Gå til innhold

Gåsemor må lufte tanker


Gåsemor

Anbefalte innlegg

Så spennende! Du ligger ca en uke foran meg😊 vi tenker å gjøre det samme neste uke!! Grugleder meg til UL🤞🏼❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Pillowtalk skrev:

Så spennende! Du ligger ca en uke foran meg😊 vi tenker å gjøre det samme neste uke!! Grugleder meg til UL🤞🏼❣️

Så gøy! Ble satt noen dager tilbake på ultralyd, så da er vi kanskje veldig nærme, ble målt til 11+2/3 i dag! Lykke til neste uke, har du bestilt time? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge ultralyd er jeg 11+2/3 basert på mål av lårbeinet og hodeomkrets, lengde (hode til rumpe) var vanskelig å måle da det var dansing og full aktivitet der inne. Virker som den lille har det bra så mye aktivitet som det var! Ellers stod alt bra til som hun kunne se ♥️ veldig glad for at jeg tok en privat kontroll 😊 det er mange uker til uke 18!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gåsemor skrev:

Så gøy! Ble satt noen dager tilbake på ultralyd, så da er vi kanskje veldig nærme, ble målt til 11+2/3 i dag! Lykke til neste uke, har du bestilt time? 

Godt å høre at alt var bra med den lille😊 Vi har blitt lovet time neste uke, men ikke fått tid enda.. Jeg går inn i uke 11+0 på onsdag🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag har jeg tatt en tabelett mindre av kvalmedempende til tross for at det var fredag og jeg var sliten etter en lang uke. Kvalmen blir definitivt verre når jeg er trøtt og sliten. Tenk om kvalmen kan slippe taket nå! Uansett så får jeg i meg mat, og holder vekten. Jeg har i hvert fall ikke rast videre nedover. Dagene går sakte men sikkert med jobb og sove. 

Ellers har vi fortalt det til de kommende besteforeldre og det var stor glede ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

15+0

Egentlig lite å oppdatere. Jeg er fortsatt kvalm, og kaster opp, og tar det derfor rolig. Håper kvalmen går over snart. 

Ellers har jeg vært på første time hos jordmor, og hun var veldig hyggelig og behagelig, så det var veldig greit! Lenge til neste gang ettersom neste kontroll er OUL, og deretter er neste kontroll er hos legen. 

Jeg venter i spenning på time til OUL, og håper jeg får den tildelt snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15+6

Kvalmen har endelig begynt å avta. Nå tenker jeg å trappe ned/slutte på kvalmedempende medisiner, så blir det spennende å se hvordan det går!

Ellers er neste milepæl ordinær ultralyd, og fortelle det på jobben. Det er akkurat som det blir mer virkelig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

17+2

Bare 1 uke igjen til OUL, måtte dagene gå fort! Er selvfølgelig bekymret for at de finner noe avvik, men håper så inderlig at alt står bra til ♥️

Magen begynner å bli vanskelig å skjule føler jeg, men kanskje bare jeg som tenker på det 🤰

Endret av Gåsemor
+1 dag på vei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+0 

Ventetiden frem til OUL er lang, men heldigvis nærmer det seg endelig! Håper bare det er positiv undersøkelse♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+1

Litt krøll med hvor langt jeg er på vei da fastlege og sykehus bruker ulik svangerskapslengde, samt at jeg ble satt tilbake noen dager.

Nå er OUL endelig overstått og alt stod bra til 😍 

Endret av Gåsemor
Endret
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2020 den 23.28, Gåsemor skrev:

18+1

Litt krøll med hvor langt jeg er på vei da fastlege og sykehus bruker ulik svangerskapslengde, samt at jeg ble satt tilbake noen dager.

Nå er OUL endelig overstått og alt stod bra til med en liten jente 😍 

Hurra og gratulerer ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Hurra og gratulerer ❤️

Gratulerer til deg også ♥️♥️ kan ikke tro at det har klaffet for dere, men så utrolig kjekt!😍 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gåsemor skrev:

Gratulerer til deg også ♥️♥️ kan ikke tro at det har klaffet for dere, men så utrolig kjekt!😍 💕 

Nei, det er temmelig uvirkelig og vanskelig for å tro at det er sant 🙈😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

20+4

Magen er begynt å bli litt synlig, men kan fortsatt skjule det med enkelte klær. 

Jeg kjenner ikke direkte spark, men kjenner bevegelse inni der, så det er artig. 

Neste som skjer om noen uker er svangerskapskontroll, glukosetest og influensavaksine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

26+2 

Føler meg ganske fin, men selvfølgelig ekstra trøtt, så får ikke gjort så mye. Magen vokser for hver uke og det er lett å kjenne spark/bevegelse daglig. Det er veldig kjekt. Tror jeg har kjent bevegelse siden rundt uke 18-19, men var ikke sikker på hva jeg kjente før rundt uke 20-21. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+0

Tenk at det skulle bli en mini av første positive graviditetstest 🥰 denne uken har jeg tenkt en del på at hun faktisk kan overleve om hun må komme ut. Det er altfor tidlig, så håper selvfølgelig hun får en god del uker til der inne! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

28+4

I dag har jeg ligget på sofaen uten å orke noe som helst. Jeg har vondt i hodet og ubehag i kroppen, samt høyt blodtrykk. Håper dette går fort over! Hadde tenkt jeg skulle få noen gode uker til før jeg merker at ting blir tyngre😅

(Jeg har vært hos lege hvis noen lurer). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...