Gå til innhold

Kvinne som ikke fikk noen matcher på tinder - vi finnes 😂

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er litt gøy å lese hvordan folk analyser tinder med tall og grafer akkurat som de skulle ha vært samfunnsøkonomer :fnise:

Anonymkode: b7a00...165

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det beste du kan gjøre for din mentale helse, jeg har kuttet ut alle former for sosiale media. Livet mitt har aldri vært bedre.

Skal aldri inn igjen i den mentale skrutvinga, som de fleste kaster bort livet sitt på.

Anonymkode: a561b...54c

Jeg har også gjort det. Beste avgjørelsen ever. Eller jeg har snapchat men kun venner der. Den er privat. 

Innimellom så tenker jeg internett både er det beste og værste som har skjedd mennesket. Livskvaliteten har definitivt økt etter jeg kuttet ut fb. (Insta har jeg kun for å linke noen ekstra bilder til tinder for å go et bedre inntrykk.) 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, de som ber meg ut i det virkelige liv er kjekkere enn de som ikke har likt meg på tinder, så vil ikke si jeg sikter for høyt. 

Ja, best å bare slette. Er ikke for alle det der, det var definitivt ikke noe for meg. All cred til de som fortsetter å prøve i årevis 

Anonymkode: b88f1...960

kan det være fordi det er fordi du ikke bedømmer de på nett riktig? Er mange som har reist på date og fått sjokk pga personen var helt annerledes. Det gjelder begge kjønn. 

Anonymkode: e44d4...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker det må være et eller annet med profilen din som skremmer menn unna. Jeg er ingen babe selv, bare en normalt søt kvinne, og jeg får masse matcher med svært kjekke menn. Veldig mange som skriver til meg også. 

Anonymkode: 9700d...e0e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt gøy å lese hvordan folk analyser tinder med tall og grafer akkurat som de skulle ha vært samfunnsøkonomer :fnise:

Og de finner bestandig et udokumentert tall som bekrefter sine egne ideer, uansett hva det er. Det kan jeg si med 96,7 % sikkerhet. 

Anonymkode: 0b614...908

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de finner bestandig et udokumentert tall som bekrefter sine egne ideer, uansett hva det er. Det kan jeg si med 96,7 % sikkerhet. 

Anonymkode: 0b614...908

Er flere her inne som har mer peiling en det folk tror. Det er faktisk mulig å få dataene og sammenligne om man er smart nok og klarer å overtale sine venner til å gi fra seg informasjonen. Noe som burde være lett mtp hvor mange naut som gir fra seg informasjonen til fremmede. Som f eks smitte appen. 

https://www.google.no/amp/s/www.freethink.com/videos/tinder-algorithm.amp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er flere her inne som har mer peiling en det folk tror. Det er faktisk mulig å få dataene og sammenligne om man er smart nok og klarer å overtale sine venner til å gi fra seg informasjonen. Noe som burde være lett mtp hvor mange naut som gir fra seg informasjonen til fremmede. Som f eks smitte appen. 

https://www.google.no/amp/s/www.freethink.com/videos/tinder-algorithm.amp

Det er ikke meg du siterer. Det å sitte på KG og analysere tinder med tall og grafer er bare komisk. Herregud, det er bare tinder :Knegg:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.6.2020 den 13.25, AnonymBruker skrev:

Da jeg ble singel sa folk rundt meg at jeg kommer til å sette fyr på tinder, var liksom ikke måte på hvor poppis jeg kom til å være der inne. Men jeg fikk ingen matcher, og kun en for flere mnd siden som skrev et hei 😅 trodde menn sveipet ja på alle og sorterte ut etterpå, jeg ble ikke tatt med der engang. Har sveipet på menn som ser normalt attraktive ut. Blir bedt ut på sosiale medier flere ganger i uken (spesielt nå i sommer), men det er menn jeg kjenner, hadde lyst å møte en ny sommerflørt, men innså at jeg bare måtte slette tinder. Nå vet jeg hvordan menn på tinder har det, all ære til dere at dere orker å ha profil der uten å gi opp 🥵 Gjør ikke vidunder for selvtilliten akkurat.

Anonymkode: b88f1...960

Og dette er jo et definisjonsspørsmål utifra hva som er personens preferanser og hvor høyt lista legges.

For hver 10.mann, for mange menn tror du at du har sveipet til høyre? 1 av 10? 2 av 10? Har du tekst og bra bilder på profilen?

Her tipper jeg jeg sveiper rundt 50-60 % av damene i aldersgruppen 20-33, til høyre. Å sveipe alle til høyre er så klart ikke aktuelt.

Jeg har fem matcher "inne" akkurat nå, men som regel dør praten ut. Tinder er for de færreste av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Såklart er det mange av oss kvinner som ikke når opp på Tinder. Vi har alle hørt 80/20 greia der angivelig 20% av menn får alle damene. Sannheten er at det er 20% som får de PENESTE damene. De 80% andre får alltid kontakt men da er dama ikke pen nok..

Tinder er vanskelig for kvinner som for menn.

Anonymkode: e1e24...edc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.6.2020 den 9.51, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker det må være et eller annet med profilen din som skremmer menn unna. Jeg er ingen babe selv, bare en normalt søt kvinne, og jeg får masse matcher med svært kjekke menn. Veldig mange som skriver til meg også. 

Anonymkode: 9700d...e0e

Se rundt deg, så er alle slags kvinner som ser helt normale ut sammen med og har barn med veldig kjekke menn. Så det er ikke noe sjakktriks eller noe man er spesielt berettiget til som alle her inne skal ha det til. Er mannfolka ikke interesserte så sikter man for høyt tydeligvis og er søppel som kvinne og lite pen, og får man forhold med en modellkjekk mann så er man plutselig madonna og har høy status😂😂

Anonymkode: 18c1c...c17

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 15.6.2020 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Såklart er det mange av oss kvinner som ikke når opp på Tinder. Vi har alle hørt 80/20 greia der angivelig 20% av menn får alle damene. Sannheten er at det er 20% som får de PENESTE damene. De 80% andre får alltid kontakt men da er dama ikke pen nok..

Tinder er vanskelig for kvinner som for menn.

Anonymkode: e1e24...edc

Dette her. Jeg når heller ikke opp.

Anonymkode: 5a7f3...540

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...