Gå til innhold

Hvor har dere mobilen når dere jogger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke har med mobilen, hører dere ikke på musikk(evnt podcast osv.)? Tror ikke jeg hadde klart å løpt en meter uten musikk på ørene jeg! Må også ha runkeeper som roper hvor lang tid jeg bruker pr km. Føler meg helt naken uten.

Anonymkode: 64750...0b6

Etter å ha sett mange nesten-ulykker fordi folk ikke hører omgivelsene rundt seg med headsettet på, så har jeg helt sluttet høre på musikk når jeg går/løper/sykler ute.

Har treningstopper med lommer, eventuelt så bruker jeg løpebelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører alltid på musikk når jeg løper. Men ute i skog og mark kan det hende jeg går uten. Nå er jeg en av de som tar telefonen med seg da, men det er fullt mulig i dag å få musikk på treningsklokka som en da hører på, i stede for å bruke mobilen.

Ellers er det @Taluno viktig. Jeg slår av musikken når jeg går langs vei. Spesielt når det er trang vei i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, lillesnillelilla skrev:

Pleier ikke jogge men på sykkelturer så har jeg den i bhen om jeg ikke har lommer

Jeg og🤣🤣 men blir fort svett, så litt uhygienisk. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips angående løpebelte, skal sjekke ut det. Har sett noen ha mobilen på armen, og det ser ubehagelig ut. Tror belte er bedre da.

Jeg hører på musikk når jeg løper, derfor har jeg telefonen med meg. 

Anonymkode: 222b7...ddb

De på armen er helt ok, men har du stor mobil så er det litt irriterende. 

Anonymkode: 02ae4...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke har med mobilen, hører dere ikke på musikk(evnt podcast osv.)? Tror ikke jeg hadde klart å løpt en meter uten musikk på ørene jeg! Må også ha runkeeper som roper hvor lang tid jeg bruker pr km. Føler meg helt naken uten.

Samme her! Tanken på en løpetur uten noe på ørene utgår helt for min del. Men samtidig er jeg litt lei av å drasse på mobilen. Kan man ha runkeeper, Spotify, c25k og likn appen på treningsklokke? Tenkte å se på en i morgen, har egentlig bestemt meg for at det blir apple Watch 3. 

Anonymkode: 163a9...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har løpeklokke som registrerer alt og som spiller av Spotify. Trenger ikke telefonen med. 

Anonymkode: 488e9...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har løpeklokke som registrerer alt og som spiller av Spotify. Trenger ikke telefonen med. 

Anonymkode: 488e9...741

Hvilken type? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type? 

Ikke meg som skrev denne kommentaren, men jeg har Garmin 645 music.

Anonymkode: aab67...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, og uten runkeeper løper jeg som en snegle fordi jeg ikke har noe press om å øke tempoet. 

Anonymkode: 5847d...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også Garmin Forerunner 645 Music. Har Spotify og logger selvfølgelig trening ++ I tillegg har den flere treningsprogrammer du kan velge (tilsvarende c25k) eller du kan legge inn eget program.

Det eneste jeg synes er litt irriterende er at jeg vanligvis har klokka på venstre hånd, mens bluetooth-mottakeren på hodetelefonene er på høyre øre. Signalene har litt problemer når kroppen er i veien, så jeg må ha klokka på «feil» hånd. 🙄 Er ikke Garmin-spesifikt det problemet da.

Anonymkode: 16676...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar den alltid ligge hjemme. Er i Oslo så man møter jo på folk hvis det skulle skje noe, ikke det at det noensinne har skjedd. Er annerledes når man er på fjellet o.l såklart. Syntes det er deilig å bare høre på lydene fra omgivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører så å si alltid på musikk når jeg jogger eller går tur, har en sånn rundt livet med plass til flaske, lomme for mobil og glidlåslomme til nøkler etc har og en sånn til armen jeg bruker innimellom🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, nomore82 skrev:

Pleier alltid å være på tur med en liten drikkesekk og der er det plass til mobilen. Uavhengig om det er for turens del jeg er på tur eller for å løpe og få opp pulsen :)

Hva er det for noe? 

Hilsen sofagrisen

Anonymkode: b189e...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ligger hjemme. Godt å ha ordentlig fritid 😊 fikk engang en polarklokke som peip og fortalte hvor langt. Den ble brukt en tur, sabla irriterende.  Har trent mye på å legge bort mobilen og det er som et nytt liv. Slår av lyd og varsler nå etter jobb fredag og slår det på igjen mandag. I helgen ligger den uten lyd og jeg sjekker den om jeg vil. 

Anonymkode: 31bf8...111

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har den i hånda om jeg løper alene, og i vogna om ettåringen er med.

Anonymkode: aae89...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2020 den 19.52, Snabeltann skrev:

Pleier ikke ha mobilen med. Med mindre det er snakk om en lang løpetur på fjellet etc. Klarer meg godt uten mobil en times-halvannetimes tur. Har et løpebelte (flipbelt) om det er et stort løp i en by, etc, slik at jeg kan kontakte de jeg er med etterpå for å møtes. 

Mange bruker mobilen til registrere treningsøkten. Om sommeren løper jeg i shorts og t-skjorte, uten plass til mobil.

Ellers i året er den i lomma i løpebuksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg et sånt løpebelte - skjønner ikke hvordan jeg har klart meg uten😅Jeg bruker mobilen til å høre på musikk eller podcast. 

Endret av Milla29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig sjelden med meg mobilen når jeg er ute, enten det er jogging eller annen trening. Men om jeg skal på f.eks fjelltur uten sekk så bruker jeg også Flipbelt, som flere her skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...