Gå til innhold

Bruker min altan som stupebrett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er barn og barn trenger at voksne sier i fra om ting som ikke er greit. Om ikke foreldrene er med så er det du, TS, som er den voksne til stede og du må si fra. Du bør jo helst si fra til foreldre, men om du ikke vet hvem det er, begynn med barna.

Jeg vet noen syntes guttegjenger med ungdommer rett og slett er litt skummelt, men de er også bare barn. Ta på litt strengestemme og si tydelig at "Gutter, dette er privat eiendom og her er det ikke lov å være. Dere må finne et annet sted å leke". 

Anonymkode: a8d22...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så fasinert over at det faktisk finnes folk som er så konfliksky at de ikke tørr å be fremmede om å komme seg bort fra terrassen sin. 

Anonymkode: 8f500...265

Jeg også. Og jeg er faktisk rimelig konfliktsky selv, men dette tar kaka. 

Anonymkode: 90268...4b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som har svart. Det er godt å få bekreftet fra så mange at jeg ikke er urimelig om jeg jager de bort. Skal gi beskjed neste gang. 

Anonymkode: c6f53...453

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2020 at 5:38 PM, AnonymBruker said:

 

Jeg vet noen syntes guttegjenger med ungdommer rett og slett er litt skummelt, men de er også bare barn. Ta på litt strengestemme og si tydelig at "Gutter, dette er privat eiendom og her er det ikke lov å være. Dere må finne et annet sted å leke". 

Anonymkode: a8d22...202

Og selv om de ser skumle ut, så er de stort sett ikke det. Jeg ser ikke spesielt voksen eller autoritær ut, men har aldri opplevd problemer når jeg sier ifra til unge gutter. De slenger kanskje en kommentar eller to hvis de føler at det er urimelig, men de gjør i det minste som jeg sier. 

Anonymkode: 67fb1...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange tråder på dette forumet som har opphav i manglende evne/vilje til å ta tak i situasjoner i sitt eget liv. Det er bare å si at de ikke kan klatre på hverandaen din og at de får pelle seg ned. Ring politiet også.

Så kan du jo alltids legge en stripe piggtråd rundt verandaen også.

Anonymkode: d32b8...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig mange tråder der man får klin idiotiske svar også. Sånn som du svarer

Anonymkode: da09c...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...