Gjest ensom Skrevet 2. juli 2005 #1 Del Skrevet 2. juli 2005 Venner reiser på ferie med sine familier, datteren min skal være hos sin far i fire uker. Og her sitter jeg igjen med meg selv og hunden, og skal stort sett jobbe. :-? Hva skal jeg gjøre for ikke å forgå fullstendig i selvmedlidenhet? Har ikke noe særlig med penger, så noen store økonomiske utskeielser er det ikke rom for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobby-steinen Skrevet 2. juli 2005 #2 Del Skrevet 2. juli 2005 Venner reiser på ferie med sine familier, datteren min skal være hos sin far i fire uker. Og her sitter jeg igjen med meg selv og hunden, og skal stort sett jobbe. :-? Hva skal jeg gjøre for ikke å forgå fullstendig i selvmedlidenhet? Har ikke noe særlig med penger, så noen store økonomiske utskeielser er det ikke rom for... Hva med å ta noen skikkelig utflukter med hunden. Det pleier jeg å gjøre. Godt for helsen og sjelen. Treffer også ofte masse hundefolk. Kommer litt an på hvor en går seff. Vet heller ikke hva slags hund du har. Jeg har 2 Labradorer. En Hann på 4 år og en Tispe på snart 4 mnd. De går jo sammen med "alle" andre hunder omtrent. Hvertfall valpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singel-pingel Skrevet 7. juli 2005 #3 Del Skrevet 7. juli 2005 Er alle vennene dine på ferie på likt? Hvis det er noen hjemme, gå ut på byen og kos deg i helgene. Det er jo sommer, sol, varme og tiden for å frekke seg litt til med kjoler og skjørt Kos deg og ha en fin sommer! Tiden flyyyr jo, så den måneden går nok fort skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 19. juli 2005 #4 Del Skrevet 19. juli 2005 åhh det der er så utrolig kjipt!!! Min løsning i de situasjonene er å være litt ekstra snill med deg selv.Er det fint vær tar du med deg alt du trenger for en dag ved sjøen,eller et vann.Er det dårlig vær,setter du på en happy-cd du kan synge og danse til mens du lager deg en kopp te Som en annen sa her,-tiden går fort,og plutselig er vennene dine hjemme igjen.Kanskje du kan bruke tiden din på å planlegge et besøk/fest med alle vennene dine når de kommer tilbake?Trenger absolutt ikke bli dyrt,men du døyver tiden med noe hyggelig og morsomt.F.eks,tenke ut tema osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå