Kågebruker Skrevet 14. juni 2020 #21 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) Jeg er møkk lei Johaug og at vi hele tiden skal hylle henne. Endret 14. juni 2020 av Kågebruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2020 #22 Del Skrevet 14. juni 2020 Nå er det vel få andre utøvere i Norge det blir brukt så mye penger på og som har et såpass godt støtteapparat rundt seg som Johaug også. Men flink er hun😊 Anonymkode: 9e4d6...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #23 Del Skrevet 21. juni 2020 On 6/11/2020 at 10:46 PM, AnonymBruker said: Jeg ville følt det flaut tror jeg, om det kom en annen utøver fra en annen sport og gruset meg i "min" sport. Johaug har jo f eks ikke øvet like mye teknikk i løping som de som holder på med dette fast. Hun er bare rå! Anonymkode: 1d1d8...23f Hun er milevis bak de beste i verden. Anonymkode: cf96c...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #24 Del Skrevet 23. juni 2020 Bra løpt av ei norsk dame, men tiden er som sagt ingen ting å skryte av sett med internasjonale øyne. Det som er imponerende er at hun har den enorme kapasiteten, men trener du 1100timer i året som TJ gjør over mange år så bygger man kapasitet. TJ hadde vel 4 spesifikke baneøkter 1 1/2 mnd før Bislett, så det er litt imponerende. Dette sier kanskje mer om nivået på damer som løper i Norge. Karoline Grøvdalen er vel den med best tid som er aktiv utøver, enda godt hun har lagt bort satsningen på 3000m hekk. Anonymkode: e9636...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå