Ingebjørg Skrevet 13. juni 2020 #1 Del Skrevet 13. juni 2020 Jeg er alene med mini, og vil ha en bæremeis så vi kommer oss ut på tur. Har du erfaring med en meis som er god på en damerygg, som er lett å få på og av, og som har plass til litt mat, drikke og ekstra tøy? Innser at det kommer til å bli tungt, men tar det som trening 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #2 Del Skrevet 14. juni 2020 Er du bestemt på bæremeis og ikke bæresele/bæresjal? Er det fordi du ønsker å kunne ta av og sette ungen rett i bæremeisen på gresset? Vi hadde bæremeis, som vi fikk i gave, men helt ærlig, skjønte vi aldri poenga med den, da vi også hadde bæreseler og bæresjal. Ungen sitter mye nærmere ryggen i bæreselen, derfor blir det mye enklere å bære slik. Spesielt for meg, dame, var bæremeisen veldig tung på skuldrene, men samboeren min foretrakk også å bruke sele fremfor meis. Og vi hadde veldig dyr meis, Phil & Teds Escape. Anonymkode: 0ea51...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 15. juni 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du bestemt på bæremeis og ikke bæresele/bæresjal? Er det fordi du ønsker å kunne ta av og sette ungen rett i bæremeisen på gresset? Vi hadde bæremeis, som vi fikk i gave, men helt ærlig, skjønte vi aldri poenga med den, da vi også hadde bæreseler og bæresjal. Ungen sitter mye nærmere ryggen i bæreselen, derfor blir det mye enklere å bære slik. Spesielt for meg, dame, var bæremeisen veldig tung på skuldrene, men samboeren min foretrakk også å bruke sele fremfor meis. Og vi hadde veldig dyr meis, Phil & Teds Escape. Anonymkode: 0ea51...010 Takk for tips! Jeg har bæresele (ergobaby omni 360), men synes ikke den funker sånn veldig bra. Skjærer seg inn bak på overarmen og er ikke så god å bruke mer enn en halvtimes tid. Den sitter visst som den skal, men har store bryst og smal midje, som muligens ikke er helt kompatibelt med sele... Har ikke prøvd på den ryggen, hvordan i allverden får man til det på egen hånd?? 😂 Og da må man vel ha en sekk på magen til mat og drikke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #4 Del Skrevet 15. juni 2020 Har fra Bergans. Den kan du sette barnet i på bakken. Den har bra med lommer, også har den avtagbar solbeskytter. 👍 Anonymkode: 37fa5...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #5 Del Skrevet 15. juni 2020 Vi hadde fra Phil & Ted. Var veldig fornøyd med den. Jeg er ganske høy da, hvis det har noe å si. Hadde også bæresele, men foretrakk meisen når vi var på lengre turer. Anonymkode: 4d27c...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #6 Del Skrevet 15. juni 2020 Har type osprey, utrolig god, har med regntrekk og soltrekk og en avtakbar sekk + litt annen oppbevaring. Som å bære en god sekk, utrolig fornøyd! Finnes sikkert en del brukte på finn. Anonymkode: 1af91...911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå