Gå til innhold

Ditt halvpris kupp?


MarianneE

Anbefalte innlegg

Etter en tur på Kiwi kom jeg hjem med salami fra Jacobs, to pakker røde wiener, en 6 pk med egg, yoghurt og kyllingfilet. Alt dette til halv pris.

Kjøttvarene gikk rett i fryseren, yoghurt og egg i kjøleskapet. 

Hva har du funnet til redusert pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yoghurt, ferdigsmurte baguetter, kyllingpålegg og kesam

Anonymkode: 4aa03...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MarianneE skrev:

Ingen andre som har funnet noe til redusert pris?

I dag eller sånn generelt sett? Jeg rasker med meg stadig vekk jeg. Har ganske full fryser med datovarer, for tiden en del grillmat.

I dag var det kjøttdeig til 19.90 og poteter jeg fant til 1/2 pris.

Anonymkode: d6d33...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I dag eller sånn generelt sett? Jeg rasker med meg stadig vekk jeg. Har ganske full fryser med datovarer, for tiden en del grillmat.

I dag var det kjøttdeig til 19.90 og poteter jeg fant til 1/2 pris.

Anonymkode: d6d33...9c9

Kjøttdeig er gull å finne til redusert pris!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop her har ofte og mye høyrygg m/bein med 40% avslag. Da hamstrer jeg og bruker det til supper, gryteretter etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.6.2020 den 20.47, MarianneE skrev:

Kjøttdeig er gull å finne til redusert pris!

Kjøttdeig og karbonadedeig får man jo tak i til redusert pris HELE tiden. Både min lokale Meny og min lokale Rema har kjøttdeig i rabatt-disken for varer med kort holdbarhet flere ganger i uken. Men det er kanskje det aller minst interessante produktet for meg å handle til rabattert pris.

For det første er jo dette billige matvarer allerede i utgangspunktet, så selv om de er på halv pris, sparer du jo minimalt. For det andre er dette usunne matvarer som vi spiser minimalt av. Spiser kvernede kjøttprodukter maksimalt en gang i måneden, men som oftest langt sjeldnere enn det.

Det som ER gull å finne til redusert pris er for eksempel indrefilet eller annen god biff (som jo blir bedre jo nærmere utløpsdatoen man kommer) eller røkelaks av høy kvalitet. Med andre ord, dyre kvalitetsprodukter som jeg ikke unner meg like ofte- og som jeg sparer en hundrelapp eller mer på å kjøpe fordi det går ut på dato.

Anonymkode: 70e4e...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøttdeig og karbonadedeig får man jo tak i til redusert pris HELE tiden. Både min lokale Meny og min lokale Rema har kjøttdeig i rabatt-disken for varer med kort holdbarhet flere ganger i uken. Men det er kanskje det aller minst interessante produktet for meg å handle til rabattert pris.

For det første er jo dette billige matvarer allerede i utgangspunktet, så selv om de er på halv pris, sparer du jo minimalt. For det andre er dette usunne matvarer som vi spiser minimalt av. Spiser kvernede kjøttprodukter maksimalt en gang i måneden, men som oftest langt sjeldnere enn det.

Det som ER gull å finne til redusert pris er for eksempel indrefilet eller annen god biff (som jo blir bedre jo nærmere utløpsdatoen man kommer) eller røkelaks av høy kvalitet. Med andre ord, dyre kvalitetsprodukter som jeg ikke unner meg like ofte- og som jeg sparer en hundrelapp eller mer på å kjøpe fordi det går ut på dato.

Anonymkode: 70e4e...ca0

Enig!

Kjøper ALDRI kjøttdeig på tilbud, søplemat og smaker virkelig ikke godt når det er dårlig dato. Til nøds kjøper jeg god karbonadedeig. 

Ellers... Jeg handler MYE på rabattert pris. Ost, salt spekemat, egg, tørrvarer, biff (og spesielt biff), utgående varer, hermetikk (de få gangene det skjer :p). Handler også melk, juice, pålegg... ja egentlig alt jeg finner på tilbud.

Men ikke kjøttdeig. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere alle disse tilbudene? Her er d nesten aldri noe i redusert pris hylla..snakker da mest om meny oslo

Anonymkode: 0e32b...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømmegrøt fra fjordland. Spiste en og la fire pakker i frysen.  Vet ikke om det er anbefalt å fryse dem, men har gjort det før og overlevd til å fortelle om det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner dere alle disse tilbudene? Her er d nesten aldri noe i redusert pris hylla..snakker da mest om meny oslo

Anonymkode: 0e32b...7a6

Stort sett Spar som har best utvalg her. Kiwi og Rema er dårligere på det, men kan ha flaks innimellom

Coop Mega og Bunnpris kan også ha litt, 30-40% der da, men de er jo dyre i utg.pkt, så blir ikke så mye billigere kontra å kjøpe til full pris hos Kiwi/Rema

Anonymkode: d6d33...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant vegetarboller og Fjordland bacalao til halv pris 😊

Anonymkode: 3e15e...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 karbonadedeig. Spar har også halv pris i varmmat hylla på kvelden. Så ble grillet kylling,3 fiskekaker og 2 burgere😊

Anonymkode: 15667...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må tydeligvis ta turen til spar virker det som

Anonymkode: 0e32b...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekstra vellagret Gouda med kort dato. Det gjør jo ingenting. Og en pastarett fra Fjordland, også den med kort dato. Den gikk rett i fryseren. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...