hannehht Skrevet 14. juni 2020 #1 Del Skrevet 14. juni 2020 Heisann, Bestilte en bok fra Adlibris i går, noen som vet om det er toll? Evnt hvor mye den koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, hannehht skrev: Heisann, Bestilte en bok fra Adlibris i går, noen som vet om det er toll? Evnt hvor mye den koster? Hvis det var på Adlibris.no, er det ingen toll. Anonymkode: 62d8f...a82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2020 #3 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) Det er ikke toll på bøker (til eget bruk). Endret 14. juni 2020 av Rumle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #4 Del Skrevet 18. juni 2020 I så fall slutter jeg å handle der Anonymkode: 26733...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Del Skrevet 18. juni 2020 Bøker er fritatt for toll og mva. Dette er jo uansett uaktuelt, for alle varer, når du handler fra et norsk firma som sender fra Norge. Anonymkode: a63cc...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Del Skrevet 18. juni 2020 Adlibris er da vel norsk så det er ikke et tema uansett Anonymkode: 343d6...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Del Skrevet 18. juni 2020 Adlibris har blitt helt ubrukelige, dessverre. Bare sånn at flere kan være advart. Jeg har handlet mye der gjennom årene, men nå unngår jeg dem hvis jeg kan. Ved flere anledninger har de ikke hatt det de sier de skal ha. En gang ga de ikke beskjed engang, og jeg hadde bestilt boken i julegave. Fikk et helsikes stress med å finne ny julegave siste dag før jul, etter at jeg selv måtte kontakte Adlibris etter noen uker (!) og sjekke hva som foregikk. En annen gang fikk jeg mail et par uker etter bestilling om at de ikke klarte å skaffe varen likevel. Nå kom jeg faktisk på en bok til som jeg mangler fra dem, får sette meg ned og se hva som skjedde med det! Om de returnerte pengene eller bare satt der i stillhet. Drittbutikk som har latt meg i stikken flere ganger i det siste. Også da jeg hadde handlet mye dåpspynt som de sendte så sent at det ikke rakk fram i tide. Anonymkode: 8fb26...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #8 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg har kjøpt bøker til studie for 900 kr osv. Aldri fått toll. Anonymkode: d5ce5...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2020 #9 Del Skrevet 18. juni 2020 Hmm...jeg har kjøpt mengder av garn i små og større kvanta og er veldig fornøyd med levering og priser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå