Gå til innhold

Innbytte av ATV hos forhandler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, 

noen her som har tatt innbytte av sin ATV hos forhandler?

Ønsker å kjøpe ny bil, men får å få dette lånet ønsker vi å ta vekk ATV’en vår.

ATV har verdi på nesten 120.000kr pluss den har en del ekstra utstyr. Kun hatt den i 5-6 mnd og kjørt rundt 60 timer.

Noen som vet om dette er mulig?

Anonymkode: 43473...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sikkert mulig, men da får du jo 60.000 for den - om den faktisk er verdt 120.000, som du påstår. De skal selge med avanse, og de skal gi garanti. Derfor prisforskjellen.

Anonymkode: 5a00a...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert mulig, men da får du jo 60.000 for den - om den faktisk er verdt 120.000, som du påstår. De skal selge med avanse, og de skal gi garanti. Derfor prisforskjellen.

Om vi får 60.000kr så tror jeg vi dropper det😂 Er bare 6mnd liksom..

Den koster 119.000kr ny, men har som sagt med ekstra utstyr til en del tusen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mulig jeg tok litt hardt i, og det hjelper selvsagt når ATVen fremdeles har originalgarantien. Men det vil garantert lønne seg for dere å selge den selv, fremfor at den inngår i et bytte. Hør med bilforhandleren, så vet dere hva som er reell innbyttepris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om vi får 60.000kr så tror jeg vi dropper det😂 Er bare 6mnd liksom..

Den koster 119.000kr ny, men har som sagt med ekstra utstyr til en del tusen :) 

Selv med ekstrautstyr så er den ikke lenger verdt 120.000 såfremt til at det ikke er snakk om veldig dyrt utstyr som beltekitt eller lignende.

Det er ganske stort verdifall på brukte ATV`er men jeg tror at en forhandler vil gi mer enn 60.000 hvis det er en populær utgave, men en forhandler vil sannsynligvis ikke gi det samme som du kan få for den ved et privat salg.

Anonymkode: e09a6...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...