Gå til innhold

Hva slags kattefor bruker du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Acana 

Anonymkode: 8f019...d5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nutrima, uten korn. De valgte bort RC selv. 

Anonymkode: a328d...7e4

AnonymBruker
Skrevet

Royal canin indoor. Siden hun er innekatt så trenger hun ikke så mange kcal, så hun holder fint vekta med den :) 

Anonymkode: 12ae2...725

Skrevet

Mine tre har fått litt forskjellig gjennom årene. Brukte RC i flere år, men den ene katten begynte å kaste opp, så vi måtte bytte. Har prøvd Hills, Eukanuba og Acana uten hell. Vigor & Sage nekter de å spise. 

Nå er det Purina One sterilized senior og Latz våtfor på menyen. På tross av at mange sammenligner dette med burgere og annen junk food, så er pusene kvikke og fornøyde pensjonister på 16 år. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Cirkelin skrev:

Mine tre har fått litt forskjellig gjennom årene. Brukte RC i flere år, men den ene katten begynte å kaste opp, så vi måtte bytte. Har prøvd Hills, Eukanuba og Acana uten hell. Vigor & Sage nekter de å spise. 

Nå er det Purina One sterilized senior og Latz våtfor på menyen. På tross av at mange sammenligner dette med burgere og annen junk food, så er pusene kvikke og fornøyde pensjonister på 16 år. 

Latz har jo blitt kåret som best i test en gang :) så DET er da hvertfall ikke det værste du kan gi 😅

Anonymkode: 0f23b...a5f

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker RC for steriliserte katter. Prøvde Vigor&Sage, men da begynte katten å unngå matskåla og stjal mat fra våre tallerkner i stedet. Gikk tilbake til RC da. 

Anonymkode: 9583d...245

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Hills fra vetrinær for steriliserte katter. En stor sekk koster 800-900 kr men varer lenge. I tillegg koker jeg fisk til de hver lørdag- lørdagskos må alle ha;)

Anonymkode: 39369...078

Skrevet

Bruker Royal canin 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...