K@tt Skrevet 14. juni 2020 #1 Skrevet 14. juni 2020 Barnet mitt ble ganske solbrent tidligere i uken da h*n ikke brukte solkrem. Har vært rødt og vondt, men da jeg smerte tidligere i dag så jeg det var masse små, kviselignende, gjennomsiktige prikker. Fikk litt sjokk, kan man si. Googlet det, men vet ikke om det er forbrenning eller soleksem? Det gjør visst ikke så vondt nå lengre, heldigvis.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Skrevet 14. juni 2020 Sannsynligvis forbrenning eller insektstikk. Det ser ut som små væskende kuler? Jeg er plaget med soleksem og det er mer røff/ru overflate og rødt, ikke hvite prikker. Anonymkode: 58956...d29
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Skrevet 14. juni 2020 Det er nok små blemmer og det er typisk ved en mild til moderat andregrads forbrenning. Husk solkrem til neste gang. Anonymkode: 926cf...fcc
K@tt Skrevet 14. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forbrenning. Anonymkode: 765a4...872 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forbrenning. Anonymkode: 765a4...872 Huff da. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis forbrenning eller insektstikk. Det ser ut som små væskende kuler? Jeg er plaget med soleksem og det er mer røff/ru overflate og rødt, ikke hvite prikker. Anonymkode: 58956...d29 Tror ikke det er insektsstikk, da hadde vi sikkert visst det. Ser ut som væskende kuler, ja. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er nok små blemmer og det er typisk ved en mild til moderat andregrads forbrenning. Husk solkrem til neste gang. Anonymkode: 926cf...fcc 😞 Ja, absolutt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå