Gjest Violetta Skrevet 3. juli 2005 #1 Del Skrevet 3. juli 2005 Kan man til nøds bruke vaskemiddel for klær? Vet at zalo funker dårlig... Bare lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 3. juli 2005 #2 Del Skrevet 3. juli 2005 Må innrømme at jeg bruker en ørliten dash med Zalo når nøden er stor :oops: Har også gjort den tabben å ta for mye slik at skummet kommer sivendes ut..... Her hos meg er ca 1/2 teskje passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #3 Del Skrevet 3. juli 2005 Du kan jo prøve med vanlig vaskepulver? I det minste er det lavtskummende. Hvis ikke oppvasken blir ren, får du heller vaske om igjen når du får tak i mer pulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Molly mus Skrevet 5. juli 2005 #4 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis du har zalo så kan du vel vaske opp for hånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 5. juli 2005 #5 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvis du har zalo så kan du vel vaske opp for hånd? Ja det kan man jo. Men hvem gidder det når man har oppvaskmaskin som er stappfull? Løste problemet ved å vente til dagen etter og kjøpe oppvaskmaskinpulver. Det ble ikke rent med klesvaskemiddelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2005 #6 Del Skrevet 6. juli 2005 Må innrømme at jeg bruker en ørliten dash med Zalo når nøden er stor mener det står i bruksanvisningen til oppvaskmaskinen min med uthevet skrift: ikke bruk håndoppvaskmidler. Så jeg ville ike burkt zalo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå