Gjest eminel Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 Noen som har sett den? Terningkast? Den første er dødsknas, lurer på om oppfølgeren holder mål! Den kommer ikke på kino her før om minst ti år (bor jo på en liten plass)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 15. september 2002 #2 Del Skrevet 15. september 2002 Har ikke sett den selv, men søstera mi sier den e myye bedre enn de to første. Du burde glede deg. Sterkt 5'er gir hun den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2002 #3 Del Skrevet 16. september 2002 Noen som har sett den? Terningkast? Den første er dødsknas, lurer på om oppfølgeren holder mål! Den kommer ikke på kino her før om minst ti år (bor jo på en liten plass)... Nja 3-4 kanskje...toern rocka mer.. det er jo alltid vanskelig lage en tredje oppfølger men den er absolutt verdt og AP fans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 17. september 2002 #4 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg gir filmen en god femmer! Jeg lo nesten hele tiden, men så er jeg veldig glad i AP-humoren... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. september 2002 #5 Del Skrevet 17. september 2002 Tjaaa....jeg er litt enig med den filmkritikeren som sa at dette ikke er noen film i vanlig forstand (en film forteller en historie), det er en samling sketsjer... Men hvis du ikke har noe i mot rompehumoren til Mike Myers så er den helt ok. Jeg lo masse, jeg. Gå for guds skyld ikke glipp av begynnelsen, den er bare helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå