Gå til innhold

Slankemat nå i varmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger noen tips, for starter å bli veldig lei av kyllingsalat. Kan legge til at jeg ikke tåler linser, bønner, egg, nøtter og løk.

Anonymkode: ee2d7...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye godt som kan gå på grillen uten at det trenger å være så mye kalorier i det.

Jeg grillet noe ferdig marinert indrefilet av svin ihelgen som er ganske magert kjøtt. Kuttes i passe skiver og puttes på grillen. For å juice det opp kan man lage seg forskjellige salater eller potetsalat med "drømmelett" rømme som ikke har så mye kalorier, samt ha diverse grønnsaker i folie og enten ha på grillen eller bare i stekeovn inne. Det trengs ikke brukes masse olje, ferdigdressing og smør for at det skal bli bra.

Anonymkode: 45e87...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillet kyllingspyd m/ diverse grønnsaker. Mangodressing ved siden av.

Anonymkode: eece5...81d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min absolutt beste sommermat er: Salat med litt grønt (f.eks baby-spinat), aspargesbiter, avocado, agurk, perletomat og (mye) reker 😍  Hummus med grillede grønnsaker er også digg. Eller hva med Gazpacho (spansk grønnsakssuppe som serveres kald). 

Anonymkode: d6cd1...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suppe. Tomat, blomkål, asparges, fisk. 

Reker i avokado

Laks med agurksalat 

Anonymkode: 8b120...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er mye enklere å holde seg mett på lite kalorier nå når det er varmt, da jeg har mindre appetitt i varmen. 

Salater av alle slag, du kan jo bruke bogskinke eller annet kjøtt enn kylling? 

Det er masse kjøtt du kan grille som har lite fett. Så kan du hive masse gode grønnsaker på grillen og fråtse i dem :)

Anonymkode: 2cdaa...71f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...