AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #1 Skrevet 13. juni 2020 Jeg har alltid slitt ekstra mye når våren nærmer seg og spesielt når sommeren setter i gang for fullt.I år er det vanskeligere enn noengang..Jeg har lyst å isolere meg,men jeg har familie,så det er ingen mulighet..Samboer og et barn.Jeg sliter med angst,depresjon,dysmorfofobi,posttraumatisk stresslidelse,søvnproblemer og ulike personlighetsforstyrrelser.Jeg vet jeg skulle gått til psykolog,men avsluttet behandling hos hun jeg gikk til rett før korona.Jeg ble mye værre når jeg gikk hos hun.Mange grunner til det,men først og fremst fordi hun aldri tok seg tid til å sette seg inn i journalen min,så hun kunne gi meg rett behandling.Nå er jeg redd for å oppsøke hjelp forså komme til enda en psykolig som ikke er rett for meg.Har prøvd en del ulike oppgjennom.Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette eller hva jeg håper på..Kanskje at noen skal forstå meg eller kjenne seg igjen..Kanskje at noen skal ha et tips til hvordan jeg kan finne en god psykolog som ikke koster flesk..Jeg vet ikke..Jeg vil ikke legge meg inn.Jeg vet bare at jeg føler meg veldig alene om alle de vonde tingene inni meg..Som jeg prøver å skjule på dagtid,men som jeg ikke klarer å holde inne på kveld og natt..Føler meg ganske vrak..Jeg blir værre når det er sommer og veldig fint vær.Så akkurat nå er det ganske ille..Tips til å holde ut? Anonymkode: fcb9f...4bd
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #2 Skrevet 13. juni 2020 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det er kjempetøft nå om sommeren siden da er folk mere sosiale og ute. Anonymkode: 9344f...c71
Cornelia Skrevet 13. juni 2020 #3 Skrevet 13. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det er kjempetøft nå om sommeren siden da er folk mere sosiale og ute. Anonymkode: 9344f...c71 Jeg trykket på anonym knappen ved en feil. Men det er ikke lett nå om sommeren. Da føler man seg at det er enda vanskeligere å isolere seg helt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #4 Skrevet 13. juni 2020 13 timer siden, Cornelia skrev: Jeg trykket på anonym knappen ved en feil. Men det er ikke lett nå om sommeren. Da føler man seg at det er enda vanskeligere å isolere seg helt. Ja,det er helt sant..Og det forventes lissom at en gleder seg over sol og sommer..Og for min del trigger det meg og gjør meg værre.Jeg blir stresset når jeg ser at det er masse sol og masse varme i vente på værmeldingen feks.Egentlig vil jeg jo glede meg over livet jeg og..Kose meg og ha det fint..ikke føle meg «fanget» og ha det vondt... Anonymkode: fcb9f...4bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå