Midnattsol Skrevet 1. juli 2005 #1 Del Skrevet 1. juli 2005 Frakter egentlig Ikea møbler til andre byer om man ønsker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 1. juli 2005 #2 Del Skrevet 1. juli 2005 De frakter til hele landet hvis du bestiller fra katalogen, men jeg vet ikke hvor langt de frakter fra varehusene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juli 2005 Okei, det er bra. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #4 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg tenkte jeg skulle bestille fra katalogen ved en anledning, men det var så sinnsykt dyr frakt - ble jo 3 ganger så mye som det jeg handla for. Du bør forhøre deg om hvor mye det koster, og kanskje sjekke opp pris på andre fraktmuligheter, så som tog etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. juli 2005 #5 Del Skrevet 2. juli 2005 Kommer helt ann på hva det er og. For mange av varene er bestillingsvare og det vil si at du får gratis frakt uansett hvor du bor. Vi kjøpte sofa nå og fikk den levert gratis. Vi bor i Hedmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jo klov Skrevet 2. juli 2005 #6 Del Skrevet 2. juli 2005 De sender over hele landet. vi fikk varr fraktet 70 mil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juli 2005 Det står på nettsidene også men jeg hadde ikke sett det da jeg skrev innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå