AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #1 Del Skrevet 14. juni 2020 Da jeg ble singel sa folk rundt meg at jeg kommer til å sette fyr på tinder, var liksom ikke måte på hvor poppis jeg kom til å være der inne. Men jeg fikk ingen matcher, og kun en for flere mnd siden som skrev et hei 😅 trodde menn sveipet ja på alle og sorterte ut etterpå, jeg ble ikke tatt med der engang. Har sveipet på menn som ser normalt attraktive ut. Blir bedt ut på sosiale medier flere ganger i uken (spesielt nå i sommer), men det er menn jeg kjenner, hadde lyst å møte en ny sommerflørt, men innså at jeg bare måtte slette tinder. Nå vet jeg hvordan menn på tinder har det, all ære til dere at dere orker å ha profil der uten å gi opp 🥵 Gjør ikke vidunder for selvtilliten akkurat. Anonymkode: b88f1...960 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 kjære dagbok... Anonymkode: 552c7...45e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #3 Del Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: kjære dagbok... Anonymkode: 552c7...45e Jeg syns det er facinerende at menn som ikke får matcher orker å prøve i årevis, leser mye om det her inne. Anonymkode: b88f1...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #4 Del Skrevet 14. juni 2020 Forskjellen på deg og menn er jo at du ikke får matcher, mens menn ikke får likes av noen. Selv de mest attraktive får ikke matcher om de er for kresne / urealistiske. 27 minutter siden, AnonymBruker said: Har sveipet på menn som ser normalt attraktive ut. Det er usannsynlig Anonymkode: ea73b...54f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #5 Del Skrevet 14. juni 2020 Har vært på tinder i en uke nå, og ikke akkurat bra for selvtilliten nei. Har endel likes, men mange av dem er gamle og langt i fra min smak. Flere kjekke jeg har sveipet liker på som jeg ikke har fått som match. Er jo ikke slik i det virkelige liv, har fått de som er min smak jeg. Er også utrolig lei av menn som legger ut sporty bilder av seg selv med solbriller og bar overkropp. Det er noe som går igjen hos de aller fleste. Øyne er utrolig viktig å vise fram. Anonymkode: 89400...861 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #6 Del Skrevet 14. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Har vært på tinder i en uke nå, og ikke akkurat bra for selvtilliten nei. Har endel likes, men mange av dem er gamle og langt i fra min smak. Flere kjekke jeg har sveipet liker på som jeg ikke har fått som match. Er jo ikke slik i det virkelige liv, har fått de som er min smak jeg. Er også utrolig lei av menn som legger ut sporty bilder av seg selv med solbriller og bar overkropp. Det er noe som går igjen hos de aller fleste. Øyne er utrolig viktig å vise fram. Anonymkode: 89400...861 Samme her, de som ber meg ut i det virkelig liv er kjekkere enn de som ikke matcher meg på tinder. Var derfor overrasket over at jeg ikke får match med noen, og får jeg en sjelden gang match er det ingen som skriver uansett. Har slettet appen og tar den neppe frem igjen. Anonymkode: b88f1...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 14. juni 2020 #7 Del Skrevet 14. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg ble singel sa folk rundt meg at jeg kommer til å sette fyr på tinder, var liksom ikke måte på hvor poppis jeg kom til å være der inne. Men jeg fikk ingen matcher, og kun en for flere mnd siden som skrev et hei 😅 trodde menn sveipet ja på alle og sorterte ut etterpå, jeg ble ikke tatt med der engang. Har sveipet på menn som ser normalt attraktive ut. Blir bedt ut på sosiale medier flere ganger i uken (spesielt nå i sommer), men det er menn jeg kjenner, hadde lyst å møte en ny sommerflørt, men innså at jeg bare måtte slette tinder. Nå vet jeg hvordan menn på tinder har det, all ære til dere at dere orker å ha profil der uten å gi opp 🥵 Gjør ikke vidunder for selvtilliten akkurat. Anonymkode: b88f1...960 Kanskje du sikter for høyt? Gjør som menn og sveip på alt, så får du nok noen... