Gå til innhold

"deprimert" om morgenen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvordan man skriver det, men kan det være panisk attack? Jeg våkner av det nesten hver morgen - veldig tung følelse rundt hjerte, angst for noe... Hjelper å stå opp og begynne med hverdagslige rutiner, da går det over. Det verste er å fortsette p ligge i sengen ig orøve å besrbeide det! Opp og kle på seg, pusse tenner, spise frokost osv

Anonymkode: 747a6...29b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Panikkanfall heter det; til innlegget mitt over

Anonymkode: 747a6...29b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det og slik. Ligger du og slumrer lenge? Jeg syns det hjelper om jeg står opp ganske fort etter oppvåkning. Er vel litt det samme som når man ligger og ikke får sove om natta, tankene kverner rundt og rundt og man får ikke løst noe. Men om man kommer igang med dagen fort så ser man at ting ikke er så ille likevel. Tenker jeg. 

Anonymkode: 6c317...4db

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det og slik. Ligger du og slumrer lenge? Jeg syns det hjelper om jeg står opp ganske fort etter oppvåkning. Er vel litt det samme som når man ligger og ikke får sove om natta, tankene kverner rundt og rundt og man får ikke løst noe. Men om man kommer igang med dagen fort så ser man at ting ikke er så ille likevel. Tenker jeg. 

Anonymkode: 6c317...4db

Har merket at det ofte kan bli verre om jeg sovner på litt igjen etter jeg våkna første gang. Men Jeg sover dårlig, Våkner ofte ca 06, av og til før og Når man ikke har det bra i utg punktet  så frister det liksom ikke å stå opp kl 6. Pluss at jeg jo trenger mer søvn

Anonymkode: e2670...080

Skrevet

Kjenner meg igjen.  Jeg har en mild til av og til moderat depresjon da, som ofte kjennes mer på kroppen om morgenen. Da føles jeg ofte nervøs. Kan hjelpe om jeg skal noe spesifikk. Jeg har nettopp begynt å jobbe litt igjen, men har ikke så mye tidlig vakter.  Derfor er det ikke så ofte jeg må opp til noe. Jeg har på en måte "aksepert" at jeg har det verst på morgenen. I følge min terapeut er dette ganske kjent for mange..om det er noen trøst.  Men hvorfor vet jeg dessverre ikke. Tror det beste kan være for deg å akeepere,  men " jobbe deg ut av det " med å aktivisere deg selv på morgenen  med ting som er hyggelig,  å vite at det vil bli bedre. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...