Gjest Darcy Skrevet 2. juli 2005 #1 Del Skrevet 2. juli 2005 For noen som aldri har vært der før og har 4 dager til rådighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 2. juli 2005 #2 Del Skrevet 2. juli 2005 Glamatfestivalen i slutten av juli!! Definitivt! Og så bør du spise lunsj på Ostehuset i Klubbgata. Ellers er det koselig med en rusletur i Gamle Stavanger, og for seriøs shopping drar du til Kvadrat (ti min, kjøring fra sentrum). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 2. juli 2005 #3 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg anbefaler: Prekestolen Oljemuseet med lunsj på Bølgen & Moi Solastranden (eller en av de andre Jærstrendene) Shopping i Stavanger sentrum (mye koseligere enn Kvadrat) Sitte på Skagen-kaien med en pose ferske reker Rusletur i Gamle Stavanger Sommeren er en nydelig tid i Stavanger. Yrende folkeliv i et intimt sentrum. Mer info kan du finne her: http://www.visitnorway.com/templates/NTRDe....aspx?id=164734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaaterstavanger Skrevet 4. juli 2005 #4 Del Skrevet 4. juli 2005 Busstasjonen hvor du kan ta buss eller tog ut av byen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 4. juli 2005 #5 Del Skrevet 4. juli 2005 Stavanger er en fin by ja Her finner du en god del linker du kan titte på: Kvinneguiden reisesøk: Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 7. juli 2005 #6 Del Skrevet 7. juli 2005 Ta toget til Sandnes, og unn dere et godt måltid på Gamla Verket! Rogalands beste spisested, spør du meg, og jeg har bodd i Stavanger i flere år. Sjarme, varme og en plass for god mat, store rødvinsglass, de gode samtalene og hyggelig oppvartning. De har forresten flotte rom om du vil overnatte, og brudesuiten er nyyyyydelig! God tur til deilige Stavanger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darcy Skrevet 12. juli 2005 #7 Del Skrevet 12. juli 2005 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 12. juli 2005 #8 Del Skrevet 12. juli 2005 Prekestolen er ikke så fra Stavanger, og er en flott tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjertesukka Skrevet 12. juli 2005 #9 Del Skrevet 12. juli 2005 I denne varmen ville jeg tatt en tur ut til alle de flotte strendene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå