AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #1 Skrevet 11. juni 2020 Driver å dater en som stort sett bare prioriterer jobb og vet ikke om jeg gidder mer selv om jeg er skikkelig betatt av han og har litt hjertesorg 🥴 Nesten så jeg ikke vet om han er intressert engang,men når vi først er sammen så er han ikke i jobbmodus og er helt fantastisk. Men så kommer ukedagene og det blir omtrent enveiskommunikasjon pga sene dager og mye ansvar på jobb. Ekstremt slitsomt! Noen erfaringer? Anonymkode: 9203f...22e
Maestro Skrevet 11. juni 2020 #2 Skrevet 11. juni 2020 Jeg har vært den som er arbeidsnarkoman. Det ødla forholdet. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #3 Skrevet 12. juni 2020 Folk som bare snakker arbeid, jobber mye er totalt bortkastet tid. De har ikke tid til et forhold. Anonymkode: 4c97d...86b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #4 Skrevet 12. juni 2020 Skjønner ikke hvorfor kvinner gidder sånne menn. For all, sikkert sexy med en fyr i et høystatusyrke, men er det ikke bedre med en mann som faktisk har tid til deg? Anonymkode: 3223a...644
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #5 Skrevet 12. juni 2020 Det hadde jeg aldri giddet. En ting er når dere dater, men hva om han tenker å holde på sånn også når man får barn? Jeg har en kamerat som er sånn, og jeg fatter ikke hvorfor samboeren gidder. Hun klager på at han jobber jo hele tiden, det er håpløst å gjøre avtaler med dem for han prioriterer jobben hele tiden.. Anonymkode: 98c9d...ba9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6 Skrevet 12. juni 2020 Jeg er litt sånn slev at jeg ville ha prioritert jobb og karriere høyest, da får man finne noen som aksepterer det ellers blir det bare mas fra alle retninger. Men å være sjalu på jobben synes jeg også er litt sært, skjønner du savner han men.. kanskje det passe best om begge har samme innstilling egentlig. Anonymkode: 07ea7...b68 3
Antiviruset Skrevet 12. juni 2020 #7 Skrevet 12. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sånn slev at jeg ville ha prioritert jobb og karriere høyest, da får man finne noen som aksepterer det ellers blir det bare mas fra alle retninger. Men å være sjalu på jobben synes jeg også er litt sært, skjønner du savner han men.. kanskje det passe best om begge har samme innstilling egentlig. Anonymkode: 07ea7...b68 Det finnes ingen som over tid godtar noe slikt, det er jo derfor slike forhold ryker veldig fort. Det er jo bare å si dette da! Være ærlig på det og leve alene og med jobben. Når livet blir så fattig at det bare er jobb? Forstår det bare ikke. Har jobbet mye jeg også, men har alltid tid til kjæresten, fordi det er akkurat det som gir meningen med livet. Ikke bare jobbe hele tiden, det vil brenne ut de fleste også over år. Forstår de som vil jobbe og bare ha det, men da bør de også si det rett ut fra dag en! Da vil det neppe bli annet en sex med løse forbindelser. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #8 Skrevet 12. juni 2020 1 time siden, Antiviruset skrev: Det finnes ingen som over tid godtar noe slikt, det er jo derfor slike forhold ryker veldig fort. Det er jo bare å si dette da! Være ærlig på det og leve alene og med jobben. Når livet blir så fattig at det bare er jobb? Forstår det bare ikke. Har jobbet mye jeg også, men har alltid tid til kjæresten, fordi det er akkurat det som gir meningen med livet. Ikke bare jobbe hele tiden, det vil brenne ut de fleste også over år. Forstår de som vil jobbe og bare ha det, men da bør de også si det rett ut fra dag en! Da vil det neppe bli annet en sex med løse forbindelser. Du høres veldig bitter ut. Jeg veit om flere som er i sånne forhold, freelancere som har sykt hektiske perioder, ofte er begge to travle, men legger seg sammen om natta likevel. Koselig det vel, å ha noen å komme hjem til og prate med? For meg er det usexy med folk som er for needy og prøver å sette kjepper i jula for andres ambisjoner. Forhold blir man helt garantert lei av uansett om det er det eneste man har "gående". Det er ikke nødvendig å være sammen til alle døgnets tider i min mening. Anonymkode: 07ea7...b68 1
Antiviruset Skrevet 12. juni 2020 #9 Skrevet 12. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres veldig bitter ut. Jeg veit om flere som er i sånne forhold, freelancere som har sykt hektiske perioder, ofte er begge to travle, men legger seg sammen om natta likevel. Koselig det vel, å ha noen å komme hjem til og prate med? For meg er det usexy med folk som er for needy og prøver å sette kjepper i jula for andres ambisjoner. Forhold blir man helt garantert lei av uansett om det er det eneste man har "gående". Det er ikke nødvendig å være sammen til alle døgnets tider i min mening. Anonymkode: 07ea7...b68 Bitter? Ha ha ha leser du innlegget mitt så ser du hva jeg skriver. Jeg sier ikke det er noe galt i dette. Men de må da være åpen på dette når de dater og skal treffe en partner. Hva din mening består i er uvesentlig! Du må da søke en partner som vil det samme da! Lyge om dette å så håpe det går bra er ikke noe god karakter. Det er ren egoisme. Det er jo dette TS reagerer på, ikke at han elsker jobben sin og stort sett bruker all tid på dette. Kommunikasjon og ærlighet? 1
Gjest MrTeddy29 Skrevet 12. juni 2020 #10 Skrevet 12. juni 2020 Du velger selv kem du vil være ilamme. med tanke på at du lager en tråd om det så høres det ut som du ikke er så mega interessert i det. eg vet om mange som elsker å jobbe mye, la dem gjøre det. Kan hende han ikke vil ha noe forhold.
Frkwitch Skrevet 12. juni 2020 #11 Skrevet 12. juni 2020 Ts her. Jeg har bestemt meg for å ende hele greia. Jeg kjenner at jeg er helt utslitt av å gå å tenke på mannen og hele opplegget,han skal få lov til å konsentrere seg om jobben sin og slippe å ha meg masende rundt som ei oppmerksomhetssyl kjærring når vi ikke er sammen. (føles det som) Fryktelig synd,liker han veldig men vi er for forskjellige på ett område som er viktig for meg og ikke er jeg intressert i føle meg kjekk å ha kun i helger.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #12 Skrevet 18. september 2020 Hvordan gikk det og hvordan tok han det? Anonymkode: 09da7...7d1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #13 Skrevet 18. september 2020 Jeg var gift med en mann som var på jobb stort sett all sin våkne tid. Vi fikk to barn og jeg holdt ut i mange år, men følte meg aldri prioritert. Vi var aldri sosiale sammen de siste årene. Han kunne aldri bli med på hytta i helgene, for han måtte/ville jobbe også på søndagene. Han tok seg en uke eller to med ferie i året, men selv da stod han ofte med nesa i telefonen og svarte på mail eller snakket jobb. Lønna var jo veldig god, men jeg ville heller hatt mindre goder og en mann som var til stede for barna og meg. Nå som jeg bor for meg selv nyter jeg det å slippe å vente på ham Anonymkode: bb37a...6f6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #14 Skrevet 18. september 2020 Jeg dater en sånn fyr å har begynt å føle på at jeg ikke trives med å skulle være tilgjengelig akkurat når det passer han pga jobb. «Kom innom et par timer på fredag liksom, da er jeg hjemme .. Han viser absolutt interesse, det er ikke det, men hva skal jeg med en mann jeg aldri ser? Å når han har tid er han utslitt.. Anonymkode: 320dc...e36
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #15 Skrevet 26. september 2020 Min samboer er som dette. Men vi er nå i en situasjon der jeg også jobber mye og ofte må prioritere jobb. Hadde da ikke villet ha en som var hjemme kl 16 hver dag og ventet på meg (har hatt det sånn i tidligere forhold, og da fikk jeg dårlig samvittighet for å måtte prioritere jobb og studier), så det passer meg i grunn bra. Syns også det er godt å ha alenekvelder innimellom. Er imidlertid litt spent på hvordan det blir den dagen vi får barn, men han er veldig snill og samvittighetsfull så jeg tror vel egentlig han vil få andre prioriteringer den dagen det blir situasjonen. Men som sagt - i dagens situasjon har jeg ingen problemer med det. Så dette er jo litt opp til hvordan en er selv også. Økonomien i lange arbeidsdager er jo heller ikke noe minus. Vi hadde mulighet til å kjøpe oss hytte for noen år siden, og nå i korona-tida har vi hatt en del hjemmekontor og mye kvalitetstid der. Men dette er jo litt out of topic ifht det Ts vurderer 🙂 Anonymkode: ee0ee...96e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #16 Skrevet 26. september 2020 På 12.6.2020 den 13.07, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor kvinner gidder sånne menn. For all, sikkert sexy med en fyr i et høystatusyrke, men er det ikke bedre med en mann som faktisk har tid til deg? Anonymkode: 3223a...644 Ambisiøs! Det er viktig at han er ambisiøs! Anonymkode: 88a78...6ce
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #17 Skrevet 26. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ambisiøs! Det er viktig at han er ambisiøs! Anonymkode: 88a78...6ce ? Anonymkode: 92963...5d2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #18 Skrevet 26. september 2020 Kvinner vil ha en mann med penger og staus........men de vil helst bestemme når vi skal jobbe, dere må skjerpe dere! Anonymkode: cc4c6...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 Det er strengt tatt bedre å ta samme mannen ti år senere, når det harde arbeidet arbeidet er lagt inn i karrieren og han kan høste fruktene. Eller bare velge en som er der nå. Anonymkode: bcbe0...253
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 På 12.6.2020 den 13.09, AnonymBruker skrev: Det hadde jeg aldri giddet. En ting er når dere dater, men hva om han tenker å holde på sånn også når man får barn? Jeg har en kamerat som er sånn, og jeg fatter ikke hvorfor samboeren gidder. Hun klager på at han jobber jo hele tiden, det er håpløst å gjøre avtaler med dem for han prioriterer jobben hele tiden.. Anonymkode: 98c9d...ba9 Hun er vel opptatt av status og fasade som mange er. Anonymkode: 0a4b5...3f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå