AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #22 Skrevet 11. juni 2020 Nutrima, uten korn. De valgte bort RC selv. Anonymkode: a328d...7e4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #23 Skrevet 11. juni 2020 Royal canin indoor. Siden hun er innekatt så trenger hun ikke så mange kcal, så hun holder fint vekta med den Anonymkode: 12ae2...725
Cirkelin Skrevet 11. juni 2020 #24 Skrevet 11. juni 2020 Mine tre har fått litt forskjellig gjennom årene. Brukte RC i flere år, men den ene katten begynte å kaste opp, så vi måtte bytte. Har prøvd Hills, Eukanuba og Acana uten hell. Vigor & Sage nekter de å spise. Nå er det Purina One sterilized senior og Latz våtfor på menyen. På tross av at mange sammenligner dette med burgere og annen junk food, så er pusene kvikke og fornøyde pensjonister på 16 år.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #25 Skrevet 12. juni 2020 7 timer siden, Cirkelin skrev: Mine tre har fått litt forskjellig gjennom årene. Brukte RC i flere år, men den ene katten begynte å kaste opp, så vi måtte bytte. Har prøvd Hills, Eukanuba og Acana uten hell. Vigor & Sage nekter de å spise. Nå er det Purina One sterilized senior og Latz våtfor på menyen. På tross av at mange sammenligner dette med burgere og annen junk food, så er pusene kvikke og fornøyde pensjonister på 16 år. Latz har jo blitt kåret som best i test en gang så DET er da hvertfall ikke det værste du kan gi 😅 Anonymkode: 0f23b...a5f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #26 Skrevet 12. juni 2020 Vi bruker RC for steriliserte katter. Prøvde Vigor&Sage, men da begynte katten å unngå matskåla og stjal mat fra våre tallerkner i stedet. Gikk tilbake til RC da. Anonymkode: 9583d...245
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #27 Skrevet 13. juni 2020 Bruker Hills fra vetrinær for steriliserte katter. En stor sekk koster 800-900 kr men varer lenge. I tillegg koker jeg fisk til de hver lørdag- lørdagskos må alle ha;) Anonymkode: 39369...078
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå