Gå til innhold

Hvor har dere mobilen når dere jogger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Resten av året har jeg løpejakke og har da mobilen i lomma. Men nå på sommeren er det for varmt, så jeg har kun t-skjorte/singlet. Har mobilen i hånda, og det er greit nok, men vil gjerne høre om dere har noen andre lure løsninger :) 

Anonymkode: 222b7...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har et løpebelte rundt midja. Både mobil og nøkler får plass der. Fungerer gull :)

Anonymkode: 163a9...37f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid løpesekk med ekstra klær og vann. Nøkler og mobil/kamera ligger også tilgjengelig i sekken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Lomme om jeg har fleecejakke eller lignende. Løpebelte hvis ikke, eller i verste fall holder jeg den bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Løpebelte. Har også armbelte, men det liker jeg ikke.

Anonymkode: e789f...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et løpebelte (fra 2xu, som har bittelitt bedre plass til stor mobil enn mange av de andre beltene), veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke ha mobilen med. Med mindre det er snakk om en lang løpetur på fjellet etc. Klarer meg godt uten mobil en times-halvannetimes tur. Har et løpebelte (flipbelt) om det er et stort løp i en by, etc, slik at jeg kan kontakte de jeg er med etterpå for å møtes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Løpebelte fra XXL. Har er flipbelt også men det synes jeg er så trangt å få ut mobilen fra. Har alltid med mobil og hus- eller bilnøkkel.

Anonymkode: 64750...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, Snabeltann skrev:

Pleier ikke ha mobilen med. Med mindre det er snakk om en lang løpetur på fjellet etc. Klarer meg godt uten mobil en times-halvannetimes tur. Har et løpebelte (flipbelt) om det er et stort løp i en by, etc, slik at jeg kan kontakte de jeg er med etterpå for å møtes. 

For meg som kvinne handler det om sikkerhet å ha med mobilen, selv på korte turer :) i tilfelle jeg faller og skader meg, i tilfelle jeg føler meg utrygg.

Jeg har pleid å ha den på sånn overarmssak, men min nye mobil er litt stor. Belte var lurt dere som foreslo det (jeg er ikke ts) :) pleier ha telefonen i hånda. 

Anonymkode: 5ab54...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lar den ligge hjemme. Har Fitbit som måler det viktigste og føler meg ikke utrygg uten mobilen uansett.

Anonymkode: 55568...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lar den ligge hjemme. Har Fitbit som måler det viktigste og føler meg ikke utrygg uten mobilen uansett.

Det kan fort bli litt kjedelig om du er en mil hjemmefra og skader foten i et feiltråkk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Durinur skrev:

Det kan fort bli litt kjedelig om du er en mil hjemmefra og skader foten i et feiltråkk. 

Nå var det ikke meg du siterte, men om jeg springer en mil, og har tenkt å springe en mil tilbake, så har jeg mobilen med (langtur) i flipbelt. Men om jeg bare løper en vanlig treningsøkt på en times tid, har jeg den hjemme. Når jeg løper hjemmefra uansett retning i en halvtime, tre kvarter, er det alltid hus, folk eller veier i nærheten. Hvordan gjorde man det før mobilen kom??? Kunne man ikke trene da? Unngår så langt det lar seg gjøre å drasse på den. 

Føler mange har mobil med kun for å kunne måle avstand, tid, fart eller ta bilder... Det har jeg ikke behov for. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Durinur skrev:

Har ikke skjedd meg de siste 25 årene, og løper sjelden langt fra folk. Så den risken lever jeg fint med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for tips angående løpebelte, skal sjekke ut det. Har sett noen ha mobilen på armen, og det ser ubehagelig ut. Tror belte er bedre da.

Jeg hører på musikk når jeg løper, derfor har jeg telefonen med meg. 

Anonymkode: 222b7...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier ikke jogge men på sykkelturer så har jeg den i bhen om jeg ikke har lommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier alltid å være på tur med en liten drikkesekk og der er det plass til mobilen. Uavhengig om det er for turens del jeg er på tur eller for å løpe og få opp pulsen :)

Endret av nomore82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som ikke har med mobilen, hører dere ikke på musikk(evnt podcast osv.)? Tror ikke jeg hadde klart å løpt en meter uten musikk på ørene jeg! Må også ha runkeeper som roper hvor lang tid jeg bruker pr km. Føler meg helt naken uten.

Anonymkode: 64750...0b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...