AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #81 Del Skrevet 22. juni 2020 43 minutter siden, Bingeline skrev: Forklar. TS har oppgitt at kusina(?) går fjellturer som varer 3-8 timer. Vi vet ikke distansen. Så dersom kusina bruker tre timer på.. Fløyen (ca. 300moh), så brenner hun ikke mye. Er det tre timer på Skålatårnet(ca. 1900moh), så snakker vi kaloriforbruk. En topptur kan være så mangt. Anonymkode: 5c05f...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #82 Del Skrevet 23. juni 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: TS har oppgitt at kusina(?) går fjellturer som varer 3-8 timer. Vi vet ikke distansen. Så dersom kusina bruker tre timer på.. Fløyen (ca. 300moh), så brenner hun ikke mye. Er det tre timer på Skålatårnet(ca. 1900moh), så snakker vi kaloriforbruk. En topptur kan være så mangt. Anonymkode: 5c05f...26f Vi snakker fra 600-1900 moh Ts Anonymkode: a23fd...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMF Skrevet 23. juni 2020 #83 Del Skrevet 23. juni 2020 De kan umulig gå toppturer! Jeg har en sånn venninne, som gikk fra topp til topp (plenty av bilder på FB) og passet på hva hun spiste. Hun gikk bare opp i vekt. Etter å ha hørt henne klage i flere år, fikk jeg henne med på tur (mini-topptur, men ekstrem bratt). Hun spøy på vei opp. Min rekord opp er under 19 minutter, hun spøy 2 ganger på vei opp, og vi brukte nesten dobbelt så lang tid. Nå har hun blitt sprek, og er ganske så fast i fisken. Men hun måtte begynne å trene først. Aner selv ikke i dag om hun subbet rundt på tur, eller valgte å tagge seg selv på toppene og legge ut bilder på 8 av 10 turer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå