AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg har lyst å besøke en naturist strand, rett og slett for å teste ut om det kan være noe for meg. Føle meg fri i Evas drakt. Men hvordan "funker " det? Her er stranden åpen for alle, men du går gjennom en slags portal for å komme ned på stranden. Må en komme naken(kle av seg på parkeringen), eller kler en av seg på stranda? Kan en ha solhatt/solbriller? Er det sosialt, eller kan en ligge i fred som på en vanlig strand? Er det overhodet noe seksuelt over det? Er så redd for at det blir mye uønsket oppmerksomhet. Googlet min lokale strand for å finne regler...og fikk da treff på et sexforum. Anonymkode: 9fce4...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Del Skrevet 20. juni 2020 Ingen? Anonymkode: 9fce4...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Del Skrevet 20. juni 2020 Du finner folk både med og uten klær på disse strendene, og både med og uten det andre tilbehøret du beskriver. Ikke noe seksualisert over det. Har til gode å se en hard penis faktisk. Man får ligge helt i fred, men basert på min erfaring kan nok noen prøve seg på litt smalltalk når man for eksempel bader eller står i kø til kiosken.. men dette kan jo også forekomme på andre strender. Anonymkode: edfb4...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 29. juni 2020 #4 Del Skrevet 29. juni 2020 I prinsippet er naturiststranda helt lik andre strender, bortsett fra at klær er valgfritt. Valgfritt betyr at du kan være naken om du vil, men det er også tillatt å ha klær på selv om folk nok forventer at du kler av deg etterhvert. Du kan ankomme stranda med klær og så kle av deg når du har funnet din plass. Det er også greit å bruke tid på å kle av seg dersom du trenger litt tid for tilvenning. Ikke alltid så enkelt første gang. Solhatt, solbriller og annet for å beskytte utsatte deler er selvsagt tillatt. Blir du f.eks. solbrent på skuldrene, kan du ta på deg noe som dekker. Fryser du, tar du selvsagt på deg noe som varmer. Skal du grille, er det jo også lurt å dekke seg litt til for å skjerme huden mot fettsprut. Naturister er ikke totalt i mot å bruke tekstiler, men foretrekker å være naken når det er mest komfortabelt og mest praktisk. Badetøy er en slik ting som hverken er komfortabelt eller praktisk. Blir vått og ekkelt, samler sand og skitt, stenger inne svette og hindrer huden i å puste fritt. Forøvrig kan det være at ulike strender har opparbeidet seg litt ulike uskrevne regler og kultur. Noen steder er kjent for å være et sted folk går for å få seg et nummer, men det er ikke alltid så lett å vite før du har blitt kjent der. Om du velger en av de offisielle naturiststedene som drives/anbefales av en naturistforening(søk opp på nett) vil du være ganske trygg på at du som kvinne kan få slappe av uten å bli plaget av innpåslitne mannfolk. De uoffisielle strendene kan nok være litt mer ymse i så måte. Her er en link til noen enkle råd for naturiststranda: https://www.tripsavvy.com/nudist-beach-etiquette-1474170 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå