AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #41 Del Skrevet 18. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rumper utstråler sensualitet og erotikk. Derfor synes jeg det er greit å dekke den til offentlige steder. Bare føtter og bar overkropp er derimot noe helt annet. Jeg blir nesten sjokkert over hvor puritanske folk etterhvert har blitt. Er det virkelig galt at en person går barbent? Han/hun er jo ikke noe mer skitten enn en som går med sko! Og bar overkropp... Hvorfor er man redd for det? Ikke er det uhygienisk... Har vi kommet så langt at absolutt alt naturlig er stygt og skal skjules? Anonymkode: fbd17...113 Å gå barbeint i butikk er risikosport. Det skjer ikke rent lite at glass går i bakken og det er ikke alltid at vi får opp alle bitene med en gang. Mannfolk i baris liker jeg ikke. Men bikini ok om butikk nær stranda. Anonymkode: b91e7...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #42 Del Skrevet 18. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig slemt gjort! Ja, hun tenker seg sikkert om og føler seg STYGG og det er DIN SKYLD. Du sa jo bare fra til den ene, fordi hun hadde for masse hår! De andre lot du være i fred. Og utrolig passiv aggressiv også. Snakker om å tråkke på andre mennesker! Og i tillegg virker du faktisk å være stolt av å ha så bedriten oppførsel. Anonymkode: 21d5a...15c Sorry min feil. Skrev ikke at hun hadde IKKE hår bak. Jeg bare fant på det. Også det ville ikke hatt samme efekt hvis jeg sa det til alle tre da. Men ok ,neste gang jeg finner på noe for alle involverte. Anonymkode: ef4eb...96d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #43 Del Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du kan sikle på 15 år gamle barnerumper? Litt ekkel type du? Anonymkode: e9562...72f Jeg er estetiker, ikke ekkel 😁 Anonymkode: a668f...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #44 Del Skrevet 18. juni 2020 At dere klarer å bry dere. Og alltid, alltid er det unge jenter som burde kledd seg mer passende. Mangt og mye som er stygt å se på andre. Tenåringer i bikini er ikke akkurat det verste og det plager da absolutt ingen. Hilsen gammel prippen tante på 50. PS da min datter var 12, så hun absolutt ut som 15 i bikini. Hun var allikevel et barn i smak og stil og hode, syntes "voksentstil" og harry og vulgært tøy var stilig, og det tar litt tid å venne seg til den forandringen at man har damekropp. Enda lengre tid å utvikle god smak. Enda lengre å bry seg om alle mulige anstendighets- og høflighetsregler. Man kan fortelle dem at i butikken kler man på seg, men hvorfor skal de bry seg? Om så noen skulle gått i bikini i en butikk uten å vekke anstøt, så er det da vel tenåringer. Så kan man forby det, men hvorfor det? jeg ville sagt (og har sagt) til mine at man kler på seg i butikken, ta på en strandkjole eller noe. Men tenåringer spør ikke akkurat moren sin om antrekket er passende når de er ute med venninner og skal kjøpe is. Anonymkode: 23e69...6e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #45 Del Skrevet 18. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At dere klarer å bry dere. Og alltid, alltid er det unge jenter som burde kledd seg mer passende. Mangt og mye som er stygt å se på andre. Tenåringer i bikini er ikke akkurat det verste og det plager da absolutt ingen. Hilsen gammel prippen tante på 50. PS da min datter var 12, så hun absolutt ut som 15 i bikini. Hun var allikevel et barn i smak og stil og hode, syntes "voksentstil" og harry og vulgært tøy var stilig, og det tar litt tid å venne seg til den forandringen at man har damekropp. Enda lengre tid å utvikle god smak. Enda lengre å bry seg om alle mulige anstendighets- og høflighetsregler. Man kan fortelle dem at i butikken kler man på seg, men hvorfor skal de bry seg? Om så noen skulle gått i bikini i en butikk uten å vekke anstøt, så er det da vel tenåringer. Så kan man forby det, men hvorfor det? jeg ville sagt (og har sagt) til mine at man kler på seg i butikken, ta på en strandkjole eller noe. Men tenåringer spør ikke akkurat moren sin om antrekket er passende når de er ute med venninner og skal kjøpe is. Anonymkode: 23e69...6e5 Når man oppdrar barn så lærer man dem normal folkeskikk. Om de ikke kler på seg mår de skal på butikken fordi de ikke gidder å bry seg så har man feilet Anonymkode: 0bab3...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 18. juni 2020 #46 Del Skrevet 18. juni 2020 Æsj. Jeg syns string bikinier er både ekle, uhygieniske, og tar seg dårlig ut. Jeg er også av de som mener menn kan ha på seg ei t-skjorte når de går ut. Uavhengig av form. Det er også veldig grisete å gå så lettkledd i matbutikken. Skjønner godt at folk i syden er lei av turister som oppfører seg slik. Badetøy bør begrenses til strender eller egen hage. Det er i hvert fall min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 18. juni 2020 #47 Del Skrevet 18. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det plutselig blir greit så kan jeg nok fikse det jeg så det blir ugreit igjen. Skal nok klare å finne en bikini som kan passe min 132kgs kropp. Skal være likt for alle. Tenåringsrumper i salaten og 40 år gamle svette hengepupper i spisskålen. Anonymkode: e9562...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. juni 2020 #48 Del Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var slemt gjort. Forstår at de har blitt inspirert av influensere og Amerikansk kultur via serier. Hvis du går på stranda i sørlige California går nesten alle jenter, unge som litt mer eldre med string. Anonymkode: b91e7...18c Går de med rævva naken inne på Walmart også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. juni 2020 #49 Del Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fyfaen så slem du er! Anonymkode: 0bab3...663 Jeg syns det var snilt gjort, hvis en skal vise seg fram er det jo greit at det er fritt for busk bak og at en blir gjort oppmerksom på buskaset. Syns derimot venninnene var slemme som ikke sa noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #50 Del Skrevet 18. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis butikken ligger rett i nærheten av en badeplass kommer nok folk til å komme innom uten mye klær på, synes man kan ha en shorts over bikinitrusa da, men ellers bør det gå greit i nærheten av en badeplass og man bare skal kjøpe is feks. Anonymkode: 447cc...eab Nei. Av respekt for de som jobber der, har jeg alltid slengt over ei t-skjorte. Ikke rart så mange spanjoler misliker nordmenn. Anonymkode: c3a16...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 18. juni 2020 #51 Del Skrevet 18. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Av respekt for de som jobber der, har jeg alltid slengt over ei t-skjorte. Ikke rart så mange spanjoler misliker nordmenn. Anonymkode: c3a16...856 Oisan den ble visst anonym. Det var ikke meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #52 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg for min del skulle ønske det var flere 16-åringer i stringbikini på butikken her. Å se på kvinnerumper er noe av det beste jeg vet når jeg er ute, og halve grunnen til at jeg overhodet gidder å gå på stranda. Men så er jeg vel det KG-brukere kaller ekkel mannegris også da 🤷♂️ Anonymkode: aedc6...20b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #53 Del Skrevet 18. juni 2020 Ikke greit. Jeg hadde sagt noe til d jentene på butikken. Jeg synes ingen kler bikini med stringtruse. Det er ikke fint på noen. Anonymkode: 7a3cc...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #54 Del Skrevet 18. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg for min del skulle ønske det var flere 16-åringer i stringbikini på butikken her. Å se på kvinnerumper er noe av det beste jeg vet når jeg er ute, og halve grunnen til at jeg overhodet gidder å gå på stranda. Men så er jeg vel det KG-brukere kaller ekkel mannegris også da 🤷♂️ Anonymkode: aedc6...20b Hvor gammel er du egentlig? Jævlig ekkelt om du er over 20 og sikler på 16 åringer! Anonymkode: 50754...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #55 Del Skrevet 18. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du egentlig? Jævlig ekkelt om du er over 20 og sikler på 16 åringer! Anonymkode: 50754...8d5 Hva er logikken her egentlig? Bakfra kan en 16-åring like gjerne se ut som en 26-åring, eller omvendt. Hvordan skal jeg på magisk vis vite hvor gamle jentene er før jeg begynner å sikle? Eller skal jeg kanskje spørre om leg før jeg stjeler til meg et blikk? 🤦♂️ Anonymkode: aedc6...20b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #56 Del Skrevet 18. juni 2020 6 hours ago, Apocalypte said: Går de med rævva naken inne på Walmart også? Ja hvis de er et sted det gjøres så er det på Walmart! Mer hick sted skal man lete lenge etter Anonymkode: aa89c...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #57 Del Skrevet 11. juni 2023 legger inn et innlegg her i den litt gamle tråden Sitter i en park i oslo nå, og på alle kanter er det jenter/kvinner som soler seg i stringtruse. Nå er jeg ikke like slank og trent som disse, så hadde aldri turt det fordi jeg ikke er like fornøyd med kroppen min, men alle menn som sitter rundt å ser har jo virkelig vandret inn i godteposen. Hadde syntes det var ubehagelig, men noen liker vel å få blikk. Overrasket over at det ikke er noen litt større/utrente kropper som ligger her, man får jo inntrykk av at alle andre enn en selv bor på sats mesteparten av tiden Anonymkode: 8abac...c3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 11. juni 2023 #58 Del Skrevet 11. juni 2023 Er vakkert med bare stumper, men de trenger ikke å lufte stumpene på butikken forran barn og andre. Gjør det på stranda🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #59 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 18.6.2020 den 14.59): Jeg ble litt sjokkert faktisk. Plutselig så jeg en bar rumpe på Coop liksom. Og så kom det en til! 😮 Anonymkode: 2324e...08b Man er bra dum i hodet om man drar på butikken i bikini, uansett hvordan bikini trusa er og uansett alder. Anonymkode: b7cc0...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 11. juni 2023 #60 Del Skrevet 11. juni 2023 Jeg syntes ikke kvinner i bikini eller menn i bar overkropp har noe å gjøre inne i butikker eller på kafeer for den saks skyld. Sånn går man kledd på stranden eller på hytta. Grisete rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå