AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Del Skrevet 18. juni 2020 MEN er det greit at 15-16 år gamle jenter går inn i matvarebutikker i bare bikinitopp og stringtruse? Altså... det er ikke meningen å være en gammel fis (Hey, 30 år her!), men jeg hadde ikke vært fornøyd hvis mitt barn gikk inn i butikker med bar stump, og om jeg eide butikk så hadde jeg nok ønsket at man dekket rumpa i butikken min. Jeg er en av de som mener at menn bør ha t-skjorte på seg i butikken, så jeg føler ikke at jeg er urettferdig mot mine medsøstre når jeg sier at de burde dekke til stumpen sin i butikken. Er jeg bare forferdelig gammeldags? Anonymkode: 2324e...08b 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Del Skrevet 18. juni 2020 Nei, det syns jeg faktisk blir litt drøyt. Generelt bikini på butikk blir litt mye. Man kan i det minste ta på en shorts før man går inn. Har selv ikke sett noen gjøre det da. Anonymkode: 8f4b1...6e6 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Del Skrevet 18. juni 2020 Bikini har ingenting inne på butikker å gjøre. Kle på deg du som måtte tro at det er greit å gå halvnaken inne på butikker 😤 hva man går med på stranda blåser jeg i, men ikke vift den nakne rumpa di rundt alle som bare prøver å handle Anonymkode: 0bab3...663 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg ble litt sjokkert faktisk. Plutselig så jeg en bar rumpe på Coop liksom. Og så kom det en til! 😮 Anonymkode: 2324e...08b 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Del Skrevet 18. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bikini har ingenting inne på butikker å gjøre. Kle på deg du som måtte tro at det er greit å gå halvnaken inne på butikker 😤 hva man går med på stranda blåser jeg i, men ikke vift den nakne rumpa di rundt alle som bare prøver å handle Anonymkode: 0bab3...663 I fjor så jeg et par i som gikk barbent på kjøpesenter. Det syns jeg var drøyt. Mannen hadde bar overkropp, ingen sko. På kjøpesenter! 😕 Anonymkode: 2324e...08b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Del Skrevet 18. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble litt sjokkert faktisk. Plutselig så jeg en bar rumpe på Coop liksom. Og så kom det en til! 😮 Anonymkode: 2324e...08b Det er bare ikke greit... kall meg gjerne prippen, men rumper hører hjemme i hagen og på stranda Anonymkode: 0bab3...663 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Del Skrevet 18. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I fjor så jeg et par i som gikk barbent på kjøpesenter. Det syns jeg var drøyt. Mannen hadde bar overkropp, ingen sko. På kjøpesenter! 😕 Anonymkode: 2324e...08b Grisete... men bare føtter er bedre en nakne rumper Anonymkode: 0bab3...663 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg synes absolutt at man ikke skal gå inn i butikker i kun bikini. Hiv på en shorts og en tynn bluse/t-skjorte så er du good to go -Kvinne 22 Anonymkode: ca47f...620 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Del Skrevet 18. juni 2020 Hva de har på seg på stranda bryr jeg meg ikke om, men enig i at folk må kle på seg på butikk. Hadde ikke satt pris på menn i Speedo på butikken heller. Anonymkode: 0ca29...b23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #10 Del Skrevet 18. juni 2020 T-skjorte og shorts i butikken, selvsagt. Gjelder både kvinner og (i høyeste grad) menn (som veldig ofte tror bar overkropp er innenfor alle steder). K32 Anonymkode: b36cf...db0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #11 Del Skrevet 18. juni 2020 Synes man skal kle seg med en lett kjole, håndkle, shorts når man går innom butikken. På stranden er det normalt å være avkledd, og man vet hva man går til. På butikken ønsker man nødvendigvis ikke se halvnakne kropper uansett alder. Iallfall ikke stringtruse, rumpa er jo faktisk naken. Så ja, man bør kle seg litt. Eller iallfall velge noe annet enn stringtruse. Anonymkode: 7c5db...