GÃ¥ til innhold

Hva skal dere i sommer? 🌺


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å finne på noe, har nå fri i en uke, og det er den eneste ferien jeg har! Men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg er ikke spesielt glad i Stranda, varme, gåturer eller noe sånt, hva har dere planlagt? Trenger litt inspirasjon 😂 meg og min mann bor i en liten hybel nå, som vi skal flytte ut av etter sommeren da jeg er ferdig utdannet vernepleier, hadde vært godt å komme seg litt vekk fra denne lille leiligheten litt.. 

Anonymkode: c1866...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ska på telttur :)

Anonymkode: 6f9e6...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt norgesferie, skal til Lofoten og kose meg i fjellet og ved havet! :) 

Anonymkode: 21b1d...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island. MÅ ut av landet asap! Reiseabstinenser så det holder. Kanskje en tur nordover i slutten av juli også hvis været ser greit ut.

Anonymkode: dc8d5...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hjemme. Klarer ikke flere timer i bil og er derfor avhengig av kollektivtransport for å komme meg rundt i landet, Norgesferie utgår da.

Anonymkode: 0be60...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Har ingen konkrete planer, men blir nok noen små turer rundt omkring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal pusse opp hjemme🤪

Anonymkode: b0ef0...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha besøk av svigers noen dager (hurra...), og så skal vi være en del på hytten. Ellers blir det nok dassing her hjemme.. Har en som hater bæremeis, og ikke kan gå så langt selv, og i tillegg er hysterisk redd fluer (!) og nå nekter å gå noe sted hvor han tidligere har opplevd at det er en Flue.. så ja, kan bli en litt lang sommer. 

Anonymkode: 10c37...71f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider