserer tidlig nok at vi blir hjemme. Mulig vi tar en liten biltur til familien langt unna på sparket, men det blir i så fall kun om vi får akutte reiseabstinenser og savnet av øvrig familie blir for stort.... 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal som vanlig drive hotell for mannens slektninger. Vi overtok huset etter hans foreldre, så alle hans søsken mener tydeligvis at de har rett til å være her store deler av ferien sin.

Anonymkode: f329a...f36

Huffda😑 Høres ut som dere trenger å sette foten ned litt, dersom dette er uønsket. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på roadtrip med en venninne:) Blir å sove i telt for alt kommer til å være bortbestilt av overnatting når alle skal på norgesferie:P Litt usikker på hvordan jeg skal få til dusjing, men vet man får kjøpt diverse hjelpemidler til sånt da. Får se hva jeg finner på:)

Anonymkode: 0dd07...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen spesielle planer, om jeg drar noe sted så blir det nok bare til en av nabobyene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...