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. juni 2020 #12 Del Skrevet 18. juni 2020 Bikini hører hjemme på stranda og hjemme i hagen. Jeg er gammel og prippen og synes egentlig ikke noe om alle som ser enhver park og gressplett som et naturlig sted å spade rundt i bikini heller; på offentlig sted kan man godt kle på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #13 Del Skrevet 18. juni 2020 Hvis det plutselig blir greit så kan jeg nok fikse det jeg så det blir ugreit igjen. Skal nok klare å finne en bikini som kan passe min 132kgs kropp. Skal være likt for alle. Tenåringsrumper i salaten og 40 år gamle svette hengepupper i spisskålen. Anonymkode: e9562...72f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #14 Del Skrevet 18. juni 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: MEN er det greit at 15-16 år gamle jenter går inn i matvarebutikker i bare bikinitopp og stringtruse? Altså... det er ikke meningen å være en gammel fis (Hey, 30 år her!), men jeg hadde ikke vært fornøyd hvis mitt barn gikk inn i butikker med bar stump, og om jeg eide butikk så hadde jeg nok ønsket at man dekket rumpa i butikken min. Jeg er en av de som mener at menn bør ha t-skjorte på seg i butikken, så jeg føler ikke at jeg er urettferdig mot mine medsøstre når jeg sier at de burde dekke til stumpen sin i butikken. Er jeg bare forferdelig gammeldags? Anonymkode: 2324e...08b Det er veldig greit, mer av det takk! Anonymkode: a668f...d33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #15 Del Skrevet 18. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis det plutselig blir greit så kan jeg nok fikse det jeg så det blir ugreit igjen. Skal nok klare å finne en bikini som kan passe min 132kgs kropp. Skal være likt for alle. Tenåringsrumper i salaten og 40 år gamle svette hengepupper i spisskålen. Anonymkode: e9562...72f Det er jo sant det. Man skal liksom syns det er greit når noen med "fin" kropp gjør det, men hvis man er overvektig så er det ikke det. Og hva om en mann med hårete rumpe kom inn med stringspeedo? Anonymkode: 2324e...08b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #16 Del Skrevet 18. juni 2020 7 minutter siden, Daria skrev: Bikini hører hjemme på stranda og hjemme i hagen. Jeg er gammel og prippen og synes egentlig ikke noe om alle som ser enhver park og gressplett som et naturlig sted å spade rundt i bikini heller; på offentlig sted kan man godt kle på seg. Stranda er da like offentlig som en park. Jeg synes at det er helt innafor å ligge i bikini i parken for å sole seg, da får man jo "spredt" befolkningen litt på varme sommerdager og man slipper å oppta plass på stranda om man kun skal sole seg. Eneste er at man gjerne ikke trenger å sitte midt oppi folk Anonymkode: ca47f...620 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #17 Del Skrevet 18. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig greit, mer av det takk! Anonymkode: a668f...d33 Så du kan sikle på 15 år gamle barnerumper? Litt ekkel type du? Anonymkode: e9562...72f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 18. juni 2020 #18 Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 18. juni 2020 av ArneAnd Tull og tøys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 18. juni 2020 #19 Del Skrevet 18. juni 2020 (endret) Bikini og truser hører hjemme til stranda og hjemmet. Bare i g-streng holder man seg til bare i hjemmet. Ellers når man er ute blant folk i byen. Ikke gå i bar overkropp og til dere kvinner kan ha i det minste shorts og bh. I det minste. Blir litt ekstremt å se "bar" rumpe i butikken eller kjøpesenteret. Er ikke alltid det er god plass og kan fort bli kleint om man blir for nærme hverandre når det er stor alderforskjell. Isåfall har dere kvinner mistet retten til å kalle oss for "gamle griser" når vi titter litt. Det blir svært vanskelig å la være til tross for at man ikke ønsker å titte på 15-år gamle jenter. - Ung mann på 28 (straks 29) Endret 18. juni 2020 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #20 Del Skrevet 18. juni 2020 Så faktisk i dag en jentegjeng som ventet på bussen. To av jentene stod kun i bikini og da med string. Stusset litt.. Anonymkode: d40c9...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå