Anonymburker Skrevet 24. juni 2020 #21 Del Skrevet 24. juni 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er født i 1990 og elsket denne serien! Jeg syns både sakene og karakterene var interessante. Jeg er ikke enig i at det ble dårligere da det kom inn nye folk, for jeg syns egentlig de var et veldig friskt pust. Det eneste som irriterte meg var at Amy Hunter, som spilte Jamie, åpenbart var eldre enn de andre nye og unge som kom inn. Det var ikke troverdig at hun skulle være på samme alder som de andre, så jeg skjønte aldri hvorfor hun ble castet til den rollen. Anonymkode: baefb...9b9 Kanskje hun tok utdanning sent? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #22 Del Skrevet 24. juni 2020 Tc er fortsatt hot da 😄 Anonymkode: 8dcf8...bcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #23 Del Skrevet 16. juli 2020 Sett litt på på Sumo. Herregud så dårlig! Er jo ubegripelig, dette var et høydepunkt i ungdommen om sommeren, fulgte godt med på hver episode. Hva var greia? Manglende kritisk sans eller bare at det ikke var annet å se på? Dette var før vi fikk Internett og parabol. På nivå med Holms og Fox Grønland. Anonymkode: ef6cc...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #24 Del Skrevet 16. juli 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett litt på på Sumo. Herregud så dårlig! Er jo ubegripelig, dette var et høydepunkt i ungdommen om sommeren, fulgte godt med på hver episode. Hva var greia? Manglende kritisk sans eller bare at det ikke var annet å se på? Dette var før vi fikk Internett og parabol. På nivå med Holms og Fox Grønland. Anonymkode: ef6cc...c8a Vakre mennesker var nok hovedgrunnen. Anonymkode: cc0e7...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 16. juli 2020 #25 Del Skrevet 16. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vakre mennesker var nok hovedgrunnen. Anonymkode: cc0e7...e0b Jepp! Det var masse heite mennesker å se på, og noen ganger trenger man ikke noe bedre grunn enn det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #26 Del Skrevet 16. juli 2020 Synd at den en gang så vakre Paula Trickey har ødelagt ansiktet med plastiske operasjoner for å tvilholde på ungdommen. Så utrolig hot hun var i Pacific Blue. Anonymkode: f6c0b...1d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #27 Del Skrevet 16. juli 2020 På 24.6.2020 den 0.46, AnonymBruker skrev: Får gode sommervibber fra tenårene av å se på denne serien😂 Anonymkode: fe899...31c Jeg også. Det er så koselig 🥰 Anonymkode: 874d4...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #28 Del Skrevet 16. juli 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Sett litt på på Sumo. Herregud så dårlig! Er jo ubegripelig, dette var et høydepunkt i ungdommen om sommeren, fulgte godt med på hver episode. Hva var greia? Manglende kritisk sans eller bare at det ikke var annet å se på? Dette var før vi fikk Internett og parabol. På nivå med Holms og Fox Grønland. Anonymkode: ef6cc...c8a Nå holder det! Fox Grønland er en hedersserie! At du VÅGER å sammenlikne den med makkverkene Holms og pæssifikk blu! Anonymkode: d3280...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #29 Del Skrevet 17. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Synd at den en gang så vakre Paula Trickey har ødelagt ansiktet med plastiske operasjoner for å tvilholde på ungdommen. Så utrolig hot hun var i Pacific Blue. Anonymkode: f6c0b...1d0 Hun var min favoritt i serien, men måtte selvsagt søke henne opp på IG. Hun er Trumpsupporter😏 Anonymkode: fe899...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 17. juli 2020 #30 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Kanskje det bør komme en ny tv-serie som heter Oslofjord blues. Sykkelpolitet/elsoarkesykkelpolitiet i Oslo. Med Sophie Elise, Aksel Hennie, Bjørn Floberg og Eirik Jensen. Sola skinner og kontoret er tynt bemanna. Endret 17. juli 2020 av Kågebruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #31 Del Skrevet 17. juli 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå holder det! Fox Grønland er en hedersserie! At du VÅGER å sammenlikne den med makkverkene Holms og pæssifikk blu! Anonymkode: d3280...a79 Fox Grønland har 5,0 på imdb (snittet er rundt 6,5). Pacific Blue har 5,7, så bedre, men begge deler er veldig dårlig. Anonymkode: ef6cc...