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 14. juni 2020 #8 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg ble singel sa folk rundt meg at jeg kommer til å sette fyr på tinder, var liksom ikke måte på hvor poppis jeg kom til å være der inne. Men jeg fikk ingen matcher, og kun en for flere mnd siden som skrev et hei 😅 trodde menn sveipet ja på alle og sorterte ut etterpå, jeg ble ikke tatt med der engang. Har sveipet på menn som ser normalt attraktive ut. Blir bedt ut på sosiale medier flere ganger i uken (spesielt nå i sommer), men det er menn jeg kjenner, hadde lyst å møte en ny sommerflørt, men innså at jeg bare måtte slette tinder. Nå vet jeg hvordan menn på tinder har det, all ære til dere at dere orker å ha profil der uten å gi opp 🥵 Gjør ikke vidunder for selvtilliten akkurat. Anonymkode: b88f1...960 Nei, nå vet du hvordan vi menn har det. Har sluttet med sosiale medier slik som facebook, instagram og snapchat pga. store fokuset om at man må være veldig attraktivt for å få kontakt med andre damer. Hva er det som er galt med å kjenne mannen fra før av som en venn? Jeg kunne aldri ha tenkt meg å blitt sammen med ei som er fremmed. Kjenner til den problemstillingen der svært godt. Flere av venninnene har vært interessert til å være samboere som venn men ikke noe mer. Er det ikke bedre å kunne ha tillit til personen som man kjenner litt for å se om det går an å bygge på noe mere enn å hoppe tilsengs med fremmede? Bare spør for vil gjerne høre hva dere kvinner tenker om det. Selvtilliten har absolutt fått en knekk og har gitt opp «norske kvinner» og slike nettsider for å komme kontakt med andre kvinner. Endret 14. juni 2020 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #9 Del Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, Lasox skrev: Nei, nå vet du hvordan vi menn har det. Har sluttet med sosiale medier slik som facebook, instagram og snapchat pga. store fokuset om at man må være veldig attraktivt for å få kontakt med andre damer. Dette er det beste du kan gjøre for din mentale helse, jeg har kuttet ut alle former for sosiale media. Livet mitt har aldri vært bedre. Skal aldri inn igjen i den mentale skrutvinga, som de fleste kaster bort livet sitt på. Anonymkode: a561b...54c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 14. juni 2020 #10 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det beste du kan gjøre for din mentale helse, jeg har kuttet ut alle former for sosiale media. Livet mitt har aldri vært bedre. Skal aldri inn igjen i den mentale skrutvinga, som de fleste kaster bort livet sitt på. Anonymkode: a561b...54c Ja, nei merker på humøret mitt også etter å ha avsluttet med sosiale medier. De tar virkelig knekken på èn. Har aldri hatt bedre humør nå og det er under 2 uker siden jeg har avsluttet med det helt. Vanskelig å få det til helt, men når man klarer det. Livet blir så mye bedre! Man slipper å føle seg "fanget" av å må holde seg oppdatert på andres "perfekte" liv. Ble så lei av se folk som spesielt er i parforhold legger ut alt av bildene når dem er i sammen. Spesielt bestevenninnen min var frakk med det. Har jo hennes snapchat for å følge med henne og ikke dem to (ham). Ugh! Skjegg helt ned på brystkassa omtrent. Ugh! 🤢 Endret 14. juni 2020 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #11 Del Skrevet 14. juni 2020 22 minutter siden, likestilling said: Kanskje du sikter for høyt? Gjør som menn og sveip på alt, så får du nok noen... Som sagt, de som ber meg ut i det virkelige liv er kjekkere enn de som ikke har likt meg på tinder, så vil ikke si jeg sikter for høyt. 15 minutter siden, Lasox said: Nei, nå vet du hvordan vi menn har det. Har sluttet med sosiale medier slik som facebook, instagram og snapchat pga. store fokuset om at man må være veldig attraktivt for å få kontakt med andre damer. Hva er det som er galt med å kjenne mannen fra før av som en venn? Jeg kunne aldri ha tenkt meg å blitt sammen med ei som er fremmed. Kjenner til den problemstillingen der svært godt. Flere av venninnene har vært interessert til å være samboere som venn men ikke noe mer. Er det ikke bedre å kunne ha tillit til personen som man kjenner litt for å se om det går an å bygge på noe mere enn å hoppe tilsengs med fremmede? Bare spør for vil gjerne høre hva dere kvinner tenker om det. Selvtilliten har absolutt fått en knekk og har gitt opp «norske kvinner» og slike nettsider for å komme kontakt med andre kvinner. Ja, best å bare slette. Er ikke for alle det der, det var definitivt ikke noe for meg. All cred til de som fortsetter å prøve i årevis Anonymkode: b88f1...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #12 Del Skrevet 14. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er facinerende at menn som ikke får matcher orker å prøve i årevis, leser mye om det her inne. Anonymkode: b88f1...960 Det er vel egentlig fordi man ikke har noe valg hvis man vil ha dame. Kan være vanskelig for noen, men det eneste som er sikkert er at hvis man gir opp så er man i alle fall garantert å ikke få dame. Anonymkode: b0317...2ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #13 Del Skrevet 14. juni 2020 Kan det være at man på nettdating er mer kritisk til den man ser på bildet? At man blir mer opphengt i småting osv? Jeg tror at det gjelder for begge kjønn. Merker selv at det er en forskjell på hvordan jeg oppfatter menn i virkeligheten og hvordan jeg oppfatter dem på Tinder. Merker også en forskjell på hvordan jeg blir oppfattet. Det handler nok om at man i virkeligheten ser hele personen. Hvordan de snakker, hvordan de beveger seg, kroppsspråket, smilet, øynene, kroppen osv. Det blir annerledes i virkeligheten. Ikke alle er flinke til å ta bilder eller er fotogene heller. Kanskje statistikken presentert over her er sann, men det kan jo allikevel være slik at menn også nedvurderer kvinner i forhold til hva de ville gjort i virkeligheten. Anonymkode: 348eb...85c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 14. juni 2020 #14 Del Skrevet 14. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt, de som ber meg ut i det virkelige liv er kjekkere enn de som ikke har likt meg på tinder, så vil ikke si jeg sikter for høyt. Hvis du ikke får matcher på tinder som kvinne så sikter du for høyt. Alle kan finne noen der, men de attraktive mennene er det selvfølgelig rift om, og de kan velge og vrake (slik de peneste damene kan). Problemet er at kvinner rangerer 90% av menn som "mindre pene" og blir skuffet når de ikke får likes fra de aller mest attraktive. Åpenbart har du siktet for høyt. Som grafen viser er det ikke veldig uvanlig blant kvinner... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 14. juni 2020 #15 Del Skrevet 14. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan det være at man på nettdating er mer kritisk til den man ser på bildet? At man blir mer opphengt i småting osv? Jeg tror at det gjelder for begge kjønn. Merker selv at det er en forskjell på hvordan jeg oppfatter menn i virkeligheten og hvordan jeg oppfatter dem på Tinder. Merker også en forskjell på hvordan jeg blir oppfattet. Det handler nok om at man i virkeligheten ser hele personen. Hvordan de snakker, hvordan de beveger seg, kroppsspråket, smilet, øynene, kroppen osv. Det blir annerledes i virkeligheten. Ikke alle er flinke til å ta bilder eller er fotogene heller. Kanskje statistikken presentert over her er sann, men det kan jo allikevel være slik at menn også nedvurderer kvinner i forhold til hva de ville gjort i virkeligheten. Anonymkode: 348eb...85c Statistikken er sann, den er fra OkCupid Kombinert med at kvinner er ekstra kresne på "nett" blir det til at en liten gruppe menn får tilbud fra alle kvinnene, og det er klart det ikke er nok "kjekke" menn til alle kvinnene som vil ha det. Jeg skriver ikke noe av dette fordi jeg er bitter eller noe, jeg har klart meg veldig bra på "nettdating" i sin tid, men har ikke brukt tinder... det er bare den harde sannheten, og om dette er en utfordring for noen, så er det gjennomsnittlige menn som kan "like" alle der uten å få en eneste match. Kvinner trenger bare å senke standarden til et realistisk nivå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #16 Del Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, likestilling said: Statistikken er sann, den er fra OkCupid Kombinert med at kvinner er ekstra kresne på "nett" blir det til at en liten gruppe menn får tilbud fra alle kvinnene, og det er klart det ikke er nok "kjekke" menn til alle kvinnene som vil ha det. Jeg skriver ikke noe av dette fordi jeg er bitter eller noe, jeg har klart meg veldig bra på "nettdating" i sin tid, men har ikke brukt tinder... det er bare den harde sannheten, og om dette er en utfordring for noen, så er det gjennomsnittlige menn som kan "like" alle der uten å få en eneste match. Kvinner trenger bare å senke standarden til et realistisk nivå. Statistikken viser jo at de rangerer de minst attraktive? De mest attraktive får jo null prosent? Anonymkode: 7635b...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #17 Del Skrevet 14. juni 2020 7 minutter siden, likestilling said: Hvis du ikke får matcher på tinder som kvinne så sikter du for høyt. Alle kan finne noen der, men de attraktive mennene er det selvfølgelig rift om, og de kan velge og vrake (slik de peneste damene kan). Problemet er at kvinner rangerer 90% av menn som "mindre pene" og blir skuffet når de ikke får likes fra de aller mest attraktive. Åpenbart har du siktet for høyt. Som grafen viser er det ikke veldig uvanlig blant kvinner... Så med andre ord kan jeg sikte høyt i det virkelige liv siden attraktive menn er interessert, men ikke på tinder? Da var det jo riktig valg å slette appen, for det ville vært antiproduktivt 😅 Anonymkode: b88f1...960 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #18 Del Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, likestilling skrev: Statistikken er sann, den er fra OkCupid Kombinert med at kvinner er ekstra kresne på "nett" blir det til at en liten gruppe menn får tilbud fra alle kvinnene, og det er klart det ikke er nok "kjekke" menn til alle kvinnene som vil ha det. Jeg skriver ikke noe av dette fordi jeg er bitter eller noe, jeg har klart meg veldig bra på "nettdating" i sin tid, men har ikke brukt tinder... det er bare den harde sannheten, og om dette er en utfordring for noen, så er det gjennomsnittlige menn som kan "like" alle der uten å få en eneste match. Kvinner trenger bare å senke standarden til et realistisk nivå. Selv om den er sann så kan man ikke vite om mennene ville vurdert kvinner på en annen måte i virkeligheten. Jeg er ikke uenig i at kvinner kan være kravstore, men jeg tror ikke at menn nødvendigvis tenker likt eller vurderer på samme måte som i virkeligheten. I tillegg handler det også om at menn er veldig dårlige til å ta gode bilder av seg selv. Ikke rart at man blir nedvurdert da. Anonymkode: 348eb...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 14. juni 2020 #19 Del Skrevet 14. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Statistikken viser jo at de rangerer de minst attraktive? De mest attraktive får jo null prosent? Anonymkode: 7635b...ee5 Statistikken viser at kvinner ikke synes av noen menn der fortjener toppkarakter, mens 2% fortjener nest høyeste. Bare 7% av menn rangeres som "over gjennomsnittet attraktive". Blant menn har man en kurve som er normalfordelt... 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så med andre ord kan jeg sikte høyt i det virkelige liv siden attraktive menn er interessert, men ikke på tinder? Da var det jo riktig valg å slette appen, for det ville vært antiproduktivt 😅 Anonymkode: b88f1...960 Ja Det kan godt hende. Hvis du har kjempesuksess i det virkelige liv trenger du selvsagt ikke tinder... Det er vel mange som er mindre seriøse der også, og bare vil ha FF. Jeg vet ikke så mye om tinder egentlig, men jeg tror ting som "sukker" (om det finnes ennå) er mer "seriøst". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likestilling Skrevet 14. juni 2020 #20 Del Skrevet 14. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om den er sann så kan man ikke vite om mennene ville vurdert kvinner på en annen måte i virkeligheten. Jeg er ikke uenig i at kvinner kan være kravstore, men jeg tror ikke at menn nødvendigvis tenker likt eller vurderer på samme måte som i virkeligheten. I tillegg handler det også om at menn er veldig dårlige til å ta gode bilder av seg selv. Ikke rart at man blir nedvurdert da. Anonymkode: 348eb...85c Kvinner er nok generelt bedre på å ta selfies ja Det er nok ikke rent få menn som blir skuffet på første date Dere har litt mer å jukse med... Likevel, man skulle tro at dette var noe kvinner klarte å ta hensyn til, og menn tar ikke SÅ dårlige bilder? Hvis du blar gjennom tusen profiler og finner 20 som er "ok" så har du kanskje høye krav? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå