Gå til innhold

Ta seg en tur på byen, hva er reglene nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Usikker på om jeg har valgt riktig kategori, men jeg skal altså en tur på byen i kveld etter å ha holdt meg fra det siden før restriksjonene. Jeg ser utestedene jeg skal på har åpent til klokken 03 som vanlig, men er det fortsatt regler om avstand? Noen som vet? 

Anonymkode: d4353...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om det har noe å si er dette i Oslo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye folk på byen i går. Aker brygge var full. Ikke mange som overholdt 1 metersregel, men sånn blir det vel når alkohol går inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Loke37 said:

Var mye folk på byen i går. Aker brygge var full. Ikke mange som overholdt 1 metersregel, men sånn blir det vel når alkohol går inn...

Sant 😅

Måtte spørre på butikken nå, for alle "gikk oppå hverandre" der og, men den ansatte sa at en meter fortsatt gjelder, så jeg ble usikker på hva jeg kan vente meg 😊 Men da er det ingen dørvakter som bare slipper inn et visst antall med andre ord? 

Skal uansett bli herlig med en tur, som singel skjer det jo ikke mye når man sitter inne hele tiden 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reglene overholdes tidlig på kvelden, og så sklir det ut. Ville tatt med meg en egen antibac i veska og solbriller 😊

Anonymkode: 5b85d...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke skjenkestopp etter et vist klokkeslett i Oslo nå eller er det opphevet? Bare så du ikke drar på byen klokken 12 og de sluttet å skjenke 30 min tidligere lissom TS :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på om jeg har valgt riktig kategori, men jeg skal altså en tur på byen i kveld etter å ha holdt meg fra det siden før restriksjonene. Jeg ser utestedene jeg skal på har åpent til klokken 03 som vanlig, men er det fortsatt regler om avstand? Noen som vet? 

Max 15 000 i en forsamling. Skal du rope og synge bør du ha på deg hjemmelaget munnbind. 

Anonymkode: 9feed...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Sirah said:

Er det ikke skjenkestopp etter et vist klokkeslett i Oslo nå eller er det opphevet? Bare så du ikke drar på byen klokken 12 og de sluttet å skjenke 30 min tidligere lissom TS :P 

Tusen takk for den - sendte melding nå. GODT jeg spurte i tide, hadde vært kjipt å reise ut klokken 23.30 som jeg pleier 😅

Hei, når stenger dere?
The Star karaoke bar

23.30⭐️
Linda
Takk for raskt svar, gjelder dette over hele Oslo? Har ikke vært på byen siden restriksjonene, og det står klokken 03 på alle utesteder??
The Star karaoke bar

Ja, det gjelder for alle utesteder i Oslo ⭐
👍1
Sett av The Star karaoke bar 20:53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for den - sendte melding nå. GODT jeg spurte i tide, hadde vært kjipt å reise ut klokken 23.30 som jeg pleier 😅

Hei, når stenger dere?
The Star karaoke bar

23.30⭐️
Linda
Takk for raskt svar, gjelder dette over hele Oslo? Har ikke vært på byen siden restriksjonene, og det står klokken 03 på alle utesteder??
The Star karaoke bar

Ja, det gjelder for alle utesteder i Oslo ⭐
👍1
Sett av The Star karaoke bar 20:53

Var det jeg syntes å ha lest en vei ser du 🤪 Godt du spurte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...