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #32 Del Skrevet 17. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fox Grønland har 5,0 på imdb (snittet er rundt 6,5). Pacific Blue har 5,7, så bedre, men begge deler er veldig dårlig. Anonymkode: ef6cc...c8a Nei, 6,5 er snittet for filmer, for TV-serier er der høyere, så for serier er det elendig å være på 5-tallet. Anonymkode: ef6cc...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #33 Del Skrevet 17. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun var min favoritt i serien, men måtte selvsagt søke henne opp på IG. Hun er Trumpsupporter😏 Anonymkode: fe899...31c Nesten halvparten av de som stemmer er Trumpsupportere. Noe galt med det? Anonymkode: ef6cc...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #34 Del Skrevet 17. juli 2020 Det mest idiotiske med serien er antall ganger hovedpersonene er i livsfare. Er jo flere ganger i hver episode. Latterlig når eneste måten de liksom skal lage «spenning» på i episode etter episode er at hovedpersonene har råflaks som ikke dør. Noe lignende har vi i serien som åpenbart er en inspirasjon, nemlig Baywatch. Anonymkode: ef6cc...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. juli 2020 #35 Del Skrevet 17. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fox Grønland har 5,0 på imdb (snittet er rundt 6,5). Pacific Blue har 5,7, så bedre, men begge deler er veldig dårlig. Anonymkode: ef6cc...c8a 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, 6,5 er snittet for filmer, for TV-serier er der høyere, så for serier er det elendig å være på 5-tallet. Anonymkode: ef6cc...c8a 5 er gjennomsnittlig altså verken bra eller dårlig. Selv om 5.7 er alt for høyt for Pacific Blue den burde ha ligget på 2/10. En elendig serie eller film vil ligge på mellom 0 og 3.5 4 og 4.5 er mellom gjennomsnittlig og elendig Dette er det siste jeg har å si i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2020 #36 Del Skrevet 17. juli 2020 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: 5 er gjennomsnittlig altså verken bra eller dårlig. Selv om 5.7 er alt for høyt for Pacific Blue den burde ha ligget på 2/10. En elendig serie eller film vil ligge på mellom 0 og 3.5 4 og 4.5 er mellom gjennomsnittlig og elendig Dette er det siste jeg har å si i denne tråden. Nei, gjennomsnittlig er rundt 7. Anonymkode: ef6cc...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. juli 2020 #37 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, gjennomsnittlig er rundt 7. Anonymkode: ef6cc...c8a Hva er halvparten av 10 ? Endret 17. juli 2020 av Aragorn ll Elessar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemchick Skrevet 17. juli 2020 #38 Del Skrevet 17. juli 2020 Gode minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17. juli 2020 #39 Del Skrevet 17. juli 2020 2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: 5 er gjennomsnittlig altså verken bra eller dårlig. Selv om 5.7 er alt for høyt for Pacific Blue den burde ha ligget på 2/10. En elendig serie eller film vil ligge på mellom 0 og 3.5 4 og 4.5 er mellom gjennomsnittlig og elendig Dette er det siste jeg har å si i denne tråden. Veldig uenig i at PB er en 2`er. Ratingen stemmer nokså bra, spør du meg. Hvis ratingen går fra 1.0 til 10.0 så er vel tross alt gjennomsnittet 5.5. Altså 5.0 vil da være under gjennomsnittet. PB er ikke en elendig serie, men heller ikke særlig bra. Den har enkelte episoder som jeg syns er bra, men også en god del dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 17. juli 2020 #40 Del Skrevet 17. juli 2020 25 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Hva er halvparten av 10 ? Egentlig er det 5, men husk at ratingen på filmer/serier går fra 1.0 til 10.0, og da er gjennomsnittet 5.5. Men ja, det blir feil å si at en film eller serie ratet til 7 er gjennomsnittlig. Jeg syns filmer over 7.0 er bra ratet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå